Spring naar bijdragen

Maandag 4 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen frummers.
Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken , smoothie en cola staaan al lekker koud.

Nou, vandaag Max aan de slag.... over een dik half uur wordt je opgehaald... Max, een heeeeeeeeeeeel fijne dag hoor , dat het maar het begin mag zijn van veel dagen met gouden randjes. :present:

En natuurlijk hoop ik dat het voor iedereen een hartstikke mooie dag gaat worden.
Buiten is het sombertjes op het ogenblik, maar dat lossen we eenvoudig op:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Zo, en nu eerst KOFFIE...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denker, met slapen herstel je het beste zei mijn manneke altijd en ik denk dat het zo is hoor. Gewoon toegeven aan wat je lichaam vraagt. We zijn zo gewend, als we drinken, om onze gevoelens en signalen niet te voelen en serieus te nemen. We moeten dat opnieuw leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo voelt het ook, net alsof haal ik heel wat in, en dromen! Dus ik vind het wel lekker zo, alleen met opstaan ben ik wat duf. Maar met koffie sigaretten en heavy metal gevolgd door vijf kilometer joggen en ik ben het heertje weer. Straks even naar de winkel om broodje's en kattevoer. De katten kijken me nogal boos en hongerig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Druk gehad, maar daar ben ik weer:)
Bedankt nog voor alle felicitaties afgelopen vrijdag, erg lief en attent!:present:

Max:
Succes vandaag! Hoop dat het een superleuke dag wordt voor je. Natuurlijk vol nieuwe dingen, maar hopelijk ook vol mooie spannende uitdagingen en leuke collega's:present:

En nog een :present: voor iedereen die vandaag nog meer een spannende dag voor de boeg heeft of anderzijds een opkikker kan gebruiken!!

En nu hier nog wat kinderen activeren en later weer terug;)
Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Veer. Knap hoor om al zolang droog te staan, en wat een heerlijk gevoel moet dat geven. Jezelf de baas te zijn. Ga maar lekker lang door hoor je gaat je met de dag beter voelen.:)

Eks. van harte hoor. Ik weet wel niet waarom omdat ik er vrijdag niet meer was maar dat moet niet uit maken hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Marc, maar ik heb heel sportief gedaan. Veel gefietst en gewandeld. Ik kan Zuid Limburg iedereen aanraden die van wandelen houd. Veel leuke paadjes door de heuvels. Ik heb er zelfs spierpijn van gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid alweer op de vroege ochtend!! Ik heb ook een rustige ochtend, want wij hebben al vakantie, heerlijk de kinderen liggen nog op 1 oor, dus ff op gemak een bakkie en ff naar jullie.
We gaan weer een nieuwe week in. heerlijk we gaan weer ons stinkende best doen!!!
voel me er zeer goed bij.
Heb ik nog een vraagje was is AD? (of is dit een hele domme vraag?)
toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...