Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Douchen wacht ik nog even mee Yvon, stond net nog een lange rij Tegen 10en is die rij wel opgelost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Tina, ik kan best snel doen.... maar smorgens... dan wil ik alles op mijn dooie gemakkie kunnen doen. Lekker rustig de dag beginnen met een bakske koffie en zo, even door de tuin lopen en kijken hoe alles er bij staat... gewoon... lekker rustig beginnen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hihi. je hebt groot gelijk Sha... En dat gehannes bij die douches...daarom ga ik ook altijd vroeg... dan is er niemand die staat te roepen dat ik moet opschieten.. op Snoepje en Igor na dan af en toe Maar nog even lekker je bed inkruipen.... ook geen slecht plan.Teveel ligt al op één oor... wordt een kort slaapje voor hem denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Von,ik doe ook alles op mij gemak,bakje, peukje even het nieuws kijkenen tja, nog even op het forum, dan is het zo laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen ochtendkanjers:)Weet je...ik mis jullie. Log tegenwoordig later in ivm de ochtenddrukte hier thuis. Maar mijn 3 koters zitten nu gebiologeerd achter de tv een boterhammetje te eten dus.... Dus eet ik hier ff een boterhammetje mee!Zometeen op school helpen, is leuk! Verder kinderen van en naar school fietsen, met de kinderen naar de kapper, boodschappen halen....dat soort dingen.Verder voel ik me goed. Ben gestopt met de St. Janskruid omdat ik nu het weer beter ik me ook beter voel. Heb het idee dat mijn sombere buien seizoensgebonden zijn. Besloten om het straks na de zomervakantie preventief te gaan slikken in de hoop mijn winterdip te kunnen voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hihi tina, één groot feest van herkenning hier... Ik moet nu gaan... hoef nog net niet te rennen... maar moet wel gaan opschieten nu... Hoop dat je een goed gesprek hebt straks... en vergeet die bos bloemen niet he?? Luitjes... ik ben weg.... Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Nog heeeeeeeeel even op de valreep... eks ook goeiemorgen... klinkt goed allemaal... Fijne dag ook straks.... doeg doegggggggggggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Werk ze Yvonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 draai je je even om...Niet in bed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Moet weer weg...het was kort maar krachtig moet je maar denken:P Ben er later wel weer even...Fijne dag iedereen met alles wat je van plan bent. Ook vandaag weer mooi weer. Hoorde dat we nu de zonnigste lente ooit gemeten hebben volgens de K.N.M.I. Daar moeten we van genieten toch?Zorg goed voor jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen Ekstertje.Von, werk ze.Wellicht heb ik het berichtje van Yalala te letterlijk genomen,als ik op iedereen blijf reageren kom ik zeker de deur niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen allemaal,zonnetje schijnt,wordt een mooie dag!!Geniet ervan allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goeie morgen lieverd.:light: Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 ppffffff helaas niet nee,heb ik de laatste weken steeds meer last van!Te druk met m,n werk,nieuwe lessen aan het leren die s,nachts gewoon doorgaan in m,n hoofd! ppfffff,sport gewoon door in m,n slaap !hahahaha!!En dan val ik eindelijk in slaap wordt ik elke ochtend wakker geroekoet door 2 verliefde duiven! grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ya dat ken ik maar al te goed hoor. Is er geen mogelijkheid om dat iets te minderen? Of werk je s'avonds ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 nee helaas niet Bol,werk ook de avonden,ach er zijn ergere dingen toch hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 @Bor,heb even terug gelezen over afgelopen zaterdag,ik begrijp je reactie volkomen.Je bent eerlijk geweest over je drinken en wordt daar totaal op aangevallen ipv gesteund.Begrijp je reactie dat als je hier op een forum over drank niet eerlijk kan zijn dat het forum dan weinig meerwaarde voor je heeft maar de andere kant begrijp ik ook.Mensen zijn bezorgd over je,hebben juist het beste met je voor denk ik.Steun zou fijn zijn maar boze reacties heb je weinig aan denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Heel erg jammer Borrie, want er waren ook andere reacties. Ik hoop dat het je heel goed zal gaan en een dikke knuf ook voor je zoon, en uiteraard voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Borretje,ik respecteer je besluit en wens jou en je kinderen alle goeds toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik wil wel nog even kwijt dat ik het ronduit walgelijk vind omkwetesende of beledigende PB's te sturen.Bah, achterbaks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goeiemorgen mensen!Bor, heel jammer,voor onsmaar vooral voor joukijk er doorheen meis en volgje eigen koers, ongeacht sommige misverstanden,goedbedoelde postings, met misschien niet de juiste toon,het gaat om jouw.jullie toekomst nu! Veel wijsheid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 goedemorgen Jane,ppppfffff moeie benen hier:(vreemd,ik sport elke dag een paar uur,gisteren de avondvierdaagse gelopen met de kids en nu spierpijn!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden