Spring naar bijdragen

zondag 29 mei

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,
Lekker in bed gelezen. Daarna uitgebreid ontbeten en nu ga ik rustig aan wat zaken aanpakken.
Ik moet zoveel van mezelf. Daar wil ik kritischer naar kijken. Dat zeg ik makkelijker dan dat ik het doe.
Er is altijd een stemmetje dat zegt als ik moe ben: " Als je echt wilt, kun je nog wel. "
Ik vind het heel moeilijk om moeheid serieus te nemen.
In ieder geval ga ik vandaag proberen om op tijd te stoppen.
Allemaal een heel fijne dag,

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop buiten als mooi weer is met mijn hond anders doe ik het lekker op mijn loopband...nu ben druk bezig met kasten opruimen...wat een klus zeg..wat gooi ik het weg wat houd ik...dilemma ....maar moet gebeuren volgende week heb ik een rommelmarkt hier op mijn straat en wil ik mijn kleding verkopen...kom ik tegen kleding die ik 1 keer heb aan gehad..uhhmmm zonde van geld..nu ga ik verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Lenie,
Maar ik win het van iedereen, werd om even over 2 wakker, dacht dat het 1 uur was, maar toen ik als een haas eruit ging en beneden kwam, bleek het zelfs een uur later te zijn.
Tot 01.30uur een boek met verhalen van partnes van alcoholverslaafden uitgelezen en sliep vrij snel.
Om 08.00uur wakker, maar vond dat wel een kort nachtje en sliep na een tijdje weer in en zie nog 4 uur erbij.
Ingri:
kijk naar mij, was altijd net als jij, "nutteloos" bezig zijn kon niet, maar luister naar je lichaam dat is heel belangrijk. Ik denk en merk dat stoppen met A een hele verandering teweeg brengt en dus veel energie vraagt. Laat dat toe. Hoe het chemisch werkt, weet ik niet, maar langzamerhand wordt mijn moeheid minder. Je zult ook merken dat als je daaraan toegeeft er momenten komen dat je ineens zin hebt om een klus(je) aan te pakken en als het af is heb je een goed gevoel.

Goedemiddag aanwezigen
Het is nog steeds k weer, dus niets gemist met mijn doornroosjeslaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Hier ook heerlijk, vanmiddag weg geweest, terassje "und so weiter"
Zitten hier nu ook nog lekker buiten op ons eigen terassje, Zuid Limburg heb ik het dan over.
Wij gaan er nog een fijne avond van maken en dat wens ik jullie ook toe.

Bye, bye en geniet er van,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bol,
Ja, gaat wel hoor.
Beetje snoeperig de laatste tijd.
Wat rusteloos,te veel werk eigenlijk,
Weinig tot geen tijd voor mezelf,
Vanmiddag moesten er weer dingen op de zaak gerepareerd worden.
Samen met LATex gedaan.
Tuurlijk wel lief dat hij het doet, maar zit dan zelf zondagmiddag weer op de zaak.
En met hemelvaart waarschijnlijk weer,
Zo heb ik nooit vrij.
Breekt me een beetje op
Vandaar dat gesnoep, en het ging juist zo goed.
Vroeger had ik dan zeker aan de wijn gezeten, en na al die jaren zou ik dat nu nog steeds erg lekker vinden.
Even verdoven.
Maar doe het niet hoor.
Weet, dat het niets oplost, en alles allen maar erger maakt.

Hier trouwens bewolkt,
Was donker en vooral vanmorgen erg koud.
Met jou ook alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...