fleurtje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 *pits* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtje ja vonneke..dat strikken van die veters ziet hij helemaal zitten. Hij ziet niet goed meer en dat is een erg slimme manier van aanpak moet ik zeggen. Kan ie nog net goed zien op die manier..Ouwe snoeper Zie je wel dat je op je pa lijkt... hij is hartstikke slim Ik duik mijn bedje in... Ga nog even een pafke doen en een paar 'knuffels' via de sterren verzenden... Voor allemaal trusten straks... tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Dan heb je dat ook ineens gevoeld Maar ik moet ervandoor. Morgen nog een drukke vervelende dag op het werk. Bedankt voor het luisteren/reageren/aanvoelen.Slaap zacht Teveel: kom eens terug *kalkoen verwijderd. Dat ben ik blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Fleur: over verlies van dierbaren gesproken.We kunnen elkaar de hand schudden....Je noemt je vader paake. Grappig.Mijn vader was een hele lieve man, maar leeft niet meer.Met mijn kinderen spreek ik over hem als ""pake""Dat betekent opa = friesVon: piep zei de muis in het voorhuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 pake krijgt ineens een andere klank Leuk! Nu kan ik al fries ook Hoop dat jij niet zo veel last hebt van de verliezen die je hebt geleden Primula . Het kan aardig wat doen met je zijn. Je kan het spijtig genoeg niet omkeren en alleen maar mee leren leven. Hoop dat je nog een fijne tijd met je pake hebt gehad..Kan me niet voorstellen wat dat met je gedaan moet hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik ga ook naar mijn bedjetot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ja Fleur: verdriet moet je doorleven.....En dat is niet gemakkelijk...Meer kan ik er hier nu niet over zeggen.....Voor jou: Had allang in dromenland moeten zijn.Ga dus maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Allez, en voor ik kan antwoorden is ze er weer vandoor 't kalkoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 'k ga weer d'oogjes toesluiten. Ondanks een niet drukke dag ben 'k toch heel moe. Morgen weer een dag. Vol nieuwe indrukken en verschrikkingen. The dynamic of life. Slaap wel, allen. ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 volgens mij begon jij juist Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Slaapse Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Gamen heb ik ook gedaan. Pac Man, Out Run, Dig Dug. Die rommel, binnen vijf, tien minuten af.Maar het is over. Game Over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik las trouwens ergens dat je niet lichamelijk verslaafd kunt raken aan gamen. Maar dat is eigenlijk maar een heel klein voordeel. Van die lichamelijke kant van alcohol ben je ook zo af. Stel het misschien iets te makkelijk, maar het probleem van anders je tijd invullen. Anders met emoties omgaan. Anders naar jezelf kijken. Dat is veel moeilijker. Dat is het echte werk. En dat zal bij een gameverslaving niet anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Welterusten mensenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Welterusten Jane,Ja ook nog Rae. Gameverslaving moeten we niet onderschatten. Maar kan er verder niet echt over meepraten. Ben er niet zo heel intensief mee bezig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 wat maak ik me dan druk over een beetje drinken als ik al die game verslavingen zie maar goed vandaag droog gehouden dankzij de refu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 nog steeds opgefokt en zin om te drinken maar ga slapen,voor wie nog leest, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik ga ook naar mijn bed. Welterusten. Gaby een beetje drinken, ha ha. Ik kreeg ook een keer op mijn kop omdat ik het over "ach dat roesje" had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Het is wel laat natuurlijk, maar ik wilde wat kletsen.Laat me iig de groeten doen aan alle bekenden hier!xxx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden