Spring naar bijdragen

Maandag 4 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jajaj, nu ik het antwoord zag, was het idd een domme vraag!!! haha, maar ja ben niet zo thuis in al die termen.
@dinah, heel veel suc6 morgen, heel spannend, en welk boek is de laatste van simone?
ik ga zo maar eens leren, mijn hersens zijn nu niet meer zo bleur!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen !
Ik heb lekker geslapen !
Gedroomd over een prins in een mooi kasteel...echt !
:D
Hij heet Davey..

Ik heb wel zin in vandaag, merk dat de weekenden nog steeds niet okay zijn. ben blij als het weer maandag is. Komende weekenden weer workshops dus dan ben ik gered. maar het blijft lastig. Tis maar saai in mn eentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Max veel succes vandaag! Loopt wel los

Dinah :heart:
Oohhww :(. Dat moest raar gedaan hebben toen je zoon dat zei..
Morgen komt helemaal goed. Het is weer een stapje verder op de weg naar..Je moet erdoor dus hoe vlugger hoe beter toch?
Heel heel veel succes morgen en wees niet te zenuwachtig hoor. Je zal later weer een heel pak te verwerken hebben qua info en gevoelens veronderstel ik. Maar daar geraak je ook helemaal door.
Ik ben haast misselijk in jouw plaats :huh:

Ik moet er spijtig genoeg weer vandoor. Te laat opgestaan en een afspraak met een vriendin in de middle off nowhere.

Dag dag doeg doeg
:present:

Nog een extra :sun: voor Dinah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah dat narcosespul blijft een half jaar in je lichaam zitten is mij toen verteld. Dat kan leiden tot haaruitval enz.
Een ruggenprik is veel minder schadelijk, en naast die ruggenprik krijg je dan een slaapmiddel.
Het rare van een ruggenprik was dat je binnen een mum van tijd, je onderlichaam warm en gevoelloos voelt worden, maar verder merk je er helemaal niets van hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge !!

ben net wakker, mischien wel laat maar viel ook pas om 5 uur in slaap

's kijken wat vandaag brengt, heb om 14.00 uur een afspraak met de psychiater die zal wel verheugt zijn dat ik inmiddels 19 dagen droog sta. zo kan de AD en AP geod zn werk doen en blijf ik beter in balans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Dinah.

Weet niet of ik de operatie in toch enigzins oncharmante houding bewust mee wil maken.

Je maakt het niet bewust mee meis, je slaapt gewoon. I.p.v. een narcosemiddel krijg je een slaapmiddel toegediend, dus je bent gewoon ook van de wereld. Maar vraag het anders maar eens morgen, dan kun je nog kijken hoor.

Toe maar Jop. wat een feest voor jou.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dinah, ik heb niet alles gelezen de laatste tijd. Dus m'n vraag is: heb je morgen een afspraak over anaesthesie? Of wordt er al iets gedaan? Sterkte in ieder geval!!

Ikke ook morgen.... een afspraak over anaesthesie. Dan ga ik horen hoe of wat. Of ik inderdaad de nacht erna niet alleen mag zijn en of ik een badjas moet aanschaffen (leuk lila exemplaar gezien bij Zeeman) of niet, of de veel te grote badjas van de buurvrouw lenen. Enz. Volgende week gaat mijn kijkoperatie zijn.

Verder was mijn computer gisteren heel ziek :huh:. Hij was al heel traag de laatste tijd. Maar na mijn vele posts op de dagdraad gisteren kon ik ineens helemaal niet meer opstarten. Wachtwoord nog wel, maar daarna: niets meer. Vandaag probeerde ik het weer en beloofde ik hem dat ik, als 'ie het nu wél zou doen, Malware bites eraf zou halen. En.... hij doet het!! En hij lijkt nu ook weer gewoon snel. Hopen dat dat zo blijft. Dus:

@Jopie, ik kon dus ook jouw reactie niet meer lezen. Je vroeg wat "lik op stuk" me zou brengen. Nou: het gevoel dat ik bij mezelf ben gebleven. Dat ik in mijn kracht sta. Dat ik me niet omver heb laten waaien.

@Tine, geen idee of je dit leest, maar je post van gisteren heb ik uitgeprint. Ik heb er veel aan! Want gisteravond en nacht voelde ik me toch nog heel somber en rot. Ik dacht: ik ga morgen gewoon weer drinken. Maar je post geeft me kracht om het niet te doen. Dank je wel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik voel me een beetje rusteloos, wil van alles doen, maar er komt helemaal niets uitmijn handen!! frustie vind ik dat!!
dus nu ga ik de strijk van boven halen en de boel strijken, en een nieuw wasje erin, anders heb ik morgen niets om aan te doen
Vaatwasser leeg halen en dan straks boodschappen doen, anders niets te eten!! hmme pffff, of eerst nog een bakkie,
Nee hup in de benen!
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik je wel begrijp Jopie.
Ik ben alleen soms bang dat jij, anderen,
blijven zoeken naar manieren om toch te drinken.

Terwijl de meesten weten dat het niet kan.
Maar ja. Ik had vorige week een gesprek met een client,
die vroeg wat het opleverde om te stoppen met drinken.

Ik weet voor mezelf de zegeningen maar niet iedereen ziet dat, kan dat zien.
Op z'n Cruyffs: je ziet het pas als je het ziet.
En dat kwartje viel bij mij ook pas na jaren.

Ach nou ja, zoiets geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...