Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb alleen nog maar mailcontact gehad hierover met de arts. Zal er binnenkort even naartoe.

Zelf zit ik te denken aan Baclofen, maar dit moet ik nog maar eens goed bespreken met de huisarts.
Als ik begin dan laat ik het wel weten, juist dan heb ik alle steun nodig ;)

Werkse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan er gebeuren.
Je bent jong en hopelijk gezond.

Trillen
Zweten
Slecht slapen
Vreemd dromen
Hoofdpijn

En je kan wat prikkelbaar worden en een gevoel van onbehagen.

Niet fijn als je het zo op een rijtje ziet, maar een vette griep zit er niet ver van af. En als het echt ondragelijk wordt kun je altijd weer gaan drinken.

En als je heel veel gezopen hebt een Delirium, maar dat is zeldzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag er als als een berg tegenop hoor. De eerste dag dat ik eens niet dronk. Zo. Ik wist niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. Maar eigenlijk hoef je alleen maar iets te laten. En ook alle gevoelens die komen. Laat maar gaan. Vooral niet tegen vechten. Dan wordt het alleen maar erger.

Als je het nu niet wil, kan je ook een dag uitkiezen dat je verder niets hoeft, ook de volgende dag niet. Dan gaat het misschien makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips. Ik drink ongeveer dezelfde hoeveelheid op een dag. Ben al een tijd overgestapt op sterke drank. Tijdens een griep die ik begin van dit jaar heb gehad kreeg ik wat delerium achtige verschijnselen (door hoge koorts en ontsteking aan evenwichtsorgaan). Hierdoor zag ik beestjes lopen, alleen op witte oppervlakken. Daarnaast had ik ook veel nachtmerries. Ik haal het mezelf denk ik in mijn hoofd dat ik dat ook ga krijgen als ik ga stoppen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Ff terug
:D



Gefeliciteerd met die grote loebassen van je Lenie!! Je was wat angstig voor deze dag..lukt het een beetje?




Ik zie blondie al langzaam likken aan dat ijsje
:D
. Teveel fantasie
:huh:



*typfoutje



dank je....het gaat nog goed hoor...net als elke dag.
vanavond visite, maar dat komt ook goed...ik heb geen drank in huis gehaald ( dat moeten ze maar begrijpen.
en we vieren het zaterdag pas echt dan komt er wel drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je dan vanwege die verschijnselen moet oppassen. Ik zou je toch aanraden naar een arts te gaan. En onder begeleiding afkicken. Met wat medicijnen.

Een ouderwetse methode is afbouwen. Elke dag wat minder drinken. Maar dat is heel erg moeilijk zelf te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor,

hebben dieschoppen onder je achterste nog geholpen? Vooral: hou je het nog steeds droog? Anders die pil nemen joh, het zou zo zonde zijn als je nu een uitglijder krijgt. Je moet dan weer helemaal opnieuw beginnen.
DAT IS HET TOCH NIET WAARD! Geschreeuwd voor het geval je een banaan in je oren hebt! Hou ons op de hoogte.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal :)


Gaby, kom alsjeblieft terug op het forum. Je hoort erbij en ik zou het zo jammer vinden als je nu in je eentje verdrietig zit te zijn. Je mag tegen ons zeuren hoor. ;)

En Igor! Voor jou geldt hetzelfde. Je komt hier wel maar dan niks zeggen he als je het moeilijk hebt.
Als je valt kan je twee dingen doen: blijven liggen of weer opstaan en verder lopen. Dames, laat me niet echt boos op jullie moeten worden he?! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, raap jezelf bij elkaar, dit wil je niet meer, weet je nog.


quote:


Originally posted by:
igor

:D
dank je jane en witte. ik ben het vechten moe. ik wil niet meer iedere ochtend onzeker naast m'n bedje staan, bang dat mensen kunnen ruiken of zien dat ik weeeeeer te diep in het glaasje gekeken heb. me belabberd, schuldig, ellendig voelen en onzeker over wat ik de vorige avond gedaan heb, m'n dag verslapen en maar bedenken naar welke winkel ik nu kan om alcohol te kopen en wat moet ik daarbij kopen (alleen alcohol kopen durfde ik niet). en wat en hoeveel kan ik kopen want financieel ging het ook echt bergaf. me niet meer hoeven opsluiten, zodat mensen me maar niet per ongeluk dronken zouden zien. geen blauwe plekken meer, me niet meer schuldig voelen tegenover de honden. niet meer bang zijn dat ik toch onverwacht met de auto weg moet. gewoon op visite gaan, zonder bang te zijn om teveel te drinken.niet meer m'n lichaam vernielen. niet meer m'n grijze cellen vernielen(als er nog wat over is).................................


:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry:Overal, in iedere salade pleuren ze suiker, gadver. Dacht ik vandaag, omdat ik best voor mijn doen, hard gewerkt heb, mezelf eens te verwennen met een rundvleessalade, en niet zelf te koken, is het niet te pruimen zeg. Zelfs dat kan je niet aan een ander over laten.
Heeft de buurman van de week gaatjes geboord om het wasrek tegen de muur aan te hangen, wil ik vandaag de was ophangen, lamstraald heel het rek van de muur:devil: Hij gaat lekker.:):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...