lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik heb een sterk gevoeldat jij met Kerst even lekker naar huis mag Bor:heart:en ik hoop dat het niet alleen maar wishfull thinking is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Bor heb ook zo'n goed gevoel als Jane.Duim met allen mee voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Update Borretje,*morgen weer gesprek, afwachten dus nog*Duimen zijn al roodgloeiend, maar ik blijf doorgaan tot de vellen er los bijhangen:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Misschien kan ekstertje wat brandblaarpleistersmeenemen van dr werk.Want morgen moeten we dus op zn hards duimen, wil ze met de kerst terug zijn.Ik duim vanaf nu nog harder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik zal morgen ook meeduimen!!! Het is haar zo gegund..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ik heb 5 kaarsjes gebrand:light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dag 15 Bor, en vandaag dus eindelijk duidelijkheid over de kerst voor jou. Meis, ik ga op dubbele snelheid duimen.... MOET gewoon goed komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeie morgen lieve Borrie. Ik vind het erg vlug gaan, hopelijk jij ook meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Brandblaarpleisters verkopen we niet Witte, maar heb ander goed spul klaarliggen voor jullie!Hou je dus niet in en DUIMEN maar weer!Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim. Duim, duim, duimerderduim, etc.Hoop snel te horen of het heeft geholpen Borretje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Druppeltje houd je nog steeds vast hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Wat is het stil... Bor... kerst thuis???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik ben net zo nieuwschierig als jou YvonneDoor t smeerseltje van estertje duiim ik nog maar ff door totwe de uitslag krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Helaas nog niks gehoord van ons Borretje...Geen nieuws is goed nieuws ga ik maar vanuit... En we duimen gestaag door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 duim, duim, duim duim, duim, duim duim, duim, duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 We moeten wat voor ons Borretje over hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik deed mn emootje omdat je nog niks gehoord had hoor blondieAl moet ik mn duimen lam draaien das t ergste nietMaar ik ga met jou mee, in de zin van geen nieuws is goed nieuws... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 duimduimduimduimduimduimduim een in de hoop dat er genoeg geduimmeduimt is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Vandaag dus DE dag..... Ik hoop het zo verschrikkelijk zooooooo verschrikkelijk. Wat houden ze onze Bor idioot lang in spanning..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Goeie morgen lieve Bor:heart: Ik ben duimend in slaap gevallen en ook zo weer wakker geworden, dus het moet ons geduim wel helpen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ik ben een beetje bang dat het niet gelukt is om vandaag naar huis te gaan:(Ik hoop nog een klein beetje door, wie weet is het wel ver rijden en glad onderwegIk hoop toch zo dat Bor straks lekker dr eigen bed in kan en thuis is met dr familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieverds allemaal,Update van Borretje...*Zoon is nu thuis, wachtend op opname met haarWoensdag opname met haar zoon, dan 2 weken geen gsm, post of internet (wordt achtergehouden) Na 2 weken mag ze bezoek krijgen, na 4 weken van terrein af... Is blij dat ze veel steun heeft aan hulpverleners, (ex)verslaafden op het moment, voelt aan als beschermend...Nog onzeker of ze morgen even naar huis mag voor de kerst, maar ze lijkt erin te berusten...*Wat een ongelooflijk sterke vrouw is het toch !!! Ik ben effe zo ongelooflijk trots op haar...Zoveel sterker dan ik zelf...Bor, ik ben zo trots op je !!!Je soulmate, forever... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bolletje ; Speciaal voor jou van Borretje !!! * Wat erg, ik denk aan je lieverd * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 *Tatum en Igor bedankt voor de kerstkaarten, doet me goed !!!* afz, BOR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bor, jammer dat straks je post wordt achtergehouden. Ik had je graag nog wat steun willen sturen. Dan maar langs deze weg ............. heel erg veel sterkte deze moeilijke tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden