Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik heb helemaal geen felle reactie. Ik loop er al tijden tegenaan en ik weet dat ik als nieuwkomer niet de enige ben die het moeilijk vind om door de vaste kliek heen te komen.
Nee ik heb geen trek, maar besef me nu dat als ik heel hard HELP roep dat ik weinig respons kan verwachten, terwijl ik dacht daar o.a. daar het forum voor was. Voor de vaste gasten misschien een goed forum om te komen, maar voor de nieuwkomers of minder frequente komers een hele hoge drempel om in te stappen.
En natuurlijk ben ik blij met de weinige lieve mensen die wel reageren en die weten wel wie ik bedoel

Geplaatst

Niets, je vergeet dat wij ook eens nieuwkomers waren.
Ook ik had soms het gevoel er een beetje naast te liggen.

Gewoon meebabbelen.
Als de nood hoog is, dan is men daar.

Geplaatst

En natuurlijk verdienen de mensen met echte problemen extra liefde, kracht en aandacht.
Maar zo'n makkelijk pakket heb ik ook niet, baan staat op het spel, appartement staat op het punt om de veiling op te gaan(wat betekend dat ik een enorme restschuld over heb) lichamelijk heel veel klachten wat het niet makkelijk maakt. Maar dat valt volgens mij in het niets bij alles wat er verder op het forum speelt.
Succes met de vaste kliek. Als mijn profiel is verwijderd zullen jullie van me af zijn

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Volgens mij was jij een wild katje bol
:D

Nou Fleurie ik was wat je noemt een straatvechtertje. Haren trekken heb ik nooit gedaan, daar vond ik niets aan.:P

Geplaatst

Goedenavond,

Niet alcohol gerelateerd maar het heeft een beetje indruk op me gemaakt.

Zat net met W te eten in het restaurant hier.
Wij eten graag in het cafe gedeelte, vinden we lekker.
Ik had uitzicht op de bar.
Zat een stel, zij een wijntje, hij een biertje.
En ze hadden allebei een Blackberry.
En daar waren ze de hele tijd mee bezig.
Communiceerden met heel de wereld, social networks denk ik, maar nauwelijks een woord met elkaar.

Begrijp me goed, ik heb niets tegen dat spul.
Integendeel, ben een gadget man, heb een pad, een tab, een smartfone en noem het maar op.

Maar als ik die mensen bezig zie denk ik, allemachtig wat een armoe...

Geplaatst

Persoonlijk vond ik je niet fel reageren, wel eerlijk en duidelijk Niets. Maar mispak je niet..ik ben al een tijdje hier. Alhoewel de helft van de tijd was ik niet hier.
Ik roep zelden echt om hulp..soms een stuiptrekking. Maar heb me ook al alleen gevoeld en naar mijn gevoel niet gehoord. Of als ik echt pech heb ontstaat er een discussie waar ik al helemaal niets aan heb.
En het is inderdaad zo dat er veel nieuwtjes zijn die daar op afhaken.
Hoogstwaarschijnlijk doe ik daar ook aan mee.
Ik weet niet of ik tot de vaste kliek hoor. Sommigen mag ik niet eens zo graag :D

Geplaatst

Natuurlijk is iedereen een nieuwkomer geweest en moet zijn plekje op het forum zien te vinden, da's heel logisch. Maar ik hoor van meer nieuwkomers dezelfde berichten dat het hier een kliek is van oudgedienden en dat je daar bijna niet tussen kan komen en dus meerdere mensen zich niet gehoord voelen

Geplaatst

Hopelijk heb ik een eyeopener gegeven voor als ik straks weg ben.
Realiseer je dat het veel nieuwkomers afschrikt om hier te komen omdat het een vaste kliek is die met name op elkaar reageren en niet op de nieuwkomers.
Het forum moet openbaar zijn voor alle ingelogden en niet alleen voor mensen die hier al jaren rondwandelen en dit als hun thuishaven en uitlaatklep zien. Dat is zonde voor de opzet van dit forum.

Geplaatst

Toen ik hier net kwam had ik net hetzelfde gevoel niets. En het was niet gewoon een gevoel, het was ook gewoon zo.
Ik vind het spijtig dat je er op afknapt maar te begrijpen. Maar het is wel zo dat als je lang genoeg blijft dit ook evolueert. Gooi het niet te vlug weg.

Geplaatst

Goedenavond voor de gene die nog wakker zijn.

Vandaag geen tijd gehad om het draadje te lezen, heb ik nog wat gemist ?

Ik heb net een bericht aan mijn maatje achter gelaten, 1 ding wil ik graag met de groep delen en dat is het volgende. Het komt recht uit mijn hart:

Soms heb ik het gevoel dat een ander me beter kent dan ik zelf. Ergens ben ik mezelf kwijt geraakt. En die persoon ga ik terugvinden. Mijn reis zal morgen beginnen.

De volgende website draait nu op de achtergrond vanwege de super mooie muziek:
De website heet Believe in Yourself And Make it Happen

Warme groet,

Geplaatst

Hoewel ik er per toeval ben in gerold, kom ik me toch afmelden Witte.

Fris gaan slapen, morgen fris terug op.

Slaap lekker allemaal.

Geplaatst

Niets meis, als je je naam bij zoeken intikt
zie je welke positieve dingen je gepost hebt,
en ook aan je toon te lezen, je hier thuisvoelde.
Dat datr nu niet zo voelt is een fase die voorbij kan gaan
als je nu niet wegloopt. het gevaar is nl dat je ook al heb je nu geen trek,
je morgen wel trek hebt en wat dan? Gooi het kind niet weg met het badwater,
je hebt hier nog zo veel te halen.
Misschien wel op een heel andere manier dan jij dacht of wenst, maar de reden
waarom je hier bent, is er nog, toch? ADB worden en blijven, in goede en slechte tijden.:heart:

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Het zou fijner zijn moest je blijven om er iets aan te veranderen Niets dan het gewoon zeggen en vertrekken.

Lieve fleurtje,
ik ben helaas niet de enige die hier iets aan kan veranderen en dat moet ik ook niet op me willen nemen, ik heb al genoeg op mijn schouders. Ik kan het niet alleen veranderen, maar hoop inzicht te geven hoe nieuwkomers zich hier voelen/kunnen voelen. Misschien dat daar in de toekomst iets meer rekening mee gehouden kan worden.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
jane4

Niets meis, als je je naam bij zoeken intikt

zie je welke positieve dingen je gepost hebt,

en ook aan je toon te lezen, je hier thuisvoelde.

Dat datr nu niet zo voelt is een fase die voorbij kan gaan

als je nu niet wegloopt. het gevaar is nl dat je ook al heb je nu geen trek,

je morgen wel trek hebt en wat dan? Gooi het kind niet weg met het badwater,

je hebt hier nog zo veel te halen.

Misschien wel op een heel andere manier dan jij dacht of wenst, maar de reden

waarom je hier bent, is er nog, toch? ADB worden en blijven, in goede en slechte tijden.
:heart:

Ik heb idd positieve dingen gepost en geprobeerd te reagern. Maar op het moment dat je help roept, voel ik me alleen staan. Lang niet door allen hoor. Ik heb geen trek, morgen misschien. Maar ga verder op het Brijderpad

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...