BamBam Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 quote: Originally posted by: TeveelHad het niet gezien die oorlelletjes, moest er even voor terug. En nu heb ik het ook gezien, en dan blijf je er ook naar kijken Ik heb er heel lang geleden nog in gereden, een Chevrolet Corvette, da was leuk joh... BB says:'En die heb je weggedaan????OOOHHHH.Ik weet wel waarom ik erover gedroomd heb, ik zag gister eentje rijden, een corvette. Dat geluid joh. Zo gaaaaaf.Mocht ik ooit geld teveel hebben koop ik me er eentje. En een Harley met zo een motor dat als je het gas openzet alle ruiten gaan trillen. WVROOOOOOMMMMMMMM. Hihi.Ja, leren. Laat ik dat ook es gaan doen. Aktie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Blijkbaar ben ik diegene die het moeilijker te verteren vind. Zalig Aicha waar ben je meisje? binnen en buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Albertje is een slaapkop, Albertje is een slaapkop, tralalalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Fleurtje, heb je last van je spijsvertering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 hahahahahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Dat valt best mee BamBam. Sommige dingen liggen nu eenmaal zwaar op de maag. Kan je beter laten liggen.Zo gaat dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ja soms wel, misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hihi, soms is zware kost best fijn. Je ken het ook ff aan de kant zetten en er later nog es over denken. Mijn pc doet raar, kzie dit als een teken van mijn HM dat ik dat telefoontje es moet gaan doen. Alles is voor iedere uitleg vatbaar lijkt het soms. Toedels en heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik dronk alleen, héél soms in gezelschap.Als ik in gezelschap had gedronken, al was heter maar één, ging ik thuis verder.Ik kon niet wachten tot ik thuis was, de 1e is al de trigger,dan is het kwaad al geschied.Stoppen gaat dan niet meer.Het feit is gewoon dat ik niet met drank kan stoppen,héél vroeger was dat al vaak zo.Als ik uit ging of thuis een etentje gaf, gewoon bezoek had,ik dronk altijd net effe meer dan de ander.Het geeft mij rust dat ik niet meer hoef.Trek heb ik niet meer, ik weet dat het mij niets oplevertde 1e te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Niet hoeven# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hoi allemaalLeuk weer muziekjes op de site ik heb er ook eentje:http://www.youtube.com/watch?v=mEb--zxf2BcNieuw dansmuziekje, echt een heel blij liedje. Vandaag ploeteren om er een mp3 van te maken. Is wel gelukt te conventeren maar mn cedee speler pakt de slechte kwaliteit niet.Als iemand nog een tip heeft of em ergens kan vinden op een downloadprogramma ???Enjoy, je gaat vanzelf dansen op deze muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Das een goeie, Borretje....Ik dacht eerst 'niet willen' maar het is een andere als ik heel eerlijk ben:Niet kunnen # Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hoi hoi,niet moeten #whoaw W. mooi muziekje!! En bij mij is het ploeteren andersom, van MP3 naar gewoon want in m'n auto gaat niet MP3.Hoi Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Voor mij is het een combiElke dag onder invloed, me daardoor niet goed voelen, me minderwaardig voelen, die drankzucht. Dat wil ik nietDat gebeurt als ik toch weer drinkDaarom kan ik nietEn als ik eraan denk te gaan drinken weet ik hoe het zal gaanDaarom hoef ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 En wat met niet moeten Jaap?Want voor mij gaat het er vooral over dat ik van niemand "moet" drinken.Ik Mag drinken, maar beslis zelf dat ik niet hoef te drinken en idd. als ik aan de hartkloppingen etc. denk wil ik zelfs niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik dronk overal, thuis en ook tussen de mensen. Dat vond ik wel eng maar dronk me dan thuis eerst moed in, dan voelde ik die angst niet meer, en ging daarna helemaal los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik moet ook niet drinken nu niet meer. Ik had wel eens het gevoel te moeten drinken om mezelf goed te voelen.Maar er is niemand die ooit gezegd heeft dat ik niet meer moet drinken of niet meer mag. Zelfs ikzelf niet (of zij ik het net nog). Ik wordt daar opstandig van.Ik heb hier zelfs al een keer gezegd.Ik vind het een bevrijdende gedachte als ik wil ik weer kan ik gaan drinken.Andersom was dat niet. Ik kon niet stoppen wanneer ik wou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk heb het.Ik kan niet drinken omdat dat niet mag, want ik kan er niet mee omgaan.Daarom wil ik niet en hoeft het ook niet.Dus ik moet helemaal niks.Borrie zolang je niet MAG drinken, is het inderdaad moeten, en dat is denk ik de moeilijkheid.Ikzelf WIL niet meer drinken. Dat is een keuze die ik ZELF maak terwijl niet meer mogen meer bij die ander ligt. Die ander verbied je om te drinken.Dat was bij mij ook zo en ik heb ervaren dat dat niets uithaalt. Heb verdorrie 9 proefdronken gehad en nog wilde ik niet stoppen omdat die ander mij dat opgelegd had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Bollie,jij komt dan ook van heel ver!!!Maar je doet het toch maar!Veel respect voor je maar dat weet je! Jaap, wat ik altijd "raar" vind is dat veel van de mensen die hier schrijven (waaronder ikzelf) een afschuw hebben van dingen opgelegd krijgen. Vast gelegd worden, en een van de meest vastleggende toestanden is een verslaving.Heel dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik kan niet meer drinkennooit meer een druppelOmdat ik dan dood ga of op eerste hulp belandook al zou ik het willen en mogen of van iemand moetenHet kan echt niet !!Nu de eerste nemen betekent nog 4 flessen te gaanMn lichaam kan dat niet meer handelen na zo'n lange tijdLevensgevaarlijk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 goedemorgen...ik ben al bij de dokter geweest voor mijn uitslagen van het diabetencentrum.alles is goed onder controle..ze zijn dik tevreden.wel heb ik slaappillen gehad ( een paar) zodat ik eens een paar nachten knap doorslaap.dat heb ik even nodig want ik loop op m'n wenkbrauwen..pfffeven terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Vlaamsmeisje, dat gaf mij na een paar weken gestopt te zijn ook een enorme kick dat ik daar uit los gekomen was. Die dwangbuis, van elke dag eind van de middag kijken wat en hoeveel halen. Was er drank waar ik heen zou gaan? Flesje wijn meenemen anders.Heel dubbel als je vrij wil zijn inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goedemiddag allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 drinken ontneemt mij een stuk vrijheid, dus ik ben blij dat ik het niet doe.Zo mijn dag is weer goed.Goedemorgen Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 goeeedemiddag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden