Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juni 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verandering, ik ben nu weer aan het stoppen met drank. Dag zes geloof ik, tel liever niet. Maar het roken opgeven nu gaat bij mij niet. Later als ik beter in mijn vel zit ga ik het ook proberen. Moet er nu niet aan denken om die heerlijke rook in mijn longen te missen, ook al heb ik astma. (sarcasme modus on) "Lekker slim ben ik. (sarcasme modus of)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Bor
:D
. Gotcha
:heart:
. Nee zo bedoel ik het niet...


Als je diep gaat vandaag, kom je me vast tegen
:sun:

Weet je..stoppen met drinken is zo moeilijk niet maar opgeven is zoveel gemakkelijker.


:present:




Voor de algemene duidelijkheid..wil niet zeggen dat ik terug drink. Eigenlijk komt het neer wat op wat bor zei. Jezelf leren kennen en aanvaarden, bijsturen waar nodig zal uiteindelijk het moeilijkste worden. En die confrontatie komt iets later op je deur bonken. Altijd...
You can run but you can't hide ;)

freak me!

Laters
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Fleur; Geef me even een opdonder dan..


Ik wacht op je he?




Ik zit al een paar dagen op de bodem Bor. Als je neerkomt breng dan wat hapjes en een lichtje mee..
Een ladder is misschien ook een goed idee :huh:

Moet nu gaan but I ll be back

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik weet niet hoelang jij al strijd. Zo te horen te lang, en wil je de wapens erbij neer leggen. Ieder mens heeft een breekpunt. Ondanks die laatste opmerking heb ik respect voor je. Weet dat er veel mensen zijn die om je geven, vast en zeker in je omgeving, en zelfs vanaf hier, een toetsenbord ergens uit Friesland. Ik heb nu tranen in mijn ogen, omdat ik weet hoe voelt om verloren te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las je de laatste tijd met een beetje argwaan eerlijk gezegd. Je ging ff met je kop in het water er werd héél wat om geroepen op het forum en iets later was die knop om. Ik zag je raad geven aan anderen en dacht, wie is dit borretje nu weer? Ben niet altijd met alles mee en je weet dat ik me afvroeg wanneer je knappen zou.
Niet dat ik geen vertrouwen in je heb, echt niet. Maar soms lijk je al zo ver in je strijd en ben je toch nog steeds heel fel aan het vechten.
Misschien meer met jezelf dan met het drankprobleem.
Wees sterk bor, laat het je deze keer niet nekken.

En nee het wordt geen leuk ritje voor jou. Je zoon is een deel van jou..het vindt zijn weg naar jou binnenste.
Op één of andere manier zal zich dat uiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het een leuk ritje voor jou zou zijn zou dit ongeveer betekenen dat je de verantwoordelijkheid afschuift. Maar ook dat is weer kort door de bocht.
Eigenlijk ken ik je niet zo goed om jou en je gevoel in te schatten.
Dus ik ga weer ff op mijn bodem zitten.
Is wel goed zo
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Qoute: Je ging ff met je kop in het water er werd héél wat om geroepen op het forum en iets later was die knop om. Ik zag je raad geven aan anderen en dacht, wie is dit borretje nu weer?




Huh?..Fleur..




Ik bedoel dat je voor mij moeilijk in te schatten bent. Het zou gemakkelijker zijn moest ik het je face to face kunnen uitleggen wat voor gevoel ik er rond heb maar zo werkt een forum niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bor. 'k weet niet wat te zeggen. 't is duid'lijk dat Will je wil aanmoedigen. Hij b'doelt 't goed. Je bent op 't ogenblik zó ong'lukkig en grillig dat je dat niet (wilt) inzien. Wat we nu ook zeggen, we jagen je alleen maar verder tegen ons in 't harnas. Of we nu bemoedigend zijn of je affikken tot op je veters. 'k laat je b'gaan en zeg voorlopig even niets tegen je. Niet om je te negeren, maar om je even de ruimte te geven. Dak open; lucht.

Btw, goedemorgen, allemaal. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Linden, welkom hier. Strontvervelend is dat afkicken. Maar je komt er doorheen. Wortelsap is een aanrader dat reinigt de lever volgens dr Vogel. Ik zuip het bij de liter. En de koffie herken ik ook. Tijdens afkicken van bed komen en veel te veel koffie, en roken ook nog ik dan. En dan nog zenuwachtiger en gespannender worden. Zet hem op meid. Ik ga nu even douchen, net aan het joggen geweest. Zou 5 km doen zijn er 8 geworden. Ik ben een beetje zenuwachtig, ik ga vanmiddag naar de verslavingsarts voor Refusal en AD.
En voor Bor, sterkte. Aangezien ik niets meer kan zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie, ik had hier juist een klant even, kwam even binnenpiepen om goedemorgen te zeggen en las alleen je laatste berichtjes. Blijkbaar is er hier meer aan het spelen dan ik vermoedde.
Mag ik je dan mijn twee schouders weer even geven ? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...