Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Maar je internet werkt nog wel, Dhen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 mmm tegen de tijd dat die salade hier is, heb ik wel weer stroom denk ik.Maar dank voor het aanbod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wil je wel in de buurt blijven wonen waar je nu woont?Hier is het donker en wat an het rommelen maar ik zit nog steeds te wachten op zwaar weer. Jane en iedereen die zich niet prettig voelt, blijf maar lekker in de huiskamer hier want hier is het safe hoor.Beetje van je af praten,..............O wacht ff m'n hond raced naar buiten, dat kan nu niet, ben ik haar zo kwijt. Staat vreselijk te blaffen tegen iets wat zij wel en ik niet zie.Nou ja zeg, zo'n kleine uk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja Gunn, internet op een mobiel stickie en stroom is batterij laptop, die het meestal zo'n 1 1/2 uur volhoudt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 'k zit heerlijk wat muziek te luisteren met Winamp... Opeth! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 En volgens mij is mijn privebox vol.Voor het eerst.Even kijken wat ik daaraan kan doen.Word wel heel donker hier nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Help: inmiddels wordt het hier groen en harde wind...Ik blijf nog even bij jullie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: MarcGarbage - Only Happy When It RainsMax, krijg je nu een Verklaring Omtrent goed Gedrag of een Verklaring Omtrent slecht/bedenkelijk Gedrag??? Vandaag heb ik dus bijna een zonnecake opgelopen!!! * ongepast Het 1e marc, je had wat meer uit dezon moeten blijven volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wow, 't gutst uit de hemel of er emmers worden leeggegooid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hier is het over,dus ik weet nu ongeveer waar jij woont:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 filmpie kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4Hier is het over, dus ik weet nu ongeveer waar jij woont:D Voor wie is dit bericht bedoeld???Moi???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 @Jane4,Dat zegt niets. De buienradar geeft over 't halve land regen en bewolking aan nu. 'k kan nu op Texel zitten, maar ook in Limburg. Een wel héél brede marge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Soothe!!! o.... tje.Zie ik jou binnenkomen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik zoek een stukje hulp Ik ben teruggevallen. Geen excuses deze kant en (ik hoop van harte) geen verwijten van jullie. Maar .... ik heb al wat dagen last van een vriendin van dochter. Die vriendin wil zo graag shockeren. Ze vind maar dat ze alles kan zeggen. Zelfs in mijn huiskamer zonder dat ze weet wat er speelt. Het probleem is dat ik en dochter elkaars tegenpolen zijn. Ik zwijg en zij praat. Het jammere is dat deze vriendin allerlei intieme dingen heeft verteld. En dat het de bedoeling is dat ze dat blijft doen. Het gaat dan over sex, alchol, tienerzwangerschappen etc.Ik heb nu tegen dochter verteld dat ik dat in de huiskamer niet wil. Daar hoef ik toch niet mee geconfronteerd te worden? Dat lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja jullie zullen me wel heel raar vinden hoor maar ik heb net ff buiten gezeten. Het regent hier nog steeds niet en dan vind ik het altijd zo ontzettend mooi om naar de lucht te kijken en het weerlicht te zien. Hoe is het mogelijk hé dat zo iets kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik heb de komst van vriendin morgen gewijgerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hier (Noord-Holland) is het inmiddels donker. Onweer komt er aan. Deuren en ramen zijn gesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lieve Tatum,Hoe kan ik jou gaan verwijten meis, ik kan misschien morgen aan de beurt zijn. Ik heb geen recht om je ook maar iets te verwijten.Maar die vriendin van jouw dochter, als je die de deur wijst, ben je dan bang dat je dochter boos wordt?Ja mooi hé Jop. Geniet er maar lekker van meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hoi Primula, dat heb je mooi gezegd: het verdriet was voor m'n moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Onze held. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Buiten david lynch achtige decors maar verder ok!Ja,sunshine, hoe het met mij gaat.....goed in de zin van heb alles in de hand ja,verder ik weer alleen met de jongens maar eigenlijk wel goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Bol, ik heb nog nooit iemand de deur gewezen. Ik begrijp dat weer beter dan dochter. Ik wilde het ook niet. Maar ik wil ook mijn eigen plek in mijn huis. De allerlaatste keer - tijdens pannekoeken bakken - ben ik het huis uit gelopen. Zo erg maakte ze het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Tatum, het is wel jouw huis en ik vind dat jij in je huiskamer toch wel de regels mag bepalen.Jouw dochter kan dat in haar slaapkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeBuiten david lynch achtige decors maar verder ok!Beg'leid van Angelo Badalamenti muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden