Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wil je wel in de buurt blijven wonen waar je nu woont?

Hier is het donker en wat an het rommelen maar ik zit nog steeds te wachten op zwaar weer.
Jane en iedereen die zich niet prettig voelt, blijf maar lekker in de huiskamer hier want hier is het safe hoor.
Beetje van je af praten,..............O wacht ff m'n hond raced naar buiten, dat kan nu niet, ben ik haar zo kwijt.
Staat vreselijk te blaffen tegen iets wat zij wel en ik niet zie.
Nou ja zeg, zo'n kleine uk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een stukje hulp :angry:

Ik ben teruggevallen. Geen excuses deze kant en (ik hoop van harte) geen verwijten van jullie.

Maar .... ik heb al wat dagen last van een vriendin van dochter. Die vriendin wil zo graag shockeren. Ze vind maar dat ze alles kan zeggen. Zelfs in mijn huiskamer zonder dat ze weet wat er speelt.

Het probleem is dat ik en dochter elkaars tegenpolen zijn. Ik zwijg en zij praat. Het jammere is dat deze vriendin allerlei intieme dingen heeft verteld. En dat het de bedoeling is dat ze dat blijft doen. Het gaat dan over sex, alchol, tienerzwangerschappen etc.

Ik heb nu tegen dochter verteld dat ik dat in de huiskamer niet wil. Daar hoef ik toch niet mee geconfronteerd te worden? Dat lukt me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jullie zullen me wel heel raar vinden hoor maar ik heb net ff buiten gezeten. Het regent hier nog steeds niet en dan vind ik het altijd zo ontzettend mooi om naar de lucht te kijken en het weerlicht te zien. Hoe is het mogelijk hé dat zo iets kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tatum,
Hoe kan ik jou gaan verwijten meis, ik kan misschien morgen aan de beurt zijn. Ik heb geen recht om je ook maar iets te verwijten.
Maar die vriendin van jouw dochter, als je die de deur wijst, ben je dan bang dat je dochter boos wordt?

Ja mooi hé Jop. Geniet er maar lekker van meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik heb nog nooit iemand de deur gewezen. Ik begrijp dat weer beter dan dochter. Ik wilde het ook niet. Maar ik wil ook mijn eigen plek in mijn huis. De allerlaatste keer - tijdens pannekoeken bakken - ben ik het huis uit gelopen. Zo erg maakte ze het. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...