bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Mensen laten we niet doordraaien, en het ergens anders over gaan hebben. Iets nuttigers. En wachten tot ze terug komt. We kunnen er niets aan doen ze is niet op het forum.Snoepie probeer ergens anders mee bezig te zijn meid, dit kost energie en is niet nodig. Iedereen heeft zijn eigen verantwoording.Kom op meis koppie op en gaan met die banaan.O ik las net dat Sha. besloten heeft het niet te doen. Geweldig Snoep.Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 (dat is omdat ik zo voorspelbaar ben)Kaaskroket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik een Belg?????????????? No no no....Fleurtje woont op Aruba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Is een tomaat rood?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Wijfie, ja ik doe ook mee.Jemig ik lig in een deuk hier.Ik moet zeggen, aan de zuip willen en het op zo'n manier aankondigen heeft ook wel wat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Hoeveel kost een broodje van een kwartje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Is dat nen doordenker Teveel? Want daar ben ik niet goed in Ik ga een eindje lopen..met een pijnlijke knie dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Is fleurie een tomaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Toch An, dat dacht ik ook toen ik het over humor had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: AnIk moet zeggen, aan de zuip willen en het op zo'n manier aankondigen heeft ook wel wat hoor. een alcoholist heeft 2 gevaarlijke wapens...-iemand kwaad maken-iemand in angst jagengoedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 wat een gedoe zeg..lijk wel een hulp verlenermaar heb gezegd dat jullie haar allemaal gaan bellen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Sorry Fleur, Sorry Sowhat,Zag in Sowhat haar icoon even een tomaat, vandaar mijn "vraag" of een tomaat rood is.Ik bedoel maar, vragen of jij een Belg bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoepje zotte fluit Belg hier sowhat . Net als VM, Rae, Zonnetje, Will en ..Niwi is nen halve..van de rest weet ik het zo goed niet*eentje dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 :D Het is me wat Teveel :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje...Niwi is nen halve..welja..welja...reservebelg of zo ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Wijfie, fijne avond dan maar en tot laters:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Geef het nummer maar ff dan Snoepje graag in grote letters hier. Zeker weten dat ze dit niet weer doet dan:D haha zie het al voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dag Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ja Fleurie, we moeten die Rekel delen, t'is niet anders. Jij de bovenkant, dan neem ik de rest wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeja Fleurie, we moeten die Rekel delen, t'is niet anders. Jij de bovenkant, dan neem ik de rest wel. maak het verhaaltje zelf af en kleur de plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 je vergeet de 3e Niwiiemand chanteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeja Fleurie, we moeten die Rekel delen, t'is niet anders. Jij de bovenkant, dan neem ik de rest wel. geloof dat fleur toch liever de onderkant heeft hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 hoort dat ook niet bij angst aanjagen, Jane ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nu begin ik toch wel wat te twijfelen aan die meeting, bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjegeloof dat fleur toch liever de onderkant heeft hoor Nee ik deel:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden