igor Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Borrie je gaat super. volhouden nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Met zoveel zelfinzichtenzo'n zoonen zo'n forumgaat lukken meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Borrie. Zou je je dan niet wat safer voelen als je met ons mee zou doen om Refu of Antabus te gaan slikken? Missschien zou het dat wat makkelijker voor je maken.Heb je het draadje al gezien dat we gestart zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Zie je, ik heb het altijd gedacht. Je bent gewoon een wereldwijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ff weer omhoogwe duimen voor jullie meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zeker weten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Thnx... Van Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Denk aan je bor, Geloof niet dat ik veel meer voor je kan doen. Zet hem op meid:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 verkeerde draadje, sorry Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik wens je heel veel succes morgen BorrieHopelijk met een goeie uitslag!!En ik ga weer voor je duimen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Borrie je gaat het maken hoor, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Bor.... zal een kaarsje branden.... voor jullie allebei... (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik brand ook een kaarsje voor je Bor , samen met Yvonnne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goed bericht !!! Borretje mag samen met haar zoon naar huis zodra de nazorg thuis geregeld is... Ik ben zo blij !!! Nu effe janken van opluchting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Lieve Bor,wat een stap zo lang de detox in zeg! Maar wel een hele goede stap!!!!! Hopelijk voor jou een mooie volgende helft van je leven, je zoon bij je en zelf in een rustiger vaarwater. Jopie je bericht van 09-12-10 doet me echt ontzettend veel, de tranen stonden in mijn ogen. Bor zet hem op, je kan het!!! Denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Bor we denken aan je en we laten je niet los meis. heel veel succes thuis en als er iets is staan we allemaal voor je klaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Bor & Co :heart:welcome home! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 borretjeik wens je een leuk leven toe samen met je zoon:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Borretje,ik wil je heel veel succes en alle geluk van de wereld toewensen.Fijn dat je ook nazorg krijgt, maak er gebruik van!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dank aan iedereen van Borretje.* Ik ben jullie ontzettend dankbaar. Weet wel dat ik het zelf moest doen en het moeilijkste nog moet komen, namelijk dit vasthouden.Maar dankzij het rotsvaste vertrouwen van jullie in mij heb ik dit kunnen flikken.Dat heeft mij moed gebracht. *Borretje komt dit weekend helaas nog niet thuis, gezien alle regeldingen.Maar het einde van de opname is in zicht !!!GO FOR IT, GIRL !!!Liefs van je soulmate (forever)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Borretje,Fijn dat je weer thuis kunt zijn samen met je zoon. Nu nog doorpakken samen met je gezin en de nazorg, maar dat gaat je ook lukken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 De laatste loodjes Borik hoop dat ze je niet al te zwaar zullen vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Het gaat nu dus echt gebeuren Bor.... Fijn en ongelooflijk eng tegelijk waarschijnlijk. Mens, wat moet je in een wildwaterbaan van gevoelens terecht komen.. Maar Bor... het gaat jullie lukken... zeker weten. Zo fijn dat jullie weer je eigen plek gaan krijgen (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Borrie maak er iets moois van met je zoon. jullie hebben het verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 BorretjeEindelijk is het zover. Veel geluk en wijsheid voor de toekomst samen met je gezinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden