bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Moghu Max, Aicha en Vonnie.Von. wil je voor mij een heel sterk bakkie maken? Heerlijk.Ik ben vandaag vrij van de d.a. Gisteren was het toch weer erg moeilijk daar en nu is er besloten om a.s. woensdag een bijeenkomt te gaan houden. Dat is heel hard nodig want veel mensen dreigen op te stappen en dat moet niet. Dan gaat de d.a. op z'n gat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Wat een ellende is dat toch telkens. Ik heb zelf een poosje vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming gedaan, jaren en jaren geleden. Maar het meeste werk dat verzet werd waren de vergaderingen, waar iedere keer voor een aardig bedragje aan lekkers werd weggegeten en gedronken ... verder kon iedereen cursussen volgen met enorme reiskosten vergoedingen (overigens werden ook de reiskosten voor de maandelijkse vergaderingen riant vergoed)... maar echt iets doen... . Toen we een hele zware winter hadden en men het niet nodig vond om aktie te ondernemen voor de eenden en zo.. (waren een paar mensen speciaal voor aangesteld) ben ik er uit gestapt. Het hele gedoe kostte meer dan het opbracht voor de dieren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik begrijp dat niet hoor Bol... allemaal van die giga ego's .... het gaat toch om de dieren ... Dan moet er toch een manier te vinden zijn om samen te werken???Zo jammer he dat dat dan maar niet lijkt te lukken? Ik hoop voor jullie dat er woensdag een oplossing komt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gaat lekker hier, vandaag laatste werkdag en dan...vakantie:) Ben er aan toe!En nu hup op het fietsje en wegggg....Fijne zaterdag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goeienmorgen allehier is het lekker droog hoor yvonnesha werkzeyaja van harte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik zou juist willen dat er wat meer vergaderd zou worden Vonneke, bij ons loopt alles door elkaar. Er wordt ontzettend veel ge. ouwe h. achter elkaars rug en als de persoon in kwestie dan komt wordt er ineens poeslief gedaan. Dat zijn dingen die ik helemaal niet snap. Ik ben benieuwd of iemand z'n mond open doet woensdag. Ik in ieder geval wel.Wij hebben één keer per jaar een dag waarin er gebarbequed wordt maar ik weet niet of dat dit jaar door gaat.En das ook niet zo heel belangrijk, belangrijk is, dat de leiding een beetje blij is dat wij daar werken, nu is het de gewoonste zaak van de wereld en bij tijd en wijle word je dan nog eens afgesnauwd.Bij mij is dat gelukkig nog niet het geval maar als dat wel gaat komen, ben ik daar weg en ga alleen nog maar op de bus.Ik wil woensdag eisen dat er een lijst komt van taken die iedereen heeft zodat niemand zich meer met een ander gaat bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Lijkt me een heel strak plan Bol.. Duidelijk taakverdeling. Zou de boel een stuk werkzamer maken toch? Kan me indenken dat je meer vergaderingen wilt, maar het moet wel ergens over gaan natuurlijk. Bij ons was het vergaderen om het vergaderen.... pffffff..Maar ff heeeeeel iets anders... ik zie Alf... das een poos geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goeiemorgen frummers,geen zon de eerstkomende 14 dagen volgens weeronline;zal toch niet waar wezen he.ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 good murning Jane... 14 dagen vooruit kijken??? Naja... drie dagen vooruit lukt ze vaak al niet... dussssss. We gaan er lekker van uit dat dat niet klopt dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ohhh, vergeet ik Ekstertje helemaal. Lekker werken hoor.. en daarna de vlag uit he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Mooi is dat, zie ik Snoep ook over het hoofd... zal de ouderdom wel zijn moet je maar denken.. Maar alsnog goeiemorgen Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Wederom een goedemorgen,tjee, wat heb ik geslapenen nog moe.Ik keek ook even op de weersverwachting,dat ziet er zeer belabberd uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4geen zon de eerstkomende 14 dagen volgens weeronline;zal toch niet waar wezen he.Als jij in de h. kamer komt gaat het toch schijnen Jane?Zo ik ga ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ha goedemorgen allemaal.Ik ben hier al een tijdje, maar ben nu 'bij'.Nu weet ik weer wat een klus het is om dit forum bij te houden.Haast een dagtaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 was t maar waar Bolmaar lief van je, dat wel:DYaja van harte meis: :light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light:en maak er een fijne vakantiedag van, waar je ook zit en wat voor weer je ook hebt!Dinah: wat een heerlijk nieuws om te lezen en wat zul je kleine "vanzelfsprekende" dingetjes nu ineens weten te waarderen he. Wat een wake-up call hebben we soms nodig in ons leven, maar heerlijk datde uitslag zo positief mogelijk is voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 sha..ik heb je vannacht wel gehoord hoor..je moet ook eens aan andere denken die wel willen slapen......optijd ja14 dagen geen zon...en piet zei dat na deze week de zomer weer terug komt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Mornink to ya all.Dinah, meid wat een goed nieuws.Yaya, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dan gaan we voor Piet Snoepie. Ik wil graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Iedereen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepje[/i 14 dagen geen zon...en piet zei dat na deze week de zomer weer terug komt:rose:Ja maar Piet is ook zwaar aan de alc. Ya lieverd van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 jammie Jopie:Pgoed idee, voor straksnu ook eerst ff gaan verdienen danfijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Vanmiddag is de crematie van mijn oude AA maatje.Ik zie er tegenop maar ga wel.Het is confronterend en verdrietig.@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Tja Albertje, dat is rot, heel rot. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goedemorgen allemaal Yaja dikke proficiat met je 24ste verjaardag :present: Dinah . Ben je er klaar voor? Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden