bako Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoi lieve Borrie. Ik hoop dat je het nog steeds trekt meis. Een dikke knuffel van mij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 we gaan ervoorsamen staan we sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Sluitingsdatum verzet naar Woensdag.Borrie ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Lieve Borretje:present:Je bent een kanjer, je knokt hard en je weet waarvoor. Respect! Het zal niet gemakkelijk zijn maar het eindresultaat zal geweldig zijn denk ik zo. En daar doe je het toch voor.Heel veel sterkte en een dikke knuffel!Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Voutje. Verkeerde draadje.Haaaaaaai Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Lieve Bor. is het nu nog helemaal niet duidelijk wanneer je naar huis mag? Verdorrie zeg. Ik zou zo graag wilen weten of het al bekend is of je eerdaags de weekenden alvast naar huis mag of zo. Ik hoop echt dat dat binnenkort een keertje gaat lukken. Lekker even vrij van alle therapieën en gewoon genieten thuis met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Wie o Wie wil nog iets versturen...1e zending gaat donderdag op de brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 1e Zending verzonden... Wie volgen ???Borretje, ik mis je !!! Hoop dat je snel weer zonder toezicht mag internetten en GSM-en...KMW Meis !!! voor jou en je knulletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Hoi Bor; stel me zo voor dat je helemaal opgaat in de wereld waar je nu in zit en dat moet ook, wil je er iets aan hebben. Maar ondertussen wordt er hier ook aan je gedacht hoor! Postduif is onderweg, heel veel sterkte en vooruitgang gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Lieve Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Diep respect lieve Bor!!Wat een reis moet je doormaken meis!Dikke kus voor jou en je mannetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Borrie gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Borretje is even uit de ether....omdat het internet daar niet functioneert....zou deze week verholpen wordenmaar voor de rest is het allemaal "toppie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Toppie !!! Verwacht ook eigenlijk niks anders van een kanjer zoals jij Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Wat een fijn bericht over Bor. Niwi. Ik hoop in ieder geval dat haar internet gauw weer goed is zodat ze af en toe ff naar het a.d.b. kan komen.Bor. houd je haaks hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goed te weten Niwi bedankt! Maakte me idd een btje zorgen.Maar online of niet: onze gedachten gaan naar je uit hoor Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nou Bor, lekker veel post te lezendan als je weer hier kunt zijn.En weer 1 maand voorbij!!!!zo gaat ie goed,zo gaat ie beteral weer een kilometer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 het gaat goed met Borretje...ze voelt zich daar op haar gemak...en was zeer ontroerd van alle lieve post... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Borretje, lieverd in gedachten ben ik bij je !!! Ik ben Apetrots op je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Borretje als je je thuisvoeltdan zit je op de goede pleken samen met je zoon zullen julliedaar veel leren. Dit is een gouden investeringin jullie toekomst en je bent een kanjer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Borretje....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Hey Bor. Gaat het nog meis? Ik zal blij voor je zijn als alles achter de rug is en je weer normaal met je manneke thuis kunt zijn, das toch het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 ik moest iedereen de groeten doen van Borretje....en zeggen dat het goed met haar gaat....hoewel er natuurlijk ook momenten zijn dat het minder gaat....maar dat is bij iedereen zo...en overal ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Borretje is een kanjer!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden