VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ja Snoepie, daarom dat ik het jullie ook vraag en daar ook rekening mee hou.Voor mij zou het al voldoende zijn om ff een kwartiertje binnen te komen omdat de kids Bol ook nog wel eens willen zien en ik een aantal van jullie ook wel even wil zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 vlaams meisjemijn maak het niet uit hoor...maar bedoel dat het voor de kids zelf niet zo leuk isdenk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Snoep, als dat niet te lang duurt en der zijn ook veel honden vinden ze dat wel nog leuk denk ik.Maar we zien wel!Iag goed hoe ook jij de zaken aanpakt, ken je niet echt natuurlijk, schrijf ook niet zoveel, maar toch! respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 dank je.......nou ik heb er 6 bol en dan blijven we ook maar gelijk slapen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 AAAARRRGGGHHHH, zes kinderen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 bam bam ze zijn heel lief hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 mocht het mij lukken....dan geen kids...wel 2 andere schatjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeSnoep, als dat niet te lang duurt en der zijn ook veel honden vinden ze dat wel nog leuk denk ik. Maar we zien wel! Iag goed hoe ook jij de zaken aanpakt, ken je niet echt natuurlijk, schrijf ook niet zoveel, maar toch! respect! aiii...moet ik ze toch ook maar thuis laten.die bitch van mij kan niet met elke hond overweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaBol, ik heb geen dieren. Dus neem ik alleen mezelf mee. Ook helemaal goed Tien. als je maar komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: Vlaamsmeisjemisschien komen wij ook wel met de tent, lijkt me leuk voor de kids ook als die welkom zijn tenminste??Ja natuurlijk. en de vorige meeting???? Nu is het hier te doen en hier ben je van harte welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjedank je.......nou ik heb er 6 bol en dan blijven we ook maar gelijk slapen;) Slik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 God zij dank Jop.Tja als alles nu een beetje redelijk was in de achtertuin, kun je daar wel 20 tenten kwijt maar nu is het een rouwassie, zouden ze hier zeggen. Maar er zou plaats zijn om een tent op te zetten.Je zegt het maar.Ik heb met de heggenschaar zo een hoop omgemaaid hoor. het is een Elektrike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik vind het ook heel leuk om te komen. Het is midden in mijn vakantie, dus de week erna heb ik ook nog vrij. Ik vind het wel prettig om 's-avonds weer naar huis te gaan en daar te slapen. Zeker na zoveel indrukken. Is het treinstation goed bereikbaar Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Hey Tatum. Ik weet niet van welke grote stad je moet komen maar je moet in ieder geval dan naar Eindhoven reizen. En vandaaruit de bus naar mijn dorp. Dat is ongeveer zo'n 25 min. rijden met de sneldienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Dat is goed te doen, Bol. Ik moet naar Noord-Holland en reis dan via Amsterdam. Als ik 's-avonds naar station Eindhoven kan komen, dan kom ik zeker thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Hoi Bolletje wat voor meeting is dit? Ik zou wel leuk vinden om mee te doen..als dat kan/mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Susanna, dat is gewoon een meeting voor mensen van het forum. We komen dan een dag bij elkaar en gaan leuke dingen doen, of gewoon lekker bij elkaar zitten en praten. We kunnen s'middags de bossen in of door het dorp lopen, we zien wel. Maar het is gewoon het bij elkaar zijn en babbelen over van alles. Je bent zeker ook van harte welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Bolletje: waar is de meeting? hoe laat begint het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Jij bent zeker van harte welkom lieve Borrie. Ik denk dat het heel goed zou zijn. Juist omdat je dan ook gezichten bij de berichtjes kunt plaatsen. Dat geld trouwens voor iedereen hoor.Susana mijn dorp ligt bij Veghel, Helmond. Ik weet niet uit welk deel van ned. jij moet komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Verrassing..verrassing...ik woon vlak bij je, dus ik kan zeker komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 lijkt me ook wel leuk om eens een meeting mee te makenhet is nu niet zo ver....dus het kan makkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Den Niwi se...Leuk. Wat een enthousiasme, leuk mensen. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Als ik met iemand mee kan rijden kom ik ook heel graag. Met 2 honden Erg leuk, vorig jaar vond ik het ook heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Bolletje, kan bij jou de muziek hard ?Neem ik een kostuum mee :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 ik heb gelezen dat veel mensen toch dieren mee willen nemen...er lopen hier ontzettend veel mieren, bolletje...of is dat niks ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden