Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 - 08 - 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik weet dat ik meer nieuwe contacten moet maken, heb er ook wel een aantal, maar de kroeg was altijd makkelijk he, altijd open, en er was altijd wel iemand, nu moet ik toch eerst afspraken maken, wat meer moeite voor doen

en morgen ben ik blij hoor Niwi, hoop al eerder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, misschien de volgende keer niet meer door die straat rijden maar een andere weg nemen.;) je maakt het voor jezelf erg moeilijk zo, zeker als het nog niet zo lang geleden is dat je hun gezelschap hield. Ja en je alleen voelen, dat kan een beetje opgelost worden als je in onze virtuele huiskamer komt. :)
maar het gevoel van helemaal alleen te zijn vreet energie en is een @#$%%$ gevoel. Een mens is nu eenmaal een kuddedier en niet gemaakt om zich als Remi te voelen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike ik ga al ruim 4 jaar niet meer met ze om, maar zag ze nu in het zonnetje zitten, en dat gaf even zo'n weemoedig gevoel, van toen het nog kon en gezellig was, nu kan ik dat niet meer :( dat weet ik, maar inene kwam de trek heel heftig opzetten, gaat wel weer over, heb refu geslikt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monumentje? Ken ik niet?

waar ik nieuwe kennissen ga vinden?
pfff..... tsja hoe doe je dat? Ik ga goed om met een collega ,maar ja ze heeft kids en een vriend, dus kan ook niet altijd, maar ben verstandig geweest, net iemand van AA gebeld, en ga vanavond naar een meeting, lijkt me beter, want had eerst een afspraak met N, maar die smst net af, want moet z'n zoon ophalen, dus leek me beter niet alleen te gaan zitten, dus meeting, en daarna bedje in, met een filmpje ofzo... is het zo weer morgen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou weet ik niet of jij werkt Gabs, maar ik blijf van de daken schreeuwen dat anders vrijwilligerswerk erg goed is. Je bent iemand en hoort ergens bij. Maar ook cursussen zijn heel fijn om mensen te ontmoeten.
meubelmaken, bloemschikken, edelsmeden, siersmeden, schilderen, boetseren, potten bakken, hout draaien, Indisch kookcursus, allemaal cursussen waar ik een hoop mensen aan over gehouden heb. Er is zat te doen Gabs maar je moet je er wel ff toe zetten. De eerste stap is meestal het moeilijkst maar das voor iedereen. Toe meid ga dadelijk eens ff voor de p.c. zitten en kijk eens wat er bij jou in de buurt is aan cursussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk gewoon hoor Bol, alleen is het minimaal de 7 weken in de schoolvakantie, dus vanaf 5 september ben ik weer volop bezig, dus het is ook een beetje het (luxe) probleem van nu teveel tijd hebben, verder sport ik en doe cursussen , alleen de cursussen stoppen in de zomer, das altijd zo jammer, alhoewel ik er gisteravond nog eentje had, was ik wel laat, want moest toevallig gisteravond wel werken (zal je altijd zien)

volgende week donderdag ga ik een weekje op vakantie naar de zon, en als ik terug kom, is de vakantie voorbij en mag ik weer werken :)

vindt de zomer altijd een beetje lastig omdat ik bijna 7 weken zo goed als vrij ben, werk dan maar een paar uur in de week, morgen vrij, maar zondag weer de hele dag werken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste aanwezigen,
met bijlezen ben ik halverwege gisteren, dus hoop dat ik niet stoor.

Bol, Niets en andere Boeners:
Hartelijk dank!
Jullie hebben me aangestoken met het poetsvirus, weet niet wat me overkomt.
Een soort rusteloosheid, gauw nog even dit en dan dat. Had toeristen en gastarbeiders gehad, dus bedden enzo, want mo. weer een stel. Maar daar bleef het niet bij. Omdat het eigenlijk te koud was om lang buiten te lezen, heb ik allerlei klusjes buiten gedaan en nog tot tevredenheid ook.
Gisteren onder het journaal mijn voorraam gedaan, was klaar toen 1V afgelopen was. Lijkt lang, maar jullie hebben geen idee wat daar allemaal voor frutsels en soevernirs voor staan. Bovendien hangt halverweg een plank, ook vol, o.a. met eieren en een struisvogel ei. Dat zet je er niet vuil weer op.
De andere ramen zitten inde planning.
Maar toch, maar toch, mensen het leven is één groot gevecht tegen stof, tot wij zelf tot stof wederkeren.
Vlg. de engelse dominee's dan.
Dus geniet v/h het leven. Voor wie zich verveelt: begin een B&B en het leven wordt 1 groot avontuur.
Je schept net je eten op en je collega (met bord "B&B) in de tuin belt op, of je nog plaats hebt voor....
Never a dull moment, behalve in de winter. Dan kun je van je verdiende fleuries naar de zon.
Idealiter dus hè?
Dit is geen gegeit, dit is een positieve serieuze bijdrage.
Jammer dat ik niet weet hoe die smilies werken. Wie legt dat uit, mss snap ik het ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...