lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 een héééééle goeiemorgen mensen.Ik heb een lopend buffetje klaargezetin de keuken; de sapjes en smoothiestaan naast de cola in de koelkast.er was net kortsluiting toen ik mijn hand inde broodrooster stopte (ja, ik weet het: wie doet dat nou, nou ikke dusop dat onzinnige tijdstip van 5 uur)Maar ontbijt bij kaarslicht heeft ook wel wat en alles is weer in orde nu.Dochter is op weg naar de tomatenplukkerijen moeders duikt er nog even in.Straks second breakfastGeen ruzie om de verse croissantjes: er zijn er nog meer!Yvonne, blijf nog maar even liggen meis, het is vandaag Yvonne-dagIgor breng jij haar even ontbijt op bed?thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Jane voor ontbijt met kaarslicht kom ik er meteen uitwat ziet het er gezellig uit zeg!ik moest wel even zoeken naar de suikerpotYvonne zet em namelijke links op de tafel maar geeft nietshelemaal gelijkvandaag Yvonne dag dus we laten haar even lekker liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Zo, ik heb vast een dienblad klaar gezet voor Igorkan ze straks zo de koffie inschenken en alles naar boven brengenmisschien heeft Marc vandaag nog een passend muziekje erbij?en Jaap een stukje kruisbessentaart over voor Vonneke?ik ga nu in de hurry, drukke dag............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goeiemorgen, wat een feestdis zeg. En dit na een nachtje zwaar werk. Bedankt hoor Jane.Spijtig genoeg moet ik nog een schip gaan vastmaken. De laatste loodjes wegen het zwaartst Doe toch maar al een vlugge hap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 hier Will vangen................een croissantje voor onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...Jane bedankt voor de lekker ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Luitjes fijne dag................ik ben weg, misschien log ik vandaag nog wel even op het werk in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goeie morgen allemaal..........ben net wakker en dat is nog 's een binnen komer met zo'n ontbijt tafel.het slapen gaat steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 goedemorgen allemaal.zachtjes doen dan zal ik yvonne even verrassen namens jullie . even de koffie inschenken....HOEZO MOET YVONNE EIGENLIJK VERWEND WORDEN??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 niemand in de buurt (zucht) kan ik even lekker rustig douchen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hihi..... Jane... je moet een vooruitziende blik hebben gehad ... ik heb me grandioos verslapen... Dank je voor de verrassing.. Ennu.. Igor bedankt voor het ontbijtje op bed... Volgende keer krijg JIJ het hoor, want eerlijk is eerlijk, jij maakt het altijd NOG VEEL uitgebreider... Zo, en nu even een bakske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 jeetje wat een SLAAPKOPPEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ook goeiemorgen marc. Igor... ik ga er ook vandoor.... inderdaad... wat een slaapkoppen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goedemorgen,Ik zet mijn heerlijke kruisbessentaart ook op tafel, en nog 4 bananentaartjes, want ik had nog deeg over. Het mag allemaal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 goeienmorgen allemaalzwaren nacht gehad van de rugpijn..twee tramadols on genomen en nog niet helpenmaar eigen schuld eigenlijk..van een dag amsterdammaar we moeten et er maar voor over hebbensha heb nog gekeken of ik je zag...maar nee hoor helemaal niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goeie morgen vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Dinah hoe is het met jou wijfie? Gaat het slapen nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hoef vandaag pas om 10:30 in Amsterdam te zijndus kon even langer blijven liggen:)Nu even met de hond uit,tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 dinah sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Een heel goedemorgen allemaal,tjonge, dat ontbijt komt ook steeds vroeger.Jammer dat ik zo laat ben, de koffie is kouden natuurlijk zijn alle croisantjes op.@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nee hoor Tien, er ligt er nog een in de koelkast. Hebben we speciaal voor jou bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nou, da's dan weer lief van jullie.De laatste paar dagen voel ik mezelfvreselijk onrustig, het gaat maar niet over.Ook heb ik het gevoel alsof ik een kater heb.Heel erg naar, ik heb geen idee hoe en waardoorhet komt.Ik ga gelukkig straks naar de peut en daarkan ik dan wel weer wat kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden