Spring naar bijdragen

Maandag 25 juli 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben blij dat deze dag erop zit,
geen helpende gedachte maar het is even niet anders.

Vandaag was een zware dag voor mij,
morgen hoop ik mij wat beter te voelen.

Nog bedankt voor de steun vandaag,
dat heeft mij er toch weer doorheen geholpen.

Slaap lekker voor straks.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, kom zo even binnenvallen met een vraag. Weet iemand wat zegelring tumor/kanker is?

Een vriend van mij heeft deze diagnose gekregen recent, nadat een stuk uit zijn darm is gebypassed via een operatie.
Hij krijgt eerst een kijkoperatie om te zien of een zogeheten hipac operatie mogelijk is. Hij is optimistisch!

In het ziekenhuis kreeg ik echter vh personeel een minder optimistische indruk vd situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae uren op zitten denken wat mandos ook weer was ;)

Tolkien, jaren geleden dat ik dat gelezen heb, en gek genoeg kon de film me niet boeien, (de boeken wel)
ja als we minder drinken is ons een lekker leven beschoren,
hoorde gister weer van 1 van mijn ''oude'' drinkmaatjes dat die 3 weken geleden is overleden aan de drank, 42 jaar, en het is niet de eerste, er zijn hem al een paar voorgegaan, ik was gister zo kwaad, stond gewoon te trillen van woede en onmacht, mijn geluk was dat ik een afspraak had, mer iemand die al heel lang is afgekickt overigens, die kwam ook mijn paadje maken, en omdat ik dan toch bezig ben, zakt de woede langzaam weg, en ben ik (natuurlijk) als een kind zo blij dat ik niet ben gaan roken/drinken,maar dat gevecht.... gek he, ik weet inmiddels dat ik me beter voel (uiteindelijk) als ik het NIET doe,maar op de 1 of andere manier is dat nog niet helemaal in mijn gedachtengoed verankerd, maar ja , zoals ik hier vaak lees, dag voor dag...

was vroeg gaan slapen, nu wakker, die vakantie mag van mij we weer over zijn,
kijken of ik nog wat kan slapen

later.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...