Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 juli

MsLuzac

Aanbevolen berichten

Moghu Max, Aicha en Vonnie.

Von. wil je voor mij een heel sterk bakkie maken? Heerlijk.

Ik ben vandaag vrij van de d.a. Gisteren was het toch weer erg moeilijk daar en nu is er besloten om a.s. woensdag een bijeenkomt te gaan houden. Dat is heel hard nodig want veel mensen dreigen op te stappen en dat moet niet. Dan gaat de d.a. op z'n gat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een ellende is dat toch telkens.
Ik heb zelf een poosje vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming gedaan, jaren en jaren geleden.
Maar het meeste werk dat verzet werd waren de vergaderingen, waar iedere keer voor een aardig bedragje aan lekkers werd weggegeten en gedronken ... verder kon iedereen cursussen volgen met enorme reiskosten vergoedingen (overigens werden ook de reiskosten voor de maandelijkse vergaderingen riant vergoed)... maar echt iets doen... :wacko:.
Toen we een hele zware winter hadden en men het niet nodig vond om aktie te ondernemen voor de eenden en zo.. (waren een paar mensen speciaal voor aangesteld) ben ik er uit gestapt.
Het hele gedoe kostte meer dan het opbracht voor de dieren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat niet hoor Bol... allemaal van die giga ego's .... het gaat toch om de dieren ...
Dan moet er toch een manier te vinden zijn om samen te werken???
Zo jammer he dat dat dan maar niet lijkt te lukken?
Ik hoop voor jullie dat er woensdag een oplossing komt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou juist willen dat er wat meer vergaderd zou worden Vonneke, bij ons loopt alles door elkaar. Er wordt ontzettend veel ge. ouwe h. achter elkaars rug en als de persoon in kwestie dan komt wordt er ineens poeslief gedaan. Dat zijn dingen die ik helemaal niet snap. Ik ben benieuwd of iemand z'n mond open doet woensdag. Ik in ieder geval wel.
Wij hebben één keer per jaar een dag waarin er gebarbequed wordt maar ik weet niet of dat dit jaar door gaat.
En das ook niet zo heel belangrijk, belangrijk is, dat de leiding een beetje blij is dat wij daar werken, nu is het de gewoonste zaak van de wereld en bij tijd en wijle word je dan nog eens afgesnauwd.
Bij mij is dat gelukkig nog niet het geval maar als dat wel gaat komen, ben ik daar weg en ga alleen nog maar op de bus.
Ik wil woensdag eisen dat er een lijst komt van taken die iedereen heeft zodat niemand zich meer met een ander gaat bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een heel strak plan Bol..
Duidelijk taakverdeling.
Zou de boel een stuk werkzamer maken toch?

Kan me indenken dat je meer vergaderingen wilt, maar het moet wel ergens over gaan natuurlijk.
Bij ons was het vergaderen om het vergaderen.... pffffff..

Maar ff heeeeeel iets anders... ik zie Alf... das een poos geleden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was t maar waar Bol
maar lief van je, dat wel:D

Yaja van harte meis: :musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):sun::light::heart::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):sun::light::heart::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):sun::light::heart::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):sun::light::heart:
en maak er een fijne vakantiedag van, waar je ook zit en wat voor weer je ook hebt!

Dinah: wat een heerlijk nieuws om te lezen en wat zul je kleine "vanzelfsprekende" dingetjes nu ineens weten te waarderen he. Wat een wake-up call hebben we soms nodig in ons leven, maar heerlijk dat
de uitslag zo positief mogelijk is voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...