Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goedemorgen, lichtelijk brak geslapen vanwege nog steeds oorpijn na de vakantie dus misschien zo toch nog even een half uurtje plat. Hoe is het hier aan de andere kant?

Geplaatst

Badankt voor de felicitaties, heb vandaag een bruiloft dus doe er niets aan

heerlijk makkelijk :D

Ik kan nog een beetje moeilijk de weg hier vinden

is me eigenlijk ook nog te vermoeiend zo 's morgensvroeg

ga nog even lekker een boek lezen (als ik niet in slaap val) in bed

fijn begin van de ochtend allen :heart:

Geplaatst

goedemorgen,

hartelijk gefeliciteerd! sha en bol..

verwacht natuurlijk wel een stukje taart.

fijne dag wordt mooi weer!

hondje uitlaten en wakker worden met krantje en sigaretje..

adieu toine;)

Geplaatst

Goedemorgen,

Bolletje en Sha van harte :musicnote:

Veel plezier op de bruiloft Sha, ga je de hele dag of alleen vanavond?

Fleurtje 't wordt een mooie dag vandaag, hoop dat jij je ook wat zonniger voelt :heart:

Harry

Geplaatst

Vind het toch wel humor hebben: een update van het forum.... iedereen vroeg al jaaaaaaaaaren om nieuwe avatars erbij.... van alles veranderd.. maar de avatars uitbreiden??? nee dus :Disgust;

Geplaatst

Ik vind het een grote achteruitgang. Wachtwoord om in te loggen kan je niet meer automatisch laten bewaren. Zoeken op datum werkt niet. En die fel witte achtergrond is ook waardeloos. En maar scrollen van onder naar boven en andersom. Oranje letters op wit in het menu. En inderdaad Von, nog steeds die oubollige avatars.

Wat een aanfluiting. :angry:

Maar ik ben bang dat we het hiermee moeten doen. Tactive kan waarschijnlijk zelf het forum niet terugvinden. Of heeft iemand ze al gezien? :light:

Geplaatst

Bol van harte meid met je 60ste verjaardag:

:musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose::musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose::musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose::musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose::musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose::musicnote::heart::light::sun:B):present::):rose:

en Sha lieverd, nog een jonge blom ook van harte meis:

:sun::light::heart::musicnote:B):present::moon::rose::sun::light::heart::musicnote:B):present::moon::rose::sun::light::heart::musicnote:B):present::moon::rose::sun::light::heart::musicnote:B):present::moon::rose::sun::light::heart::musicnote:B):present::moon::rose:

en allemaal een fijne zonnige dag

geniet of ik schiet

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties!!

Ik heb Bol nog helemaal niet gezien, zou ze het hier wel weer kunnen vinden???

Gisteren moest ik ook eerst via google inlogen omdat het icoontje het niet meer deed.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...