Marc Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje van harte gefeliciteerd! Speciaal voor jou wat aardige Nederlandstalige muziek: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 goeienmorgen lang zullen ze leven lang zullen ze leven in de gloria bolletje en sha van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 2 september....een perfecte dag, Bol van harte gefeliciteerd en maak er een mooi dag van Liefs Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen, lichtelijk brak geslapen vanwege nog steeds oorpijn na de vakantie dus misschien zo toch nog even een half uurtje plat. Hoe is het hier aan de andere kant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen allen! Bolletje en Sha, van harte gefeliciteerd en een fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 :moon:HIEPERDEPIEPHOERAAAA!!! Sha en Bol, :rose Van Harte, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Badankt voor de felicitaties, heb vandaag een bruiloft dus doe er niets aan heerlijk makkelijk Ik kan nog een beetje moeilijk de weg hier vinden is me eigenlijk ook nog te vermoeiend zo 's morgensvroeg ga nog even lekker een boek lezen (als ik niet in slaap val) in bed fijn begin van de ochtend allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 goedemorgen, hartelijk gefeliciteerd! sha en bol.. verwacht natuurlijk wel een stukje taart. fijne dag wordt mooi weer! hondje uitlaten en wakker worden met krantje en sigaretje.. adieu toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 bolletje ook namens mij van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen lieve mensen.... Bolletje: proficiat en wens je veel plezier vandag en de rest van je leven natuurlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen, Bolletje en Sha van harte Veel plezier op de bruiloft Sha, ga je de hele dag of alleen vanavond? Fleurtje 't wordt een mooie dag vandaag, hoop dat jij je ook wat zonniger voelt Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen allen ik zal ook weer eens iets laten horen. Bolletje van harte gefelici:present:teerd een hele gezellige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje en Sha, Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje en Shahire, Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen:present: Maak er een supergezellige dag van en laat jullie maar n's lekker verwennen! Hier een van Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Goedemorgen luitjes. Sha en Bol van harte Zo, en nu eerst een bakkie oranjekoffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Vind het toch wel humor hebben: een update van het forum.... iedereen vroeg al jaaaaaaaaaren om nieuwe avatars erbij.... van alles veranderd.. maar de avatars uitbreiden??? nee dus :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 hahaha, en met die emoticonnetjes gaat het dus ook niet helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ik vind het een grote achteruitgang. Wachtwoord om in te loggen kan je niet meer automatisch laten bewaren. Zoeken op datum werkt niet. En die fel witte achtergrond is ook waardeloos. En maar scrollen van onder naar boven en andersom. Oranje letters op wit in het menu. En inderdaad Von, nog steeds die oubollige avatars. Wat een aanfluiting. Maar ik ben bang dat we het hiermee moeten doen. Tactive kan waarschijnlijk zelf het forum niet terugvinden. Of heeft iemand ze al gezien? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 goede morgen allemaal. bolletje en sha een hele fijne verjaardag. het :rose:tje krijg je vandaag al kado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Mogge allen Bol (als je ons kunt vinden) en Sha, van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bol van harte meid met je 60ste verjaardag: :light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun: en Sha lieverd, nog een jonge blom ook van harte meis: :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: en allemaal een fijne zonnige dag geniet of ik schiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 eks ...ya en fleur ook nog gefeliciteerd:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje van harte gefeliciteerd: :DB) Sja jij ook van harte gefeliciteerd::DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bedankt voor de felicitaties!! Ik heb Bol nog helemaal niet gezien, zou ze het hier wel weer kunnen vinden??? Gisteren moest ik ook eerst via google inlogen omdat het icoontje het niet meer deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden