Spring naar bijdragen

Donderdag 4 augustus 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lijkt wel of ik het leven uitzit inplaats van leef? dat kan toch ook de bedoeling niet zijn, toch?
we zien het wel weer, wordt moe van mijzelf en het zelfbeklag.
we gaan er weer voor ... life sucks but the alternative is unacceptable
wat ik al zei, morgen weer vrolijk, vandaag gaat wederom de boeken in als IT SUCKS....
groetjes toineneman
heb me wel aangemeld om te gaan squashen, weer eens wat anders dan fitness....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
isa

en ik krijg volgende week een psychologische traumatische test (voor PTSS)

!

Poeh meid dat is niet mis zeg. Ik hoop voor je dat die trauma-test niet al te veel los maakt. :heart:

Ik heb vanmiddag een beetje in de tuin gekooid. Wat onkruidjes de vernieling in gespoten, een fikse toespraak gehouden tegen de karpers, terras geveegd, was gedaan, en nog wat kleine dingen. Heb een tevreden gevoel.
Heb het gevoel dat hier zo een fikse bui aan komt zetten. Het kijkt maar donker hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, dat zeg je heel juist.
Een mens is gewoon niet altijd gelukkig.
Je mag blij zijn dat je af en toe gelukkig bent.

Toine het zijn wel gevaarlijke of beter niet helpende gedachtes 'wat kan het me ook schelen'.
Deze gedachtes kunnen je zwak maken........ ik spreek uit ervaring.'

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanmiddag ook vreselijk getriggert ben.
Zodanig dat ik echt mijn denken een andere kant op moet sturen.

Wat me dan bij mezelf opvalt, dat alle ellendige dingen van de drank ineens allemaal
niet zo heel erg lijkt. Zo vreselijk stom dubbel.
Dat heet 'trek' dus aldus.

Ook valt het me niet mee dat ik zulke enorme lange dagen heb.
Ik bedoel van s'morgens zes tot sávonds half 2 en dan kip fit lekker.

Mens wat klaag ik ook, belachelijk. Ik moet blij zijn dat ik zo fit ben.

Toch maar opgeschreven.
Misschien kan iemand me een schop geven. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Wijfie wat is geluk. Tevreden zijn met je leven zoals je het nu leidt ondanks gevechten, moeilijkheden enz.
Je kan pas echt gelukkig zijn als je het ongeluk heel diep hebt meegemaakt zeggen ze wel eens. Ik geloof daar wel in.
Maar je richten op positieve dingen kan zeker helpen. Alles wat je beleefd en voelt, sla je op en komt er op een gegeven moment uit.
Ik heb dat bij mijzelf ook wel eens gemerkt. Ik ging letten op wat ik allemaal niet had, en hoe erg het wel niet met me gesteld was, een ander had het altijd veel beter dan ik.
Maar ik vergat dat ik een huis heb, lekker kan slapen in m'n eigen bed, m'n dieren goed te eten kan geven, zo maar een frietje kan gaan halen als ik daar zin in heb, de kachel lekker warm stoken als het koud is, nou zo kan ik nog wel heel lang door gaan. Ik heb me moeten dwingen, (en dat heeft best een tijd geduurd) om positiever te kijken naar mijn leven. Dit kon natuurlijk alleen toen ik een hele hoop verwerkt heb, anders druk je toch een hele hoop weg.
Wat me ook geholpen heeft is iedere dag 10 positieve dingen gaan doen voor jezelf en ook opschrijven of het gelukt is of waar het mis is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

isa ook van een ptss kun je genezen :D. is wel even hard werken maar het kan.
en toineman een schop onder je ....... zelfmedelijden doen we niet aan en als jij zo'n schitterend figuur hebt moet je maar eens meer onder de 'mensen' komen. op ieder potje past een deksel zegt men. ( ik weet alleen niet hoelang je daar op moet wachten :o )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
toine

elke keer is ik ergens een mooie meid zie, denk ik, zal altijd alleen blijven en nooit een keer samen zijn, want als ik dan we zeg, is het blkgjaskjsf;af;lksdjas;ljf en durf ik niets.

terwijl ik er, echt goed uitzie enz...., maar gewoon geen zelfvertrouwen

dat gevoel van, zeg maar, geen erkenning van een vrouw of het altijd alleen blijven, dat maakt me zo somber en zwaar zwaar depressief.

heb ook mijn goede dagen, maar dat perspectief, wordt toineneman niet blij van en overweeg ik echt weer om dan maar gewoon weer te gaan drinken en alles maar gewoon te vergeten, want veranderen doet het niet....,

al ruim half jaar droog he groeten toine

Heb je dan zo'n neg. ervaringen met vrouwen gehad Toine? en heb je die bevestiging, dat je er goed uit ziet, van vrouwen gehad of vind je dat zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evening :)

Ik ben jane nog vergeten te feliciteren :huh:. Duuuuuuuuuus beter laat dan nooit..
Super jane!!! Van harte (zo lijkt het wel een verjaardag :confused;) Twee jaar is niet niets! Knap gedaan dus :present::heart::present::heart::present::heart: enzovoort enzovoort.

Verder weinig te delen. Min of meer stabiele dag.
Moi gaat nog ff tv kijken

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Jane, superfelicitados! Keep up the good work. 2 hele jaren....

Hier rijgen de droge dagen zich aaneen, pas des problemes. Bijna vakantie. Zin an.

Soothy boy, je had gistermorgen groot gelijk.Ik heb respect voor de doorzetters. Chapeau.
Kijk maar eens waar je bent t.o.v. 4 jaar geleden

Maak er wat van, lijsters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond luitjes!

Ik zie alleen jou in de huiskamer Jane en dat komt goed uit.
Kan ik je mooi even feliciteren met je twee-jaar mijlpaal.
Omdat verder toch niemand het ziet: dikke kus/knuffel!

Ik voel me gelukkig wat beter vandaag.
Heb ook weer wat dingetjes gedaan zij het niet veel.

Het voordeel van zo'n kwakkelen-nadeel is dat ik niet aan wijn denk!

Fijne avond en goede nacht allemaal!
En voor iedereen die sterkte nodig heeft een
:present:
Ik weet nog steeds niet hoe ik meerdere bloemen
oftewel een slinger moet maken van de Emotions.

Speciaal voor Albertina even een groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha prima,
ja ik was nog even aan het bijlezen, bloos bloos
sjonge ik voel me nog beter dan jarig als ik jullie allemaal zo lees,
en wat Witte schreef, ja ik zie het ook zo, geven en nemen en zo
voel ik jullie soms als een extra virtuele familie, waar van alles in gebeurt
en waar je je aan op kunt trekken, in mee kunt laten trekken ook, en soms
even afstand van kunt nemen als dat rust geeft.
Ik heb vandaag heerlijk op het strand gevolleyed, het weer kwam moeizaam op gang en
op de terugreis begon het te regenen, maar ik heb de dag goed uitgebuit en kaner weer even tegen.
Rapi, ik hobbel niet meer hoor, ik begin het huppelen weer te ontdekken!
en Dhen, woordenvrouw uit verre oorden:heart:
Toine het loont echt, ik heb er ook lang over gedaan eer de somberte naar de achtergrond ging,
en soms is ie er nog, maar hij beheerst mij niet meer en dan is het ok, alles komt en gaat,
net als eb en vloed, ik zou niet kompleet zijn zonder die sombere momenten en probeer dan
de goeie extra te waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...