fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goed idee borretje Kom je dadelijk erna ff naar hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Douchen en huilen..nou je kan er natuurlijk niet natter van worden :light:Ik ken het huilen achter hoekjes. Zijn de moeilijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hey volgens mij ben ik niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @Witte ik sluit me ook aan bij het dag pact, na zo'n gesprek heb ik vaak triggers, ben wel heel dankbaar dat ik het gesprek nu volkomen nuchter inga.... dat scheelt al de helft, moet leren voor mezelf op te komen he, dingen uit te praten, zonder meteen boos te worden, muurtje op te trekken en weg te rennen,daar moet ik nu ook maar eens aan gaan werken.... brrrr..... doodeng.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact alleen voor vandaag:wittebolletjegaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Heel veel sterkte Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Sapperdeflappen!!!Ik ben ook maar eens naar de bakker. Joepie..Doet datte goe borretje..hou je flink..en als je kan kom dan ff hier ff brullen, praten, wenen, vechten,..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 veel kracht voor jou/jullie straks Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Sterkte vandaag Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Borretje:Ook van mij kracht, aanvaarding en goede moed toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: witteIk heb t zelf een soort van nodig Bol Ik heb het niet echt nodig, omdat ik me wel red aan de andere kant heb ik vandaag drie alcoholdingen. Niks mis mee om een pact te maken. . Ik doe graag mee Witte. Ik ga vanavond op bezoek bij iemand waarmee ik in het verleden wel regelmatig (te veel) gedronken heb. Count me in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan)Gezellig Muppie dat je mee doet!!Witte Bolletje Gaby Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Even een pluim voor mijn krantenjongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: JaapEven een pluim voor mijn krantenjongen. Zit die hier ook te lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Krantenjongen Jaap?????Hey witte, alles nog gestaag zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 krantenjongen ook gestopt met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 'Hartstikke gestaag eigenlijk wel Mup.Ik zou iedereen zo gestaag gunnen.Ik bedacht me net opeens na mn supermaatje gemaild tehebben dat ik deze maand twee jaar ADB ben!Best wel ff iets om trots op te zijn eigenlijk.En ook ff bij stil te staanHoe mooi is het eigenlijk, als er altijd mensen (ok virtueel dan, maar toch)voor je klaarstaan op een frum als deze.Door hier regelmatig te zijn, gaat de tijd toch maar ff "gestaag" doorGeen katers meergeen black-outs meergeen dingen doen waar je je achteraf vreselijk voor schaamtgeen dingen doen waar je achteraf vreselijk veel spijt van hebtNiemand die je zegt: wat ben jij irritant als je veel gedronken hebtenzenzenzIk hoop echt dat de mensen waar het de laatste tijd niet goed mee gaat, zich aanmelden op het dag pactOk het is wat moraalridderig van me, dat weet ik maar toch....Maar echt het werkt als je het dag voor dag doet!!!Ik zou zo graag dat diegene die er zoveel moeite mee hebben zich vandaag ook aanmeldenDan kunnen we het samen doen, want je moet het tenslotte zelf allemaal doen, maar niet alleen....Ooohh jee Mup ik hoop niet dat mn antwoord te lang voor je duurde en je alweer afgehaakt bent:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan) Witte Bolletje Gaby Mupke Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Witje ontzettend knap meid. En wat fijn dat je er zoveel voordelen van hebt hé? Daar doe je het toch allemaal voor :heart: :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik was nog even terug in bed gekropen. was niet echt lekker. maar moet nu echt in de benen komen.witte ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 middag, frummers altegaar..den Witte se...vandaag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Gewoon omdat hij mij vandaag weer een krant bezorgd heeft die ik kan lezen. Dat waardeer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 een heeele goedemiddag allemaal!!!Ik doe mee witte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Wat lief van je Bolletje en idd het is waardaar doe je het allemaal voorDank je wel!!Jaaa NiwiHet heeft heel lang geduurd voordat ik eindelijk echt door haddat samen zoveel meerwaarde heeft.Ik ben blij dat het kwartje gevallen is. Op jou hoopte ik heel stiekum IgorIk ben echt blij dat je met ons mee doet.Ik vind het vreselijk om te zien hoe je al zo lang aan het vechten benten tegelijkertijd ben ik blij dat je er nog steeds tegen vecht.Ik vecht graag weer met je mee.Te beginnen met vandaag. Ik zet je op de lijst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan) Witte Bolletje Gaby Mupke Sowhat yalalaIgor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden