Yvonne Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Hoi bol, voel me lekker fit inderdaad, en neen, niet de hele dag vrij, maar geen lange dienst dit keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 ekster de EHEC?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Nee hoor Igor:) Komt wel goed schatje;)En nu ben ik er weer vandoor, de fiets roept. Moet nu eerst mijn jongste naar school brengen en dan de 2 andere naar hun sportdag een flink eind fietsen hiervandaan:oDoei:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goed zo Verrandering, vertrouw je jezelf niet, dan actief aan de gang met tabletten. alles is beter dan te gan drinken.Ikzelf doe niet aan de lijn, nooit gedaan. Ik denk dat dat komt omdat mijn moeder juist graag wilde zien dat ze wat stevige kinderen had. Oorlog mee gemaakt hé?Ik vind het heel erg prima dat ik 88 kg. weeg. Kan nog van alles zelf doen, niet te zwak om zware dingen te tillen, nooit ziek enz. Nee m'n lijf heb ik, denk ik, helemaal geaccepteerd zoals het is.En snoepen, mmmmmmmmmmmmmm heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 verandering gewoon vandaag weer hardlopen, ben je zo van de spierpijn af.en ekstertje PAS OP laat niet per ongeluk een scheetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen iedereen, Haha goed mopje igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 de weegschaal....heb ik ergens verstopt...vroeger deed ik me iedere dag wegen...dat bepalde mijn gemoedtoestand...nu bepaal ik zelf..voor me gaat meer om gezond en fit te bliven...want eten vind ik het heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goeie morgen Rekel? Hoop dat je je vandaag weer wat beter gaat voelen, dat is zo belangrijk voor mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 en weer een zonnige morgenhallo frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Williebillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Mogge allemaal.Dit is toch wat he, het hele jaar niet ziek geweesten nu in Juni......... de griep...Het moet niet gekker worden in Nederland.Ohh en by the way ik ben altijd heeeeeeeeel zielig als ik ziek ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Borrie Bollie Igor Jane Witje Iedereen van mij Beetje beter vandaag ja, werkdag hé. Zonnetje schijnt en weinig werk momenteel. Wat een verschil met de laatste werknacht, ben als een zombie naar huis mogen rijden toen Ik ben ook van plan om mijn reisje naar Turkije te annuleren. Misschien spring ik wel op mijn ijzeren ros richting Nederland ? B&B doen ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Witte, ik vin jou ook heeeeeel zielig:(Beetje soep straks kindje. Kussentje onder je hoofd, dekentjes ff opschudden.Nu een kopje thee en dan gauw weer naar bed hoor.Goedemorgen allemaal.Sorry voor mijn komen binnenstuiteren gisteren. Ik had nix gelezen, dat hoeft ook niet altijd maar ja.Ben dan zo druk als een potje met peren en mot ff uitrazen. En dat kan ook wel es gek overkomen. Ik eis dan veel ruimte op. Ben alweer druk maar ga zo maar es wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 witte zie je nu ook witjes heel veel beterschap hoor. en laat je lekker verwennen. ik ben er vandoor.iedereen een goede droge dag. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 jaahaaa Bam, zo lees ik t graagZo idd mn bed weer in.Jij een goeie dag he, stuiterballetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 dank je wel Igor en verranderingJawel het is de schuld van het Nederlandse klimaat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ik ga mn bed inLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Lieve Jopie, who the hell are U????Kom jij zomaar ff binnendenderen en zeggen dat je niet gelooft wat iemand schrijft. Dat gaat toch niet joh! Wat eenn onveiligheid creeër je daarmeeop het forum. Een nieuweling die hier komt schrijven kan wel denkendat hij of zij dan ook niet geloofd wordt. Je kent de ander niet, je weethelemaal niet of het zo is of niet. En dat je zoiets denkt; tjsa, dat kan,is tot daar aan toe. Maar om het dan ook nog zo op de draad te zetten.Koop een boksbal, ga hardlopen over het strand, schop je koelkast in mekaar. Doe iets. Maar val andere mensen niet lastig met je rotbuien.Als ik me afreageer op een ander zit ik ergens mee, en zegt ALTIJD, iets over mezelf.Daar kan ik wat mee doen. Wat een ander zegt of schrijft daar kan ik nietsmee en ik HOEF er niets mee.Herken je trouwens het patroon wat je hierin laat zien? Het komt met regelmaat terug bij je.Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. En wens ook dat je je vandaag wat beter voelt. Ga goed.taalfoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Witje, daar doet het klimaat niks mee hoorgriep is een virus, dus je basiskonditie is wat magertjes waarschijnlijk,lekker drinkbouillonnetje of kopje thee met beschuiten lekker onder de wolsterkte meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen,zo, lekker uitgeslapen.Witje,beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Fryslân Beppe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Witje, beterschap hé meis Ja borrie, die kans zit er wel in. Beetje kriskras door NL, texel aandoen, wadden, en misschien ook wel up north. Moest het zo zijn zal ik je dat zeker laten weten hoor. Kan ik Marjo ook eens ontmoeten misschien.Afin, zijn nog maar prille plannen hoor, wie weet hoe alles er tegen dan uitziet.Hoi BB, Tina alles cavakes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Alles cavakes??ik denk het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden