bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeie morgen lieve Borrie.Oscar, ik weet niet hoelang dat zweten duurt maar hoop ook dat het gauw voorbij gaat. En met dat idee dat het stopt, is het allemaal niet zo hopeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ben er weer vandoor, fijne droge dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen allen, Lenie wat balen dat je niet of zo laat/vroeg slaapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen allemaaldenker van harte gefeliciteerd!!Bor: zou geen contact opnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen mensen, Borretje, ik heb geen ervaring met een kliniek maar weet wel dat ze consequente regels hebben. Die zijn er idd niet zo maar. Elk contact met de buitenwereld kan een risico geven. Ik denk dat je je maar moet neerleggen bij hun regels.Overigens ga ik mijn twee maanden record naderen. Het ging eigenlijk wel makkelijk.Als je de knop omzet is het niet meer dan normaal om niet te drinken. Ik heb wel enige uitdagingen meegemaakt van moeilijke momenten: Koninginnedag, volle terrasjes, cafeetjes, etc. Dan gaat het wel even door me heen van zonde om niet even een pilsje te kunnen nemen.Je maakt een keuze hè en dan doe je gewoon niet. Je krijgt er ook veel voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goedemorgen frummers van het vroege uur,Bor, op zich natuurlijk wel heel leuk dat de bewoners je vragen langs te komendenk dat ze vanuit de kliniek daar toch wel over zullen hebben nagedacht alvorens jou te bellen?in eerste instantie wilde ik zeggen: doen wat je gevoel je ingeeftnu ik de slagingspercetages lees denk ik persoonlijk toch eerder:ga voor de kans van slagen!!misschien kun je een brief aan ze sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Denker, begrijp dat je vandaag jarig bent. Maak er je feestje van. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Kanjers ik ben werken, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Denker maak er een leuke dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Werkse Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Bor,wat lastig, ik heb nog wel contact met 2 mensen uit de kliniek,maar dat zijn geen alcies.De kliniek waar ik was opgenomen was niet specefiek vooralcoholisme.De mensen waar ik nog contact mee heb ken ik nog vanmijn opname van vorig jaar, ik heb er veel aan.We herkennen veel van elkaar (depressie) en dat geeft veel steun.IK weet wel dat het in de kliniek waar ik was ook wordt afgeradennog contact te onderhouden met medeclienten, zoals dat netjes wordt genoemd.Maar goed, ik denk, als jij het fijn vindt en jullie kunnen iets voor elkaar betekenen,waarom niet?Wellicht kan je buiten de kliniek iets afspreken, op neutraal terrein,al weet ik natuurlijk niet of dat in dit geval mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeiemorgen Uwes en gewone mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Iedereen is anders dus ik zie geen verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Wow Jaap,die heb ik ff opgeschreven. Zelf verzonnen of een quote? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 goeiemorgen Uwes, gewone mensen en andere mensen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Kwam in me op, maar zou zo al eens eerder gezegd kunnen zijn. Geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 en nog bescheiden ook, die Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Bor, de regel is denk ik om de mensen die weg zijnte beschermen? Je bent als thuiswoner weer extra kwetsbaar,en als de leiding een uitzondering maakt, schatten ze in dat je het aan kunt.Zou eerst even bellen.Maar wat ik mis is: wat willen jij en zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Bij mij hangt hij zo op het prikbord, ik vind het een mooie! Bedankt Jaap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Er kan er maar eentje de grenzen aangeven Bor en dat ben je zelf. Dus wat wil jij? Wil jij gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Denker, van harte en nog vele droge jaren :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Het even laten bezinken is altijd slim Bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 goedesmorgens dames en heren!!probeer mijn prive berichten te beantwoorden maar ik sla compleet dicht.nahjaaaaa, even rustig inkomen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 hallo hallo tasseke...u ook een goedemorgens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 morge niwi,potverdrie, jullie weten niet hoe fijn het is om altijd wel weer een bekende tegen te komen.alles ok hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden