Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn gevoelens komen niet harder aan nu ik niet drink denk ik.
Mijn grootste vrees is niet dat ik ooit terug drinken ga. Mijn grootste vrees is dat er teveel gebroken is en dat als ik ooit het lef heb om dat proberen aan te pakken, ik tot de conclusie moet komen dat het niet te herstellen valt.

Ik duik ook mijn bed maar weer in. Morgen is het vast weer beter. Maar diep vanbinnen weet ik dat er weinig verandert als ik blijf drijven.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur,

Vervelend dat je vandaag een rotdag hebt. Ik begrijp je wel als je het hebt over minderen en/of stoppen. Je wilt per dag bekijken wat je doet en blijkt al een tijd gestopt te zijn tot vandaag en morgen bekijk je het opnieuw. Klopt dat?
Als je al zolang op het forum zit heb je alle tips weleens gehoord natuurlijk. Misschien is het feit dat mensen met je meeleven bemoedigend? Ik vind het in ieder geval heel herkenbaar als ik zoiets lees en weet dan dat ik niet de enige ben die worstelt. En zelfmedelijden? Dat lees ik niet bij je.

We blijven het per dag bekijken Fleur en als we vannacht goed slapen, voelen we ons morgen vast een beetje beter!;)

Knuffel,

Lytse.:heart:

P.S. Ik hoop dat je niet nu al slaapt, of anders dat je het morgen nog even leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Spike,

Jopie zou het hebben gehad over Libelle-psychologie, maar mijn ervaring is, dat als één persoon in een relatie verandert, dat voor de ander heel moeilijk is. Je voldoet niet meer aan het beeld dat hij van je heeft. Dat maakt onzeker.
Mocht hij wel drinken, dan kan hij zich ook be(ver)oordeeld voelen door jou (ook al doe je dat niet).
Volgens mij is het enige veel praten en elkaar opnieuw verkennen. Wat je dan zult vinden is vantevoren niet te zeggen. Als je echt van hem houdt lijkt het me wel de moeite waard om het te onderzoeken.
Waarom loopt hij weg? Is hij dan kwaad op jou, of op zichzelf? Is het een prater, of juist niet?

Dit veranderingsproces is voor jou heel belangrijk, dus blijf vooral trouw aan jezelf. Mocht uiteindelijk blijken dat jullie nu niet meer bij elkaar passen, dan is dat heel jammer. Er is een gezegde dat je je onderste voet op de trap los moet laten om een nieuwe stap te kunnen zetten.

Geen idee of je er wat mee kunt, maar reageer maar.
Veel sterkte,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Lytse



Dit veranderingsproces is voor jou heel belangrijk, dus blijf vooral trouw aan jezelf. Mocht uiteindelijk blijken dat jullie nu niet meer bij elkaar passen, dan is dat heel jammer. Er is een gezegde dat je je onderste voet op de trap los moet laten om een nieuwe stap te kunnen zetten.




Geen idee of je er wat mee kunt, maar reageer maar.


Veel sterkte,




Lytse.
:present:



:present: Mooi verwoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...