VM1 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Goede middag,nu weer koud, hehe t'is ook nooit goed !Sunshine!! En mijnen boek me recepten!!!!!!!!!Ya, we gaan samen naar daar!
PROUD2BME Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeYa, we gaan samen naar daar! Heeeee VM:heart:Jaaaahhhhhhhhhhhhhhh das helemaal een top idee!!!!!Hoe cool zou dat zijn zeg!!!!
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 That's the spirit Borrie:heart:We gaan er voor hé
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Hoi Borretje, ik hoef geen excuus, dat is niet nodig!Ik weet wel zo'n beetje hoe dingen kunnen uitpakken.Ga met jezelf in conclaaf en neem de juiste beslissing.Men leeft maar één keer Borretje.Nu moeten we ons best doen.Iemand die drinkt is niet voor reden vatbaar. (ook ik was dat niet)Dus met een drinker ga ik niet in discussie.Ik heb zat aan m'n kop.Heb er zelf snoeihard voor moeten knokken.Ik richt mijn energie liever op positieve zaken.Één en ander wil niet zeggen, dat we anti-Bor zijn.Bor, ga goed.Pak jezelf bij kop en staart.Groet.
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Soothe, mon cher saucisson knak Tout va bien?
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Hoi Francesca,Naar de zin gehad in douce France.Ici tout va bien.Saucisson knak. Gekkie.A tout a l'heure, ma chérie!
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Oui, heel erg naar de zin gehad! Ik wil morgen wel terug!
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Leuke dingetjes gekocht op de Champs-Élysées.Ik wil ook terug. Beetje savoir vivre, toch.
zoermuis Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Borr. Kijk eens vaker naar de voordelen en nadelen en zie dat er veel meer voordelen zijn aan niet drinken! Zoals de liefde van je kinderen bv.Daar kan toch geen drank tegen op. Schop die duivel die je wil beheersen onder zijn kontB)
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Champs-Elysées zijn er niet meer van gekomen. 37°C!Wel een heel leuke papeterie ontdekt! Mooie pen gekocht en tig prachtige schriften!
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Heeee, Francesca... schriften..Da's heeeel mooi.Dag Soothe.
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Frannie een belangrijke Pb voor u.U moet op het lampske letten!Dat is bloody hot zeg. Pffff:rose:Spreek je nog.Groet, ook aan uw levensgezel.
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Hoi Kobus.Alles wel in de schone kunsten?
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Lieve Borrie, ik moest ook een paar keer flink op m'n bek gaan voordat ik echt de beslissing kon maken om iets aan mijn problemen te gaan doen. Mij gaven ze nog maar 3 mnd. te leven, en nog niet luisteren, zoiets van ja het zal wel. Ik was toen net 29 jaarPas toen ik echt zag hoe ik bezig was, kon ik de beslissing nemen om te veranderen, echt diep van binnen te veranderen. Maar daar had ik wel mensen voor nodig die me lieten zien hoe ik bezig was.Je bent ver gegaan maar dat doe je niet voor niets, vaak is dat ook uit machteloosheid.Maar we gaan er voor meis, er zijn hier veel mensen die samen met je willen strijden, maar jij moet de eerste stap zetten.
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 @ SootheJa, ik mag niet mopperen. Nou ja, dat mág ik wel, maar ik heb eigenlijk niets te mopperen. Jij nog steeds op de plingplong oefenen?
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Zal ik doen, Soothe-le-vieux. Ja, schriften, Koh. En een pen!
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 En jij bent degeen die van schriften en pen een samenspel kan maken.
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Borretje, vandaag kun je ervoor zorgen dat morgen geen herhaling van vandaag wordt maar beter.Kalmte:heart:
VM1 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Fransesca ik ken U niet echt maar hier MOET ik toch op reageren!!Wat fantastisch!!! Echte schriften en een echte pen, gekocht in een echte papier winkel!!!Whoaw!!!!Ik ben DOL op schrijven op mooi papier met een vulpen.Brieven die dan ook nog echt met de post verstuurd worden!!!Geweldig!
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Laatste tijd wat minder Kohtje.Komt wel weer. Beetje weinig concentratie.Soms wat veel aan den kop.Vast een dure pen Frannie.Je komt erg trots over.Laat hem nooit aan Anna zien.Die valt erg op pennen.Dan pikt ze hem vast.Het oudje gaat wat zinnigs doen.Iets anders zinnigs.Au revoir. Mes amis!
zoermuis Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Borr probeer los te laten en laat zien dt het niet meer gebeurd. Daar gaat het om. Dan wordt je alles vergeven:heart:
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Geplaatst 30 juni 2011 Bor, een schande?Ze willen de schandpaal weer invoeren, voor schandelijk zaken.Stond vroeger ook op de Dam in A'dam.Jij wordt de eerste.De tomaten staan klaar.Dag Bor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden