Gast Fibo Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen allemaal.Eigenlijk hoort meer thuis op een dierendraadje.O ja en elke gelijkenis is puur toevallig.En nu is het tijd voor koffie.
Jean Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goede morgen Fibo.Ik heb vannacht wat beter geslapen dan anders, ondanks afbouwen oxazepam.Gisteren naar therapeute geweest, blijkt dat ik HSP-er ben (Hoog Sensitief Persoon).Ik krijg teveel prikkels van buitenaf.Zo, nu eerst even lekker douchen en vanmorgen naar de kapper, is hard nodig.En ik wens verder iedereen een goeie dinsdag toe !--------------------Gestopt : 17 april
Yvonne Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goeiemorgen Jean en Fibo Hihi, moest wel lachen om jouw filmpje Fibo... Jean... nou, dat is nogal wat om als diagnose te krijgen, maar wel goed dat je het weet, dan kun je je er op gaan instellen. Fijn dat je lekker hebt geslapen. Hier nog zo één... als een blok...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goeiemorgen Tina en Borretje... ik ben er ook vandoor... Maak er een mooie dag van ondanks het ontbreken van de
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen allemaal,Bij jullie ook regen?
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 goedemorgen allemaal.yvonne werk zeen ja hier ook regen, ik zie de struiken groeien
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Ik heb goed geslapen Albertina, kon er alleen wel moeilijk uit en toen ik het buiten hoorde gieten...nog moeilijker. Zo maar n's de regenpakken verzamelen en straks de kinderen erin proppen;)
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Hoi Igor,Ja, voor de planten is het wel lekker:) Zelf groei ik niet meer zo hard van een buitje...
PROUD2BME Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 goedemorgen allemaal!!wat een rotweer zeg,goeie bui op m,n krullekop gehad! ppfff
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 nou de appeltjes kunnen ook wel een bui gebruiken dus fiets lekker door de regen zonder pak dan neem je meer vocht op
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Droog? Ok, misschien zijn jullie daar later aan de beurt;)Succes vandaag Bor met de school. Mag hij wel in de buurt van jullie huis naar school?
Susana Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier regent ook...ik ga ook naar de kapper heb ook hard nodig...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Hi hi...een opgezwollen appel....dat klinkt goor:o Nee, dan maar een capuchonnetje:P Maar serieus, heb er dus een ontzettende hekel aan om door de regen te fietsen:(
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Hoi Yajala, vies weer hèMaar morgen staan we op 7 maanden hè meis! Weer of geen weer!Goedemorgen Susana!
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen beetje laat voor mijn doen. Doe ik alles maar wat sneller vandaag. Hoop ik
ekstertje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Hallo Jaap, goedemorgen!Ik moet er weer vandoor, de kinderen naar school fietsen. Iedereen een fijne droge dag (op 2 manieren in te vullen;)) en tot later:present:
PROUD2BME Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 jaaa morgen 7 maanden alweer!!hoe nat het buiten ook is,wij blijven droog he!!
Max72 Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen allemaal.Wilde net met de hond uit komt me daar een bui voorbij.Nog maar ff wachten dan.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 MAX je bent toch niet bang voor een buitje???? voorlopig regent het nog wel hoor.
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Eks. en Ya. van harte gefeliciteerd. Goh wat een lange tijd al hé? Ontzettend knap hoor, jullie horen ook bij de oudjes.
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goedemorgen:DAlles oke hier, ondanks aanhoudende misselijkheid.Waarschijnlijk van de refu.Vandaag maar eens overleg met huisarts.
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goeie morgen Blondie,Vervelend hoor, die misselijkheid maar hoeveel x per week slik je die refu? Misschien dat Antubus wel helpt en geen misselijkheid geeft.Laat je ff weten hoe het afgelopen is?
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 O ja Isje das waar ook. Goh meid, ik kan me heel goed voorstellen dat dat een trigger is hoor, maar je zal zien dat je trots op jezelf bent als je niet naar de fles grijpt, wat de uitslag ook moge zijn. Kom je, als je terug bent gauw vertellen hoe het is gegaan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden