rapilos Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 spinazie, gekookte aardappelen en een gehaktbal.En dan lekker prakken.Hollandser kan het bijna niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Haha Coco wat grappig hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Voor vandaag : Roerbakmie met thaise wokgroenten en knoflookgarnalen !!! mmmmm...Zullen mijn patienten op het werk zeer waarderen !!! hahaha...;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 En vandaag at ik met een vriendin mee: witte kool met prei erdoor en stukjes ham in cocosmelksaus,sla met sinasappel erdoor, biologische worstjes en rode rijst..... Biol.yoghurt met vers fruit.Hum, ik maak zulke dingen nooit, maar ik laat me vaker door haar verwennen als ik een middag bij haar heb schoongemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Vandaag makkelijk want ik at pas na het dansenTofu met tomaat en veel knoflook en kleine stukjes kaas erdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Vandaag het restant hutspot opmaken, dit keer met een tartaartje erbij. (vriend eet op het werk)Dan kook ik zo direct gelijk een verse preisoep voor morgen, als we ook kaasfondue met stokbrood krijgen. En natuurlijk maak ik weer een hele grote kan smoothies, dit keer met bosbessen, banaan en appel (en roomijs en sojadrank); voor 2 dagen. Mmmm...aan de slag dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Een soort eigen bedachte tortillapannenkoek, lekker met tomaat en knoflook en kaas gevuld. Klein beetje mayo erop en smullen maarBy the way, vandaag was de herontdekking van de geroosterde boterham. Lekker met jam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ik ben er voor: meer boterhammetjes roosteren: héérlijk!Trouwens, wel eens rijstewafels met gestampte muisjes geproefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Vandaag chinees eten opgehaald, wat er best inging na al dat harde werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 nou ook ik heb heerlijk gekookt!pangafilet ingesmeerd met pesto uit de oven met ansjovis,olijfjes,tomaatjes.Dan met Trotolle pasta en smullen maar!Kids,malief en ik zijn er gek op!!!!Jummmmmmieee!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Boontjes, NU vers uit de tuin? Vertel me je geheim!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Of IK heb er geen verstand van? Dat kan ook...Miss kwamen ze uit de vriezer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Voor vanavond :Vlinderpasta met rode ui, gele paprika, groene prei en witte champignons... in een verse rode tomatensaus...............en pardano kaassnippers...Kleurrijk geheel !!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Klinkt lekker Blondie!Ik heb nog sla en ik kan daar bietjes bij doen met gekookte eieren.Verder heel veel vers fruit in huis dus ga ik ook weer smoothies maken (met yoghurt en biologisch roomijs). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ik heb geen honger vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 haha women jij hebt de buik vol met vlinders zeker.ik heb maar een broodje doner gehaald. scheelt weer in de afwas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 woman leeft van de liefde, lekker voor de lijnben ik wel sjaloers op hoor.Maar hier was het Moussaka dus, met een lekkere salade en aardbeien toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Jawel, mn buikkje moet wel iets minder, maar inderdaad er moet wel wat te blubberen overblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Vandaag wordt het hier, aard. puree, boontjes niet al te lang gekookt dus lekker knapperig met uitgebakken gerookte spekkies, kalfslever, vers van het mes, saus afgemaakt met zout, peper, boursin, verse lavas, basilicum, bieslook en veel knoflook. En dan smullen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik wou voorde kids hamburgers met Ketchup maken, maar ben al drie keer opnieuw moeten beginnen omdat er de ene keer teveel dan weer te weinig ketchup op was. De ene wil wel sla (uit de serre al) maar alleen groooooooooote blaadjes, de andere wil alleen kleine rode blaadjes! Ik geef het op!Ik eet later wel weer een kebab! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 vandaag maar een patatje pinda en een fricandel speciaal. mmmmmmmmmhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Voor mij sla, vis en een loempia. Gewoon een snel samenraapsel.Met een kruisbessensmoothie toe (nog uit eigen tuin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Aardappel/bospaddenstoelen/knoflook/kruidensoep. Met brood en kaas uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Wat lees ik hierboven toch veel lekkere dingen!Hier vandaag een simpel dagje qua eten dan...Witlof uit de oven met kaas, gekookte aardappelen en een biologische groentenburger. Voor de kinderen ipv de witlof gekookte worteltjes. Die houden niet van dat bittere smaakje.En nu ga ik eerst een boterhammetje eten...Ben gek op boterhammetjes oude kaas! (wie niet waarschijnlijk?). Beetje mosterd erbij...mjammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 hoi ekster ik hou niet echt van brood ik eet straks bami met satesaus. heb voorlopig nog wat in diepvries dus kan me goed redden met 1 hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden