Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 - 08 - 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb een hele stomme vraag aan alle moeders van het forum.
Als een kindje net geboren is waarom smeren ze dan van die doorzichtige kledderzooi op de oogjes van het kindje.
Ik kijk altijd naar bevallingen, gewoon omdat ik het iedere keer weer een wonder vind, heb er misschien wel 500 gezien, maar waarom ze nou van dat smeerspul op die oogjes moeten kwakken snap ik niet. Of zit het er al op bij de geboorte.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond,
allemaal nog droog? Ik wel.
Net twee uur gewandeld in hoog tempo. Heerlijk.
Misschien als ik lichamelijk moe ben slaap ik een keertje, haha.

Voel me heerlijk, voel me top en ontzettend sterk.
We gaan lekker!!!

Boll, ik zou het niet weten... Hier ook nog kinderloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik denk ook dat je echt een soort van nieuw Leven krijgt, wel goed hoor die 12 weken nazorg, het lijkt mij toch een beetje een ''gat'' waarin je terugvalt na al die dagen omringt te zijn met aandacht, zorg en mede ervaringsdeskundigen (verslaafden ;) )

ga je nog weg met de vakantie? of blijf je thuis? en heb je dan al een plan om de dagen door te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu weer terug van de AA meeting, goh ikke was enigszins recalcitrant kon ik merken, wel goed om daar dan al die kalme mensen te zien, heb er toch weer wat van opgestoken, daarna lekker ijsje gegeten, en lig nu in bed, met een heerlijk kopje thee, trek is gelukkig weg :D

was toch wel even een vervelend moment vanmiddag, craving :devil:
maar ik ben tevreden hoe ik het dit keer heb opgelost :)

en hoe vergaat het jullie deze avond? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

val ik nog mee met m'n 1333 :D

maar ja, als je het droog houdt, is het goed toch?!!!

we hadden een tijdje geleden hier iemand die in 5 dagen al aan de 1500 berichten zat, hij was heel actief , maar was inene ook weer weg, das het ''rare'' van een virituele huiskamer he, men kan er ook zo uitstappen, dus zo werd je overladen met berichten en inene was ie weer weg, dan vraag je je toch wel eens af of het goed gaat, maar ''ze'' zeggen altijd, geen bericht, goed bericht, dus dat hopen we dan maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai bolletje!
wij hebben twee kindjes, heb het net ook aan mijn man gevraagd.. maar van dat spul op de oogjes??? hebben ze bij ons niet gedaan hoor!! en het zat er ook niet op, dus snap niet zo goed waar je het dan over hebt. Ze maken de kindjes alleen maar schoon volgens mij en daarna die routine-onderzoekjes en aankleden... maar idd blijft een wonder, zo'n geboorte... als je eraan terugdenkt hahaha, als je er middenin zit vraag je je alleen maar af wanneer het voorbij is:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Rae

quote:


Originally posted by:
Rae


Hoi, sneller terug dan verwacht. Kom mijn droogmelding van deze morgen ongedaan maken. Heb net spul gekocht. Zat heel de namiddag al te broeden op mijn irritatie en droefnis over die dwaze discussie gisteravond en vanmorgen en andere onzin op een themadraad hier. Wandeling door 't stad heeft me uiteindelijk de das omgedaan. Teveel prikkels en teveel gedachten over de liefde.







Dat was 1 augustus. De laatste keer dat ik gedronken had, naast gisteren.




Ik zie hier geen vermelding van lamzuipen of hoeveelheden. Vind het echt verbazend dat dit berichtje respectloos, ongepast en egocentristisch is op een ADB forum. Pft.




Wat een onzin.




Je hebt meer dan één keer gezegd dat jij niet gaat voor 1 of 2 glaasjes of je moest je in gezelschap bevinden. Dat is no option zelfs. Je gaat voor alles of niets. Solitair drinken kan je ooit de das omdoen, letterlijk. Dus het is meer dan normaal dat ik er dan vanuit ga dat je je ook behoorlijk lam gaat drinken of is dat dan zo onterecht?

Wat heb ik aan je boodschap buiten het feit dat het mijn maag doet keren en ik in de war geraak?
Wat haal jij eruit door zoiets te zeggen als je zelf al weet dat er absoluut niets is dat je kan tegenhouden?

Met het pact hebt ik niets te zien. Heb ik geen mening over. Als je het hebt gezegd uit eerlijkheid naar de groep waarmee je het pact afsluit ben ik mee.
Maar zulke eerlijkheid kan de dag daarop. Je zat gewoon achter je scherm, deed de melding, keek naar het scherm en zat je wijn verder op te drinken.

Onzin? Vast wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jane,
Ja dat is frustrerend, vooral omdat dit zo'n stil jaar was. Als je bedenkt dat aug. de topmaand is. Nie te geloven.
Maar je hebt dus wel mensen?
Die film heb ik geloof ik al eens gezien. Mooie beelden, maar weinig praten.
Heb ik daar nou chinees voor geleerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om nog maar es klaar en duidelijk te zijn, want daar was blijkbaar enige onklaarheid over, ik ga zeker niet naar een meeting van ADB en dan daarbij drinken...

Andere middelen ook niet (dat is trouwens al een heel oud verhaal)

Ik drink soms nog, heb ik ook nooit "raar" over gedaan...
De reden dat ik direct weg was , ik denk dat ik dat van te voren al had aan gegeven,
met twee kleine kids ga je niet "gezellig" over je alc. problematiek praten.

vind wel dat dit weer es aan toont dat "jullie" even klein burgerlijk zijn dan waar tegen jullie zogenaamd vechten!

Ik was daar en heb iedereen op gehaald die ik zou ophalen. Velen zouden komen der was kwasi niemand.
Ik zei dat ik ff "Hallo "kwam zeggen en verder niets had met what so ever meeting.
Ik heb woord gehouden, kan je van velen niet zeggen!
Dus eh....
Hou al jullie commentaar voor jullie zelf!
ciao!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...