igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 vandaag maar even bij knabbel en babbel yvonne. hopelijk wordt het vandaag net zo'n mooi weer als gisteren (behalve de avond dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goeie morgen kanjers.Eerst ff Dinah een flinke knuffel geven :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: zo.Puck is ziek:( Dacht gisterenochtend nog, wat is het toch een gezond hondje, braakt nooit, maar gisterenavond begon ze. Ze heeft ook een hard buikje, dus ga ik dadelijk naar de dierenambulance en dan naar de dierenarts. Vandaag niet werken want dat gaat niet. Moet nu Whoop thuislaten en die moet vanmiddag haar pap hebben.Bah, ik ben bezorgd. Dat is het nadeel van dieren hebben, ik ben zo gauw bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Toch maar een bakkie koffie gezet, Life goes on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ben ervandoor lui... Igor, maak er een mooie dag van.. hier begint de zon net te schijnen, ik blaas hem wel jouw kant op Bol... ja, het zijn net kinderen wat dat betreft.. .misschien gewoon een griepje, gauw even langs de DA .. Hoop dat het allemaal meevalt.. Lui... laterrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 dank je yvon Bollie laat je het zo even weten hoe het met puckeltje gaat. wil ze nog wel eten en drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Nee Igie ze eet en drinkt niet meer. Nou ja eten deed ze toch nooit veel als alleen maar lekkere dingen. En heel erg ziek is ze niet hoor want ze loopt nog steeds naar buiten om het zaakje in de gaten te houden maar ze is anders. Ze moet toch ook nog haar jaarlijkse enting hebben dus kan ik dat gelijk laten doen, is dat ook weer gebeurd.Ze heeft gisterenochtend alle pap die over was van Whoop opgegeten, misschien is haar maagje daar wat van streek van. Dat zal het wel zijn. Moet me gewoon niet zo druk maken maar ja dat is zo makkelijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Net uit de laatste nachtdienst, nu vrijtot woensdag:)Eerst even met de hond uit nu, tot straks:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 bollie en een beetje kippesoep?? meestal knappen ze daar aardig van op, en ze krijgen dan vocht en zout binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 max een lekker lang weekend dus. voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen Allemaal!zo ik mag straks een ochtendje werken, en dan ga ik vanmiddag naar een park, waar iets wordt georganiseerd met wellness, dus massage, (kinder)yoga en van alles en nog wat. Eens kijken of ik een leuke workshop kan doen, als het maar droog is, lijkt het me hartstikke leuk! Jullie ook allemaal een fijne dag!@ Bol, je niet te gauw ongerust maken he, zou zomaar eens van de pap kunnen zijn, maar als het je geruststelt toch maar even naar de DA en meteen laten enten@Susanna succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ga ik doen igor,welterusten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 later lieve Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 ja Gabs ik weet het maar o wat is dat moeilijk zeg. Ben zo blij dat ik geen kinderen heb, wat dat betreft, ik zou er echt onderdoor gaan. Hadden m'n ouders ook hoor dat overbezorgd zijn en ik zie het bij mijn broers ook. Nu went dat wel en kinderen kunnen op een gegeven moment wel zeggen wat ze mankeren maar met dieren is het altijd maar raden.Maar goed het valt allemaal wel mee hoor, ze is alleen niet zo ze wezen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 ach Bol, we zijn allemaal weleens niet zoals we wezen moeten ik denk zelf altijd dat het vanzelf wel weer goedkomt, ik ga dus denk te weinig naar de DA, mijn kat verhaart belachelijk veel, elke dag zuigen, hele plukken, snap niet dat ze niet kaal is, is ene gewone huis,tuin en keuken kat, heb ander (duur) eten geprobeerd, vitaminen, olie over de brokjes, biergistpillen (die vindt ze heerlijk) maar niets helpt, maar ik denk dan altijd, tsja wat zal zo'n DA anders doen? Misschien een spuitje met iets wat weer hartstikke veel geld kost,maar dat is denk ook een vooroordeel, altijd veel dieren gehad, ook vroeger thuis bij mijn ouders, en die gingen nooit naar de DA, en eigenlijk ging het altijd goed, af en toe eens vlooiendruppels of wormenkuurtje et voila...mmm.... zo zie je maar wat je van huis uit meekrijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 mensen allemaal een hele fijne dag, hier schijnt de zon, ik ga werkenen ik neem vandaag de eerste niet, wie doet ermee?Dagpact VrijdagGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 ik doe met je mee gaby( dag 4 ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Dat klopt helemaal Fruithapje wij maken ons veel drukker dan de dieren zelf. die accepteren veel vlugger dat ze iets mankeren.Gabs probeer eens schapenvetbonbons? Geef ik Puck ook altijd omdat ze erg veel verhaard. Helpt ontzettend goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 quote: Originally posted by: Gabyen ik neem vandaag de eerste niet, wie doet ermee?Dagpact VrijdagGabyIgie.Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 goeienmorgen allemaalbollie....sterkte met puck:heart:vandaag is me kleindochter alweer een jaar...wat gaat de tijd toch hardik ga straks voor een weekje weg...en zal jullie best missendoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goeiemorgen mensen,geen zon, althans niet buiten.ff bijlezen en dan naar de trein racenfijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen.Jane, nee geen zon, hoop wel dat dit nog gaat gebeuren.Vannacht voor het eerst flink doorgeslapen.Pil en drankvrij. Dat voelt als een bevrijding.Zomaar op eigen toeren draaien.Vandaag 4 weken en dat gaat er op lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Snoeppie, fijne weekzal je missen ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Snoepje proficiat met je kleindochter!En ook een fijne week voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 An, vier weken, dat lijkt erop. Respect. Mogge allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden