Yvonne Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goedemorgen luitjes. Een nieuwe dag is aangebroken. Nieuwe dag en nieuwe kansen. Er zijn mensen voor wie gisteren de laatste dag was, waar het geen donderdag meer voor is geworden. Daar staan we over het algemeen niet bij stil, we gaan er altijd van uit dat wij niet in die categorie vallen. En dat is over het algemeen maar goed ook. En soms is het wel eens goed daar wel bij stil te staan... dan worden zoveel dingen zoveel onbelangrijker... Mooi, genoeg diepe gedachten voor de vroege morgen....Koffie en thee staan klaar, coude clets staat in de koelkast... Ik ga even een bakske inschenken en een peukje roken...*aanpassing: woordje vergeten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goeiemorgen Isa... Ja he, het lijkt wel of heel nederland gigantisch aan het uitslapen is... Vandaag weer naar de groep?? ik hoop dat je snel van die onrust af bent hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goeie morgen leive mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Net uit de nachtdienst vandaan, vanavond delaatste en dan vrij tot woensdag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een koffie zwart graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Vandaag een heel andere dag mss Isa...Sterkte in ieder geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Morgen. Iemand nog iets van Jaap gehoord? Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 goeiemorgen max , bol, igor en rae Heb net even de draad van gisteren doorgelezen... Is ook best heel heftig Isa, sterkte straks hoor en misschien valt het allemaal best heel erg mee en ben je blij dat je bent gegaan achteraf.... Heb inderdaad Jaap niet gezien Rae.. Koffie is al lekker sterk gezet igor... word je wel wakker van.. Lui, ik, moet er vandoor... Ben al een beetje laat..... Wens jullie een mooie dag... Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik ga mijn bedje in,welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...lekker uitgeslapen, had hard nodig, veel gewerkt de laste dagen...inderdaad rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 slaap lekker max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 goeienmorgen allemaalvandaag spullen pakken want morgen een week naar arnhemzou wll wennen zijn zonder pcmaar ook wel lekker rustig..zo nu eerst douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 jane 2 jaar, ontzettend goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hey die Jane. Ja je gaat gewoon lekker door met a.d.b. te blijven. Wat goed hey? Geweldig meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Allemaal goedemorgen,Zo Yvonne, ben je iemand verloren in je familie? :$Even bijlezen, sterke bak erbij.Hey, Jane4... 2 jaar droog, alcoholvrij? Voor jou::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Het is zomer en erg rustig hier? Gaan we nog wat leuks doen vandaag?Wat gaat het weer doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Yvonne vermits je er in gelooft hebben wij het eeuwig leven.Eenmaal de dood geaccepteerd begint het leven pas werkelijk.Ik heb dat begrepen toen ik 2jaar geleden bericht kreeg dat ik ernstig ziek was.Rapilos als het spreekwoord dat zegt: Krakende wagens lopen het langst, waar is, dan wordt ik minimaal 100Ik kan nog veel als ik mijn tempo een beetje aanpas en mijn werkzaamheden in stukjes hak.Niet te veel ineens dan breekt het lijntje niet.Vandaag maar eens rustig aan beginnen met een terrasje, koffie en de krant.Het is bijna 20gr en de zon schijnt.Oh ja bijna vergeten, goedemorgen allemaal en een fijne dag.Laat vooral de eerst staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Jane een dikke proficiat met je jubileum, goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Goeiemorgen mensende zon schijnt en ja ik ga mijn 2ejaardag maar eens op het strand vieren.De wekker stond vroeg voor een saunadagjemaar ineens schijnt de zon volop en als ik de keus hebdan wordt het strand.Voor jullie ook een fijne dag, liefst ADB natuurlijk.En Isa, vandaag valt hopelijk mee voor je, je hebt gisteren al hetergste gehad dus ik gin je dat de opluchting overheerst en je erweer volop voor kunt gaan en straks het ladida gevoel weer hebt:moon:en bedankt voor alle wensen en slingersgeeft wel een extra feestelijk gevoel, zo'n start.bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 jane gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Jane :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:twee jaar, geweldig!! Geniet er vandaag maar dubbelop van aan het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Snoep veel plezier in Arnhem, misschien spreek ik je vanavond nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 goedemorgen, weinig te melden gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Nou Toine, dan heb je toch iets te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden