Spring naar bijdragen

Donderdag 7 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen luitjes.
We denderen al weer naar het einde van de week, hoewel dat voor sommigen van ons pas aan het eind van de zaterdag zal zijn :angry:
Ondertussen staat de thee te trekken en de koffie door te lopen , al het lekkere koude spul staat in de koelkast .....
buiten is het windstil, heel zacht en in de verte hoor ik eeen duif koeren.
Straks eerst even eten voor de vogels neerzetten dan kan het oorverdovende gekwetter van de mussen weer beginnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit nog even de laatste blaadjes van gisteren te lezen ...
Fleur.... hier nog zo'n ziel die moet werken hoor... :wacko:

Ik denk dat Jane een stuk minder moeite met quoten zou hebben als men er voor zou zorgen dat de grote ruimtes tussen de regels van het gequote stuk zouden worden verwijderd: een compacte quote met alleen precies die zin(nen) waarop men op wil reageren en dan de reactie daaronder.... dan blijft het overzichtelijk en is ook meteen duidelijk waar de reactie over gaat.. :D

En verder viel het me op dat Kirk toch wel overdreven veel lol had gisteravond:):):);)

Zo, ik ga nog een bakske halen en een pafke en dt even lekker in de tuin nuttigen allemaal

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat Kirk echt al zijn berichtjes heeft weggehaald :huh:
Dat je een berichtje aanpast of zelfs verwijderd... tuurlijk daar is niets mis mee.
Maar er hebben mensen aardig wat tijd gestoken in het denken over en het reageren op die berichten...
Hm, ik vind dat je zoiets niet moet doen.

Maar goed, ik ga inmiddels maar een pot verse koffie zetten....
Er wordt hier wel steeds langer geslapen hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Vonneke en sus

Pfff het is nog veel te vroeg..
De worst en al de rest van gisteren ligt me nog zwaar op de maag :(. Voel me niet zo lekker...eigen schuld, dikke bult!

Kirky had inderdaad veel lol gisteren :D.

Ik moet me gaan aankleden :(. Heb helemaal geen zin in vandaag...bahkes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom binnenvliegen en vlieg daarna direct weer naar werk :)


Borretje ik wil graag nog benadrukken dat ik heel erg veel aan je antwoord heb gehad op mijn vraag. Het is nog niet zo ver, maar ik kan straks de juiste keuzes voor iedereen maken (in plaats van de juiste keuzes voor dochter alleen).

Bedankt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bor natuurlijk... dacht al dat ik niet alle namen had onthouden...

Vera, hoop dat je snel van je blessure af zult zijn ... en van het roken als het meezit..
Dag tien... das wel een bloemetje waard lijkt me:present:

Tatum al weer weggezoefd denk ik???

Tina, heb je het huis al bekeken???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, incidenteel een berichtje quoten als je bijv. uren na de posting reageert
is wel zinvol, of zoals Bor doet (?) een zin die je belangrijk vond eruit lichten. Dar voorkomt misverstanden
maar ellenlange berichten of als ineens veel mensen dat gaan doen, daar wor ik zo moe van (Ioor), zeur zeur. Maar als je reageert en met die persoon in gesprek bent, is het duidelijk voor wie het is en als je de naam erbij zet helemaal, toch?
Maar als het mensen helpt het wel te doen, ik pas me aan hoor. Zat gister ook wat in de erger-modus en dan is het meestal tijd voor mij wat meer buiten te zijn en wat minder hier. Soort van geestelijk overeten denk ik (ja Fleur, dat kan ook nog:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed Jane, zo ongeveer bedoelde ik het ook... kan ook via een echte quote namelijk en dan de niet relevante delen er uit wissen...
Zijn we het weer helemaal eens dus :D
Zo, deze dame gaat er vandoor....
Fijne dag allemaal.... :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.
Hier regent het al, dus ga ik maar weer eens binnen aan de gang. Vandaag komt in ieder geval de huiskamer klaar.
Ga dan de radiatoren verven. Moet ook eens gebeuren maar ik ben blij dat ik niet meer op die hoge ladder hoef te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...