bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 goeie morgen die Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Mogge frummers. Verr, jij kan inmiddels makkelijk zonder. Niet te moeilijk over doen. Het is geen antbioticakuur die je af moet maken. Het is puur om het gevaar op insulten en andere elende weg te nemen het grootste gevaar zit hem in die eerste drie dagen. Volgens mij sta jij al zo lang droog dat er trots op kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik val ongelezen binnen en ben woedend op mezelf Ik heb een hekel aan klussen gekregen (niet gek ook, ben de laatste 6 jaar 3x verhuisd) en dwing mezelf tot meer dan ik werkelijk doen kan. Dochter opvoeden, werken en huishouden is al voldoende. Moet ik ook nog klusjes-vrouw zijn.Vandaag ga ik de draad inkorten en de huiskamer schoonmaken. Trap weghalen en mezelf niet meer laten zien dat ik dingen "doen moet".Ik zie wel weer wanneer ik zin heb. Internet en tv werken overal in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; Mijn arts zei dat die dat al zou hebben bij 1 x 25mg, zou die de hele dag tegen de slaap aan het vechten zijn O ja, Max? Zei die dat? Waarom; om te benadrukken hoe slecht je bent of zo? Leuke arts:angry: Nee bor, ging er eigenlijk over dat ik me zo moe voelde de laatste tijd.Hij zei dat dat kwam omdat de alcohol nu uit mijn lichaamwas en de chloor. de overhand kreeg op mijn lichaam.Hij gaf zichzelf even als voorbeeld welke bijwerkingen diehebben op een gezond lichaam, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Met nieuwe kracht weer even weg, voordat de zin weer op is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen allemaal,wat een snertweer hier,met bakken komt het de lucht uit.@Tatum,wat ik doe is een schriftje bijhoudenmet dingen die ik heb gedaan.Daar schrijf ik elke dag in, zo val je niet in eennegatieve spiraal van moeten.Als ik dan teruglees in dat schriftje zie ikdat k best veel doe.En zo wordt mijn hoofd wat leger en hebik meer overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 goede morgen hier is alles oke hoor. ik moet er al weer vandoor. ik meld me later welfijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Zo ik ga ff een plant zetten die ik gisteren gekocht heb. Pampasgras voor diegene die dat kennen.Het is een dwergvorm van de grote. die wordt zo'n 2 mtr. hoog en deze zo'n 1mtr.30. Ben er erg blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goed beste mensen ik ga. Ik heb een afspraak bij VNN. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Igor,breek het lijntje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goeie morgen Tatum , Bol, Tina en Denker . Heeeel verstandig Tatum dat je de trap ff hebt weggehaald, af en toe ook even pas op de plaats kunnen maken hoor. Je hebt al zo vreselijk veel gedaan in je huis onderhand..En dat schriftje van Tina is zo'n gek idee nog niet... misschien het uitproberen wel waard... Ik heb overigens niet het gevoel dat die huisarts van Max onprofessioneel handelde. Gaf een verklaring aan Max voor het gevoel van moeheid dat hij had indertijd. En door het op zichzelf te betrekken gaf hij aan dat het een gewoon menselijke reactie van Max was op die medecijnen...Inmiddels hoost het hier echt.. Moet met het hondje uit, maar zit te wachten tot het ietsies minder wordt. Helaas gaat het steeds harder regenen :$Het leuke van de regen is dat de kleuren in de tuin er zo'n stuk dieper van worden, das ook wel weer mooi. ik ga mijn rubberen laarzen maar aantrekken... grote plu pakken en er op uit. Tenslotte smelt een mens niet van een beetje nattigheid...even lekker een frisse neus halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zit ik te tiepen.. komt ze binnen om er gelijk weer vandoor te gaan :$Geeft niet hoor Igor.. ben in ieder geval heel blij je weer even te zien (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeMisschien wel Max.. Sinds wanneer geeft een arts zichzelf als voorbeeld. Zeer onprofessioneel van hem. We leven niet meer in de tijd dat we stil moesten zijn omdat de dokter of dominee voorbij liep, of wel? Ik vind het juist zeer menselijk van de artsen dat de arts je juist goed benaderd.Niet afstandelijk, gewoon van mens tot mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeMisschien wel Max.. Sinds wanneer geeft een arts zichzelf als voorbeeld. Zeer onprofessioneel van hem. We leven niet meer in de tijd dat we stil moesten zijn omdat de dokter of dominee voorbij liep, of wel? Zoals ik wel eens meer zeg,ja hoor bor, jij hebt gelijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Jij snapt hem tina:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goeie morgen lieve Tien. Heb je vannacht een klein beetje kunnen slapen lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ach Bol,wat lief dat je dat vraagt.Nee, ik werd vaak wakker,in bed uit bed.Maar goed, vandaag is mijn vader jarig,hij is 81 geworden.We mogen hem vanmiddag een paar uurophalen en gaan dan bij hem thuistoch even zijn verjaardag vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 De man wilde een voorbeeld geven (noemde zichzelf niet gezond o.i.d.)en probeerde uit te leggen waarom ik me zomoe voelde en wat de oorzaak was.komt mss omdat het een man was....dat ik hem zo goed begreep,alhoewel, iemand die gewoon openstaat voor een normaalantwoord ook mss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Max,het is goed joh.Het gaat erom dat jij het als helpend ervaart,toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Weet ik toch bor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik heb jullie wel snel gelezen hoor Draad nr. 1 is ingekort en zit weer. Tv doet het Je moet een beetje prioriteiten stellen, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Gefeliciteerd tina,doet je vader mss even goed, weer even thuis te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Tien van harte gefeliciteerd met je vader.Wat fijn dat hij toch weer ff naar huis mag. Hoop echt dat hij en z'n kinderen mogen genieten van een paar uur bij elkaar zijn.Geniet er maar van meis. Misschien, als alles goed verloopt vanmiddag dat je dan toch weer wat meer rust krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Even naar on-line moestuintje, ik heb een cadeautje gekregen Zal wel weer een gereedschapskist zijn. Dat geven/krijgen we meestal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Max en Bol,bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden