Spring naar bijdragen

Maandag 25 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Gaby..
Als je iets in de trend zegt van 'joh je verdient iemand die beter met jouw blowen kan omgaan of ook gebruikt' kan je net zo goed zeggen dat je eigenlijk niet met hem verder wilt omdat ie blowed. Je bedoelt het misschien anders maar moest mijn partner mij zoiets zeggen zou ik automatisch dat denken. Ze wil me eigenlijk niet.
Mijn idee dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Jemig voor een ander kan ik het altijd zo mooi zeggen
:D

En zelf ben ik een stoetshaspel van hier tot Tokyo.




Ik ga ns wat doen, tot later.




En als er een dagpact is, ik doe mee.



Hahahhaah An, heel erg herkenbaar!

Ben zo vastberaden dat ik me heb aangesloten bij een weekpact!

Fijne dag! Ik ga me ook omkleden, en dan de tuin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dewaanzinnige

Jawel Bor en Bol, het is een fijn gevoel gewoon even lucht. Maar ik durf echt geen hoop te hebben dat het goed komt hoor.
:brokenheart:
Maja even afstand zal zeker ten goede komen.



Dewa jij zit ook in een soort rouwproces hoor. Wel accepteren, en dan weer niet, dat heeft gewoon tijd nodig, net als ieder ander rouwproces waarin je iemand verliest. Neem er ook de tijd voor en over een tijd, zal je zien dat er ruimte komt voor een nieuw leven, echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt An en Dewa,
weet je wat ik bij mezelf bemerk, nu ik dus gister niet naar de drank heb gegrepen, dat ik nu oplossingsgericht ben, ik vindt het wel vervelend allemaal, en het doet me ook wel verdriet, maar, tsja hoe moet ik het zeggen, het legt me niet ''lam'', vroeger zou ik helemaal in paniek zijn, en niets meer kunnen presteren, het zou 24 uur per dag door mijn hoofd heen spelen, ik kon dan aan niets anders meer denken, en nu ik vaker nuchter ben, merk ik dat ik dit soort dingen ook even kan ''parkeren'' zo van ''er moeten nu andere dingen gedaan worden, focus je daarop'' dit klinkt misschien voor jullie heel logisch, maar ik heb dat nooit gekund, heb daarvoor ik weet niet hoeveel therapieen gevolgd, workshops gedaan, naar mediums, kaartleggers, kerken weet ik veel allemaal geweest, maar ja, ik bleef erbij drinken, dus alles hielp maar een beetje, denk echt dat niet drinken mij hier enorm veel bij helpt om hier mee om te gaan, ik weet ook, dat ik hier doorheen kom, terwijl ik voorheen dan dacht dat het het einde van de wereld was, ik dronk ook omdat ik niet met emoties kon omgaan, en oke ben gister m'n bed ingedoken na m'n werk met de gordijnen dicht, maar toch anders dan zitten zuipen met de gordijnen dicht ;)

:huh: mmm.... vraag me altijd af of iemand snapt wat ik hier nu neerzet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij de meesten wel gabs, want ik wel:D

goeiemorgen mensen
en het is droog!

ik ga even spinnen en intussen denken
aan al die postings die steeds zoveel bij me oproepen,
herkenning, de zorgzame moeder uithangen, irritaties soms,
ongeduld, vertedering, herkenning enz enz.
Soms sta ik er mee op en soms ga ik er mee naar bed.
Tijd voor wat afstand misschien??
eens even over prakkedenken straks dan maar.
dag dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dewaanzinnige


tappa's gemaakt voor een kleine 20 mensen. 3 dagen in de keuken! Erg leuk om te doen! Maar ook nerve-wrecking!



Niets leukers dan tot in de nachtelijke uurtjes heerlijk staan te kokkerellen :D
Van indonesische maaltijd tot roti kip...................make my day :)
Muziekje erbij.....dat is voor mij complete ontspanning!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dewaanzinnige

quote:


Originally posted by:
Gaby

ik ben toch wel trots op mezelf dat ik gister niet gedronken en gerookt heb,

belt net N, weer ontzettend nijdig, ik denk toch dat dat zijn verslaving is, als ik zeg; joh je verdient iemand die beter met jouw blowen kan omgaan, of ook gebruikt is het niet goed, als ik zeg je verdient beter, want ik kan niet omgaan met blowers, ook niet goed, krijg nu net smsje waarin staat; maar goed dat we nog geen vakantie geboekt hebben, want nu heb je nog tijd om iets anders te regelen'' jeetje te kinderachtig voor woorden, is gewoon tergend zoiets, trekt me heel sterk naar de drank toe, en dat weet ie verdorie, bah




Trap er inderdaad niet in lieverd, je bent nu zo goed bezig? Heb je je al aangesloten bij het weekpact? Geeft je misschien wat meer kracht.
Het is vaak veel makkelijker om een ander de schuld te geven van je eigen probleem, dan te kijken dat jij teveel blowt, en zelf alle verantwoording neemt. Erg kinderlijk hoor. Sta er boven. Zolang hijzelf niet alle verantwoording neemt over zijn gebruik, kun jij er niets mee.
En zolang jij zegt dat jij niet kapabel bent om met zulk soort mensen om te gaan, neem jij die verantwoording over. Het is jouw schuld en dat is niet waar. Voor hem erg makkelijk zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje
En zolang jij zegt dat jij niet kapabel bent om met zulk soort mensen om te gaan, neem jij die verantwoording over. Het is jouw schuld en dat is niet waar. Voor hem erg makkelijk zo.

dit stukje snap ik niet helemaal?

de rest wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge !!!

ben net wakker en al koffie op
mijn planning voor vandaag was de trein
van 9 uur richting assen te nemen maar het
is ietsje vertraagt, geen probleem want dan
komn ik toch wat later aan.ik ga wat bezoekjes
brengen aan vrienden in assen en groningen.

iedereen fijne dag en tot over 3 dagen als ik
weer thuis ben !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gaby

@Bolletje


En zolang jij zegt dat jij niet kapabel bent om met zulk soort mensen om te gaan, neem jij die verantwoording over. Het is jouw schuld en dat is niet waar. Voor hem erg makkelijk zo.




dit stukje snap ik niet helemaal?




de rest wel
:D



Ja een beetje moeilijk geschreven.
Zolang hij zegt dat jij niet met zulk soort mensen om kan gaan, vind hij jou verantwoordelijk voor zijn probleem.
Hij vind het jouw schuld, zeg maar, maar dat is niet waar.
Misschien zo wat begrijpelijker?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zometeen even wat dagrituelen aflopen (o.a. douchen... ;) )
maar eerst:

@Isa: Succes meid en hopelijk lezen vanavond jouw positieve bijdrage;
@Max72: Zie dat het al een tijdje goed gaat met droogstaan, hoe ga
je straks met de vrije tijd om?
@Dewa: Dat schept nu wel even ruimte in je hoofd. Je brengt me op
een idee om met een tentje er op uit te trekken. Heb dit jaar ook weinig
budget, maar wel alle outdoor gear boven op zolder liggen. Hoef alleen
de trein in te hoppen... (zeg ik even tegen mezelf) :)
ps: En ik doe mee met de WEEKPACT!
@Toine: Actief hoor! Ik ga straks maar even een wandeling in het park
doen;
@Fleurtje: Misschien dat Junior Masterchef Australia kan inspireren? :D
@Albertina: Straks even een Powernapje doen? Vervelend hoor, lawaaiige buren;
@Gaby: Laat je niet verleiden om af te dwalen in iemand anders zijn 'hel';
@An: Neem jij dan vandaag het voortouw voor de DAGPACT? Ik voel
me sterk genoeg voor de weekpact. Succes vandaag!

En nu... hop de douche in! En hij :rose: weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
ik ben toch wel trots op mezelf dat ik gister niet gedronken en gerookt heb,
belt net N, weer ontzettend nijdig, ik denk toch dat dat zijn verslaving is, als ik zeg; joh je verdient iemand die beter met jouw blowen kan omgaan, of ook gebruikt is het niet goed, als ik zeg je verdient beter, want ik kan niet omgaan met blowers, ook niet goed, krijg nu net smsje waarin staat; maar goed dat we nog geen vakantie geboekt hebben, want nu heb je nog tijd om iets anders te regelen'' jeetje te kinderachtig voor woorden, is gewoon tergend zoiets, trekt me heel sterk naar de drank toe, en dat weet ie verdorie, bah

@Gaby:
Jij laat je naar die drank toe trekken. Trap er niet in! Heel herkenbaar hoor, heb er zelf ook een handje van om te zeggen dat iets buiten mezelf me naar de drank toe trekt, maar als ik het dan hier zo weer lees, krijg ik een spiegel voor. Zodra ik die gedachte krijg, door te zeggen dat ik om die of die reden naar de drank getrokken word, begint het gevecht. Vermoeiend!

Pfff, ik heb eindelijk 1 avond nee kunnen zeggen, terwijl hier wel bier in de koelkast staat (zie, hier ook zo'n reden ;)).
Het overlijden van Amy heeft me erg geraakt. Toen ik het hoorde was ik dronken en heb vreselijk moeten huilen. Drankjank?? Ik denk gedeeltelijk drankjank, maar toch ook een ware emotie en weer die spiegel. Ik heb altijd gehoopt dat ze het licht eens zou gaan zien, maar helaas, wat zonde. En verder ken ik haar natuurlijk niet ;)
Wanneer zie ik het licht weer eens in mijn bolle kop? Behalve ik, kan niemand dat voor me zeggen.
Onlangs zei een vriendin tegen me, dat ik gewoon nog nooit mijn bodem heb gevoeld. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Borrie. Ik vind het zo moeilijk uit te leggen. Dank voor je hulp:heart:

Mick je gaat het licht pas zien als je het niet verwacht. Als je er op gaat zitten wachten ga je eisen stellen en dan komt het hoogstwaarschijnlijk niet.
Maar gelukkiger word je, das zeker.
Als je alleen al de katers niet meer hebt, die je normaal gesproken bij de neg. gevoelens op slaat, ga je je al beter voelen. Maar eerst moeten er een hele hoop opgeslagen negativiteit verwerkt worden, die je in het verleden weg gedrukt hebt. Als dat gebeurd is ga je je beter voelen, er is weer plek voor, gelukkig zijn.
Ligt natuurlijk ook een beetje in de aard van het beestje hé? Hoe ben je van nature.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk nou zeg :rose:netje. Hier gaat het prima hoor. Heb een papegaai gekocht van 7 weken. Nu mijn babytje. Leuk joh. Hij heet Whoopsy. De naam is gekozen door Jane.
Nee ik mag niet klagen hoor.
Ik heb gelezen dat je voorgoed vertrekt naar het warme Egypte hé? of was het nu een ander land.
Had pas geleden je nog gegroet met Salam Aleikum maar weet nu niet meer precies hoe ik het moet schrijven.
maar je hebt wat scherven gevonden las ik? Wat moet dat een fijn gevoel geven zeg. Ja en je bent natuurlijk de vrouwelijke Indiana Jones hé?
Ik ga ff m'n oren uit laten spuiten want dat moet weer eens. Maar lees je later wel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug, helemaal gesloopt, want als ik train, net als met slechte dingen, sla ik helemaal door, dus kan nu nog net mijn shakie aan mijn mond krijgen ha.
zo even lekker chillen, wat muziek aan en genieten van de zon, wist niet dat het mooi weer zou worden?
joris fijne wandeling gewenst! zou wel lukken met dit weer
mijn god lijk wel een oude man, alles kraakt en piept, maar wie mooi (nou mooi) moet pijn lijden, zegt men he.
meld me zo nog wel even groeten toine:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...