Tobbertje Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Geplaatst 2 januari 2011 Goh, lieve Borretje:heart:Wat ben je een knokker zeg! Petje af!! Vergeet niet je einddoel... je doet het voor jezelf, je hubby en je kinderen... Dikke knuffel:heart:liefs, Tobbertje:present:
Yvonne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Borrie, dag zes, vanavond als je in je bed stapt zit je op de helft.....
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Goeie morgen lieve Borrie:heart: Ik hoop zo dat je het gevoel hebt dat de tijd snel voor je gaat. De laatste loodjes wegen meestal erg zwaar. Sterkte lieverd.
ekstertje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Geplaatst 3 januari 2011 Hier bol: voor achter je oor.Dat het ondanks alles een mooie dag mag worden.
Yvonne Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Geplaatst 4 januari 2011 Vandaag dag zeven dus Bor.... zat gisteren een pietsie fout, vanaf vanavond ga je echt weer aftellen en ben je over de helft.....Nog een weekje en dan gaat de deur naar weer open toch?
druppeltje Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Geplaatst 4 januari 2011 Het begint nu op te schieten meis. Nog ff op je tanden bijten.
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Geplaatst 5 januari 2011 Bor..... dag 8. Jullie zitten over de helft... Nog een paar dagen en dan kun je de buitenwereld weer bereiken.
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Geplaatst 5 januari 2011 Ha! Over de helft, nu gaat het héééél snel!Verheug me nu al op je terugkomst
ekstertje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Geplaatst 5 januari 2011 Aftellen...en straks weer thuis!Zal ook weer wennen zijn...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Geplaatst 6 januari 2011 Lieve Borretje,Juist nu, met alle onzekerheden, mis ik je verschrikkelijk...Juist jij kon mij vaak weer met de beentjes op de grond krijgen en houden.Ik ben weer intensief verder gegaan met mijn mandala voor jou en je lieve kids.Mag wel op gaan schieten, nog maar een paar daagjes en dan...
ekstertje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Geplaatst 6 januari 2011 Nou Borretje, volgens mij komt er straks een mooi kunstwerk vanuit Blondie jouw kant uit:) Daar kun je ook vast naar uitkijken.Hoop dat je een goede zinvolle en leerzame dag mag hebben vandaag, samen met je knulletje.Hou je taai!
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Geplaatst 6 januari 2011 Klopt het dat 11-01-011de nieuwe bevrijdingsdag wordt?
zoermuis Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Geplaatst 6 januari 2011 Borr. het wordt spannend. Nog ff he. En dan kunnen we weer genieten van je visuele aanwezigheid.
Yvonne Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Bor, het eindje komt in zicht. Nog een paar dagen...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Lieve Bor,Einde komt in zicht !!! Als alles goed is dan krijg je 12-01-2011 weer enigszins wat vrijheid terug...Aftellen !!!
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Lieve Bor. Ik moet me schamen. Ben een paar dagen vergeten om te schrijven.Maar het duurt niet zo lang meer hé? Hoop dat de laatste dagen vlug zullen gaan en je weer een beetje in het normale ritme komt. Je wordt toch uit een vertrouwde omgeving gehaald en daarvan kan de inpact groot zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden