Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen kanjers.
Eerst ff Dinah een flinke knuffel geven :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: zo.;)

Puck is ziek:( Dacht gisterenochtend nog, wat is het toch een gezond hondje, braakt nooit, maar gisterenavond begon ze. Ze heeft ook een hard buikje, dus ga ik dadelijk naar de dierenambulance en dan naar de dierenarts. Vandaag niet werken want dat gaat niet. Moet nu Whoop thuislaten en die moet vanmiddag haar pap hebben.
Bah, ik ben bezorgd. Dat is het nadeel van dieren hebben, ik ben zo gauw bezorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ervandoor lui...

Igor, maak er een mooie dag van.. hier begint de zon net te schijnen, ik blaas hem wel jouw kant op :sun:

Bol... ja, het zijn net kinderen wat dat betreft.. .misschien gewoon een griepje, gauw even langs de DA ..
Hoop dat het allemaal meevalt..

Lui... laterrrrrrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Igie ze eet en drinkt niet meer. Nou ja eten deed ze toch nooit veel als alleen maar lekkere dingen. En heel erg ziek is ze niet hoor want ze loopt nog steeds naar buiten om het zaakje in de gaten te houden maar ze is anders. Ze moet toch ook nog haar jaarlijkse enting hebben dus kan ik dat gelijk laten doen, is dat ook weer gebeurd.
Ze heeft gisterenochtend alle pap die over was van Whoop opgegeten, misschien is haar maagje daar wat van streek van. Dat zal het wel zijn. Moet me gewoon niet zo druk maken maar ja dat is zo makkelijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal!
zo ik mag straks een ochtendje werken, en dan ga ik vanmiddag naar een park, waar iets wordt georganiseerd met wellness, dus massage, (kinder)yoga en van alles en nog wat. Eens kijken of ik een leuke workshop kan doen, als het maar droog is, lijkt het me hartstikke leuk!
Jullie ook allemaal een fijne dag!
@ Bol, je niet te gauw ongerust maken he, zou zomaar eens van de pap kunnen zijn, maar als het je geruststelt toch maar even naar de DA en meteen laten enten
@Susanna succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Gabs ik weet het maar o wat is dat moeilijk zeg. Ben zo blij dat ik geen kinderen heb, wat dat betreft, ik zou er echt onderdoor gaan. Hadden m'n ouders ook hoor dat overbezorgd zijn en ik zie het bij mijn broers ook. Nu went dat wel en kinderen kunnen op een gegeven moment wel zeggen wat ze mankeren maar met dieren is het altijd maar raden.
Maar goed het valt allemaal wel mee hoor, ze is alleen niet zo ze wezen moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach Bol, we zijn allemaal weleens niet zoals we wezen moeten ;)

ik denk zelf altijd dat het vanzelf wel weer goedkomt, ik ga dus denk te weinig naar de DA, mijn kat verhaart belachelijk veel, elke dag zuigen, hele plukken, snap niet dat ze niet kaal is, is ene gewone huis,tuin en keuken kat, heb ander (duur) eten geprobeerd, vitaminen, olie over de brokjes, biergistpillen (die vindt ze heerlijk) maar niets helpt, maar ik denk dan altijd, tsja wat zal zo'n DA anders doen? Misschien een spuitje met iets wat weer hartstikke veel geld kost,maar dat is denk ook een vooroordeel, altijd veel dieren gehad, ook vroeger thuis bij mijn ouders, en die gingen nooit naar de DA, en eigenlijk ging het altijd goed, af en toe eens vlooiendruppels of wormenkuurtje et voila...
mmm.... zo zie je maar wat je van huis uit meekrijgt :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Jane, nee geen zon, hoop wel dat dit nog gaat gebeuren.

Vannacht voor het eerst flink doorgeslapen.
Pil en drankvrij. Dat voelt als een bevrijding.

Zomaar op eigen toeren draaien.
Vandaag 4 weken en dat gaat er op lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...