Spring naar bijdragen

Donderdag 09-06-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Alles cavakes hiero Will.
Drukke dagen gehad dus nu beetje veel hoofdpijn. Vanochtend vrij, ff rustig aan.
Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal een beetje? Rustig aan he, dan breekt het lijntje niet.

Oke, ben weg. Laters allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt er op, Marc...
maar vandaag is het al stukken beter....
en volgens spaanse buurman was het vorig jaar juni, juli en augustus
3 maanden aan een stuk tussen de 38 en 42 graden...zonder ene druppel regen...
maar ja...dan heb ik nu weinig aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zielige zieke witte, op deze gitaar kan je een vrolijk deuntje spelen http://www.google.nl

Mij helpt om de weerstand op te geven, ok ik ben ziek, nou laat ik er dan ook maar van genieten,
lekker in bed, niks hoeven, boekje lezen, dutje doen, soepje drinken, lekker toch.

Tsss wat hebben we toch met verkleinwoorden, bootje varen, theetje drinken, 3 kleine kleutertjes
op een hek, nou ja ff tokkelen dus :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte beterschap! Balen joh...maar geef er maar an toe, het moet er toch uit.

Hier vanmorgen een *****eind gefiets om de kinderen op de plekken te krijgen waar ze moesten zijn. Meteen daar ook maar naar de supermarkt gegaan want die is veel groter dan bij ons. Kwijlend rondgesjouwt wat daar hadden ze veel meer leus dan bij ons met sommige produkten! Heb mijn tas volgeladen met 3 smaken van mijn favoriete muesli en heb veel biologische prudukten gekocht. Ook gezondere snoepdingen zodat die salmiakbollen niet meer zo naar me blijven lachen:o
Heb het wijnpad overgeslagen, op de 1 of andere manier kreeg ik trek. Nu weer over gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik zeker Jane,
ik geniet er nog elke dag van!

Ook als ik een wat mindere dag heb maakt dat sporten me toch altijd weer vrolijk!

Begrijp ook niet dat mensen met tegenzin naar de sportschool gaan,het is juist heerlijk!!
Jij ook nog steeds dus!

Goed te horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Ya en Hannah.

Zo ik ben klaar met de rand voor m'n huis. Had er allemaal bloemen staan maar door de grote droogte is er een helehoop dood gegaan. Heb er nu kiezeltjes liggen en de rand van de muur aan de voorkant ook weer eens geschilderd. Komt er netjes uit te zien voor de meeting.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...