witte Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Geen idee ARHopelijk kan straks iemand je wel antwoord op geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Geeft niet Witte, ik weet van 2 jaar geleden dat er al eens zo`n gesprek was maar ik ga nu eens kijken of ik het niet knippen en plakken kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Maar je was alles toch al kwijt?Ik geloof dat je ergens kan aanvinken de berichten niet te verwijderen.De geexporteerde berichten komen op een pagina te staan, deze kan je opslaan als. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik geloof dat het gelukt is Jaap dank je.En ik was de vorige keer alles kwijt dat knopje wilde ik dus nu even niet aanklikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Haha Fruitvlieg leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 gaat steeds beter, als morgen de buikpijn weg is ben ik tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik ben blij dat deze dag erop zit,geen helpende gedachte maar het is even niet anders.Vandaag was een zware dag voor mij,morgen hoop ik mij wat beter te voelen.Nog bedankt voor de steun vandaag,dat heeft mij er toch weer doorheen geholpen.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Jij ook lekker slapen Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik duik ook mijn bedje intruste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Beste frummers,Ik kom me even droog afmelden. Welterusten en tot morgen.Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hallo, kom zo even binnenvallen met een vraag. Weet iemand wat zegelring tumor/kanker is?Een vriend van mij heeft deze diagnose gekregen recent, nadat een stuk uit zijn darm is gebypassed via een operatie. Hij krijgt eerst een kijkoperatie om te zien of een zogeheten hipac operatie mogelijk is. Hij is optimistisch! In het ziekenhuis kreeg ik echter vh personeel een minder optimistische indruk vd situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Jan hoi, Waarom kijk je niet op Google.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi Soothe, kan over die specifieke vorm niet veel vinden tot mijn verbazing. Ik zal morgen nog eens beter zoeken. Weltrusten alvast. Hier nu moe te bed. Veel werlproblemen, waar ik fris voor moet blijven om de baas te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Slaap lekker jan:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 wat ge ook zuipt, allen komt ge toch in de zalen van Mandos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Maar als ge minder zuipt dan is u een lekker leven beschoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: RaeMaar als ge minder zuipt dan is u een lekker leven beschoren Mandos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Allez heeft niemand daar iets op te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Rae uren op zitten denken wat mandos ook weer was Tolkien, jaren geleden dat ik dat gelezen heb, en gek genoeg kon de film me niet boeien, (de boeken wel) ja als we minder drinken is ons een lekker leven beschoren, hoorde gister weer van 1 van mijn ''oude'' drinkmaatjes dat die 3 weken geleden is overleden aan de drank, 42 jaar, en het is niet de eerste, er zijn hem al een paar voorgegaan, ik was gister zo kwaad, stond gewoon te trillen van woede en onmacht, mijn geluk was dat ik een afspraak had, mer iemand die al heel lang is afgekickt overigens, die kwam ook mijn paadje maken, en omdat ik dan toch bezig ben, zakt de woede langzaam weg, en ben ik (natuurlijk) als een kind zo blij dat ik niet ben gaan roken/drinken,maar dat gevecht.... gek he, ik weet inmiddels dat ik me beter voel (uiteindelijk) als ik het NIET doe,maar op de 1 of andere manier is dat nog niet helemaal in mijn gedachtengoed verankerd, maar ja , zoals ik hier vaak lees, dag voor dag...was vroeg gaan slapen, nu wakker, die vakantie mag van mij we weer over zijn,kijken of ik nog wat kan slapenlater......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Same here, niet gemeld, wel droog.Doeoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden