Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juni 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd meiden. Top. Niet drinken is best fijn he:)

Bor, tanxs for asking. Gaat wel. Loop mezelf even in de weg. Kan soms he. Straks ff weer met de kop in het onkruid, dat helpt wellicht. Heb mn energie niet helemaal goed verdeeld, daar word ik dan chagerijnig van, wat helemaaaaal niet helpt, en moet ik even zoeken naar evenwicht. Kalmte, moed en wijsheid, elke dag weer he....haha

Dus, werken in de tuin, mn sponsor bellen, iemand bellen die wel wat steun kan gebruiken zodat ik de aandacht van mezelf afleid en zozowat.

Doei, later, mazzel, daaag.
Nog 1 kopje kof en dan me klaar maken voor de kraker en hop door nr de tuin. Toedelssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Snoepje; Ik vind het geweldig dat jullie 5 maanden droog zijn.


Echt super knap.


Nu kan ik rijen hartjes, kusjes, cadeautjes of whatever gaan maken, dat is verdiend, jawel.


Maar..




Ook na 5 maanden is het belangrijk om te blijven, lees:..blijven.. delen.


Dus deel die roos maar.



bor je heb helemaal gelijk en weet dat we er nog lang niet zijn

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur het zonnetje dan maar deze kant op Verandering, want hier is niks hoor!;)
Gewoon lekker uitrusten met je spierpijn joh, gaat meestal na een paar dagen over(en meestal is de 2de dag de ergste;)).
Vaak adviseren ze juist om na het hardlopen 1 dag rust te houden ivm het anders gemakkelijk oplopen van blessures.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor Verandering...rustig aan hè? Mooi doel ook om te stoppen met roken, maar het lijkt me lastig om 2 verslavingen tegelijk aan te pakken. Maar er zijn er hier op het forum wel meer die het gedaan hebben geloof ik... Misschien is er wel een draadje van bij Thema's of zo?

En nu echt weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet Bor, over dat vluchtgedrag. De afgelopen dagen heb ik als een bezetende mijn huis schoongemaakt puur om mijn gedachten af te leiden van schuld, mislukking en ontwenning gevoel. Nu gaat het al weer stukken beter. Maar als je je niet goed voelt ist volgens mij wel goed om even afleiding te zoeken. Ik wens jou trouwens een hele fijne dag, heb met je meegeleefd afgelopen dagen. Ook al reageerde ik niet veel. Zat zelf echt in de rats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Quote;


Dus, werken in de tuin, mn sponsor bellen, iemand bellen die wel wat steun kan gebruiken zodat ik de aandacht van mezelf afleid en zozowat.




Bam, meis..


Is dat verstandig?


Waarom doe je dat, als ik vragen mag?


Aandacht van jezelf afleiden, wat is daar het doel van?




Afleiding zoeken, niet aan drank hoeven denken, geen confrontatie aan te hoeven gaan met jezelf..




Kortom; Ik noem het een vlucht.


Vluchtgedrag is het.


Bam???




Dus wat beveel jij aan bor?
Afleiding zoeken staat niet gelijk aan vluchten. Aandacht van jezelf afleiden kan hetzelfde zijn als jezelf de ruimte gunnen die je nodig hebt op dat moment. Mentaal dan..je hoeft niets steeds te vechten door jezelf te confronteren. Zoiets komt best met mate binnen. Want binnenkomen doet het zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...