witte Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ik wil je ff heel veel sterkte wensen deze week Bammie!!!Enne wacht nog maar ff hoor met je laatste hempie pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Dank u wel Witte.Ik zie er wel tegen op maar de wortels zijn alvast heel erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Heb geen plannen in die richting Witte, no worry's.Insallah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Als ik alleen al denk aan alleen biologisch dan schiet mn bioritme al door de war:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Nog ff zeuren.Ik zie allerlei onderschriften waarin mensen vermelden wanneer ze gestopt zijn. En dan vervolgens twee of drie of vier data waarin ze weer gedronken hebben. Wat is er zo moeilijk aan om je laatste drinkdag als stopdag te nemen.De tijd daarvoor is zeker niet verloren of voor niets geweest.Maar als je gisteren gedronken hebt is vandaag dag één van je verdere nuchtere leven.Makkie toch. My 2cents.Waar zou Water toch gebleven zijn?Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 An, ik ben dol op chocolade-ijs mét slagroom. Heerlijk. Ik wil alleen jouw verhaal nog lezen. Kun je me vertellen wanneer je het hebt geschreven? FloortjeII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Patat, even met de deur in huis vallen, noemen ze dat. Goedemiddag frummers.Sowhat, hele prettige vakantie gewenst, moest je het nog lezen Het ziet er buiten oktoberweer uit !! Maar volgende week beloven ze beter. Joepie, mijn motor staat al veel te lang stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Las je redelijk goeie nieuws nog Wil,nu wel oppassen met wat ze wèl vonden hegeen drank op een ontsteking dus;)ook niet om te ontsmetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Bam: been there, done that, got the T-shirtbiologisch, makrobiotisch, vegetaries, enz enznu maar weer gewoon en zo matig als mogelijksoms onmatig dusmaar wel weer tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Klopt Jane, ben het ook niet van plan hoor Toch beetje verschieten toen ze zeiden dat dit mijn hartpijn kon veroorzaken. Vreemde combinatie toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Tatum, waar je mijn verhaal kan lezen, wat bedoel je?Verrandering, bedankt voor het recept.dat gaat 'm zeker worden.Ik doe ook wel gezond snoepen hoor.B.v. worteltjes kan en klaar en dan knabbelen maar.Bambam, moet wel lachen om je goede voornemens hoor.Je komt helemaal fit en fris terug zo te lezen, veel plezier samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Bambam om WATER moet je gewoon heel hard roepen en dan is hij er ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 je intro op wie is wie denk ik An.ben ff fietsenen ga wat doenbeetje rusteloosfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 OK drie op een rij, ik MOET POETSEN >>>> NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Tatum, ik heb het bij wie is wie even boven aan gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Bammie als je suiker vervangt door druivensuiker krijg je toch zoetigheid binnen. Ik ben aan de thee geslagen i.p.v. frisdrank.Bij de action verkopen ze 20 kruidenthee met druivensuiker. ik drink nu een hele pot op want het is koud ook heerlijk. Niet dat ik nu zo wil afvallen hoor, het is gewoon erg lekker.Willbillie lekker droog blijven houden hé? Zorg dat ik trots op je kan blijven.En alle later ingelogden ook een hele goeie middag.Zit me hier af te vragen waarom ik in Godsnaam iedere dag zo aan de poets moet. Iedere dag weer is het hier een rommel, zou dat nou aan mij liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ja Bol zat ik me net ook af te vragen.Totaal geen zin en ik denk dat ik er maar aan ga toegeven.Gewoon luibakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ik doe mijn best bollie, nu zekers Poetsen ?? Poetsvrouw is gisteren nog geweest, kraaknetjes nu (niet dat het anders een varkensstal is hoor), maar toch wel een verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ik snap je berichtje niet zo goed Rekel met "nu zeker" maar dat zal wel komen omdat ik gisteren de dagdraad niet helemaal gelezen heb. Maar zo te horen gaat het goed met je, en das het belangrijkste toch?An ik heb altijd zoiets van ik ga vandaag vooruit werken, dan hoef ik morgen eens niets te doen. Dat denk ik dus iedere dag.Wil morgen inderdaat niets doen maar van de andere kant wil ik morgen m'n deuren gaan schilderen dus ja wat moet je dan hé?Morgen maar ff kijken of ik zin heb. De pest met mij is dat ik altijd wel zin heb om iets te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Bezig bijtje jij hé bolletje ?? Kan ik je niet inhuren of zo ?? Met nu zekers bedoelde ik mijn ontsteking van de slokdarm enzo. Voel me vandaag een beetje onrustig en kan er geen oorzaak op kleven. Lastig gevoel, maar zal wel overgaan. Morgen dagje haven, zal me goed doen (denk ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Hier even een berichtje van mijn kant. Ik ben er nog wel, maar nog niet in de gelegenheid weer geweest om iets te posten. Nu druk met de was bezig, over 2 weken gaan wij eindelijk met vakantie. Hopenlijk is het weer in ons koude kikker land dan wat beter. Iedereen een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 ja ik ben eindelijk weer binnen,wat een gemieter met die pc!Nou pak hem beet,Wijfie,stuur mij eens een flauwekul peebeetje,kijken of ik die binnenkrijg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 hoi allen,nou nou word volgende week 25 tot 30 graden, dus krijgen we toch zomer, dak eraf!!vandaag chill aangedaan en gezonde dingen gedaan, waaronder sauna en koud badje, weldaad...vanavond zoveelste deel van serie downtown abbey op ned 2 en voetbal johal cruiff schaal....hoe gaat het met iedereen? wat is het hier rustig......morgen weer trainen en klein zwembadje vullen, want het mooie weer is in aantocht.ben inmiddels er bijna aan toe om de hele handel hier te gaan schilderen en sauzen, eindelijk, ben nogal pietje precies he..eten jullie nog iets lekkels vanavond? gisteren weer 2 pakken chocoprinsen naar binnen zitten tikken en dat is niet goed voor toineneman zijn buikje....., vandaag iets uit de frituur hmmmmm...groeten toine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 kom bij jouw eten!!! heerlijk......kom er zo aan. ha groetjes toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 leeft er hier nog iemand?? jemie wat rustig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden