Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 De statusbalk is de strook onderaan waar dat loepje in staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jaap dat heeft mijn zoon bij mij ook geinstalleerd!fijn weekend gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Nou luitjes, als jullie het goed vinden blijf ik nu maar overal vanafgebeuren dingen die ik niet wil dus ik vraag vanavond dochter welgeen loep, geen 100% of wat dan ookof ik foutmeldingen wil oplossen..aanpassen?...helemaal goed als jullie mijn beeldscherm helemaal beslaan ik ga maar eens douchenstraks met zoon 'gezellig' dingen ondernemenheb toch al niets te doen vandaag dus moet maarfijne ochtend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jane,Eerlijk gezegd was het allemaal een beetje vermoeiend kwa emoties. Maar was wel even goed.En ook voor het eerst een reactie gehad op het feit dat ik geen alcohol wilde die ik stom vond, maar dat het me wel raakte. (Met een paar biertjes kan je straks toch nog wel fietsen.) Dat het me raakte kwam door degene die het zei. Ik had denk ik iets meer begrip verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Druk eens F11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 gedaan baas:Dgebeurt niks.Ja is wel konfronterend soms als mensen zo reagerenmaar zegt meer over hen dan over jou hoor.gewoon doorgaan met wat goed voelt.ik nu met een paar butklusjesen daarna als beloning strand als het mooi blijftfijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jaap als ik f11 in druk ben ik inene alle balkjes kwijt.ik snap er echt ff geen reet van hoor. Kan ook ff bij systeemherstel kijken en hem een paar dagen terug zetten. Of helpt dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 multiboot, ken ik niet, zo veel verstand heb ik niet van computers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 nog een keer F11 drukken en alles is weer normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jaap, ik denk dat de dames hun computer nu echt vermoord hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 goedenmorgen!!wat een prachtig weertje heer...ga zo lekker m'n hoofd leeg lopen met de honden.maar eerst koffie en een peuken terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Goeiemorgen Lenie, je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Dat was niet de bedoeling. Wijze raad, volg nooit bevelen klakkeloos op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Goedemorgen allemaal!PC problemen? 'k moet ineens willekeurig aan dit plaatje denken... een ouwetje uit 2000.Fokke en Sukke.http://1.bp.blogspot.com/_umxr...+nieuw+email+adres.JPG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jaap, ik heb ook Chrome...het werkt perfect.en als ik mijn letters groter wil druk ik op Ctrl +en als ze kleiner moeten Ctrl - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Haha, Fokke en Sukke geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Goedemorgen frummertjes, heb juist mijn anta binnen, dus save voor vandaag. Een gewoonte die ik opnieuw ga aangrijpen. Gisteren redelijk op tijd naar bed, medicatie binnen en lig ik daar om 04.45 met mijn potten open de plafond af te staren. Dan nog maar pilletje genomen, resultaat, slecht uit mijn bed en doodmoe gevoel. Pffff.Voor de rest is alles okay, denk ik. Fleurtje, las nu pas dat je een deur probleem hebt. Kan ik iets voor je doen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Haha, Fokke en Sukke geweldig. Haha, niwi, zijn ze weer bezig over ons ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 vandaag een rare niet leuke dag.ik moet nu wachten tot ik wat van de schuldregeling hoor.het zit nl zo...ik kreeg een brief van de deurwaarder dat ze morgen beslag komen leggen op mijn inboedel.dat kan en mag helemaal niet want ik heb geen beheer over mijn geld dus ik kan ook niets regelen.ik hoop maar dat ze het voor elkaar hebben gekregen ( ze zouden vrijdag al bellen en dat is niet gebeurd,dus vanmorgen een mail de deur uitgegooid dat ik daar niet blij mee was en mijn pinksterdagen dusdanig verpest waren hierdoor) zoniet ben ik m'n spullen kwijt.als het wel gelukt is komt Niets vanmiddag na haar Brijderdag gezellig hier heen en blijft ze eten.ik ben behoorlijk nerveus..dus zo lekker lang lopen...eerst nog maar eens een bak koffie..pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Mogge Gunn en Will,ben zelf even oude foto's en kranteknipsels aan hetverzamelen en te sorteren.Kwam ineens een foto van mezelf tegen uit de Telegraaf, met de hond wel grappig.(voor de nieuwsgierigen: telegraaf van 24 juni 2006"de reiskrant")Weet iemand of je via internet ergens nog meer oudestukken kunt terugvinden uit kranten.Kranten zelf werken meestal niet erg mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 mornink frummers...den Will se....worden we weer belachelijk gemaakt ja...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Die deurwaarder weet dat waarschijnlijk niet Lenie.Ik zou zorgen dat je de meest waardevolle dingen tijdelijk even ergens anders opslaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 nog dommer dus als ie van niets weet...ik heb alle brieven doorgesluisd naar de schuldhulpverlening.grove fout van hun.ja mijn pc gaat weg en mijn honden.ik ga niet met m'n wasmachine sjouwen en tv etc...mogen ze eigenlijk aan de spullen van mijn kinderen komen?, want daar staat ook het een en ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Jemig Lenie, ze kunnen je honden toch niet afpakken. Net wat Max zegt, het belangrijkste even ergens anders. Sterkte. Ik ga weg, het ijzer roept mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Den niwi se, tja man, plezant hé Moet er vandoor. Ga even de grote koekestad in. Tot strakjes iedereen en hou het een beetje droog hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden