Lenie Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 een hele goede morgen peoples.... had een moeilijke avond / nacht. ben naar m'n buuf geweest, gelukkig ook een nachtbraker. ze heeft me er doorheen gesleurd. ga nu een oogje dicht doen ( zo jammer, weer zo laat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman, wat verschrikkelijk. Zomaar, opeens.... Wat moet het allemaal onwezenlijk op je overkomen. Wat een verdriet. Ik wens je heel heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Mogge lenie en anderen, Mijn god lenie, ga je nu pas naar bed? truste and sweat dreams... ben zzzooo verkouden, lijkt wel of er een kaasschaaf over mijn keel en neus is gehaald, auw, nies, proest. iemand nog geheim recept hiervoor? flappie heeft ook nog wat liggen natrappen brrr vandaag maar uitzieken en wat rommelen. vanmiddag hier buurtfeest, maar daar zie ik mijzelf niet heengaan, gezien gesteldheid. goed geslapen en jullie? wordt echt nazomer! ga wat vitamientjes nemen enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen allemaal, Hierbij dus de zaterdagochtendstarter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen, woman, vol ongeloof las ik je berichtje, zomaar uit het niets iemand verloren. Een dierbaar iemand, je vriend. Meisje, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen allemaal, ben er gisteren helaas achter gekomen dat ik niet kan minderen. Nu ga ik er weer voor, dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 goedemorgen frummers.... iris...wees blij met dat inzicht nu... woman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 @ Niwi, ja ben ik ook, maar baal dat ik niet gewoon volgehouden had de vorige keer. Leek wel alsof ik het wilde gaan inhalen gisteren, heb 8 drankjes op. Stom, stom, stom. Vandaag veel water drinken en een flinke wandeling maken met mijn mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 ook goedemorgen bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goeie morgen Superrekel. Irisje het is misschein wel prettig voor je als je je bij het weekpact aan gaat sluiten. Het wordt dan misschien wat makkelijker voor je. Ik ga nu wel een weekendpact afsluiten. Doe je mee? Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ja, ik doe mee. Dat kan inderdaad helpen. Werd de laatste keer dat ik weer ging drinken echt te overmoedig. Had mijn verhaaltje terug moeten lezen, maarja. Kijken naar de toekomst nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 By the way.....hoe komen jullie aan die leuke smily's?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Iris als je een berichtje gaat typen dan zie je boven dat bericht, selecteer emoticon. Daar kun je ze uitkiezen en plaatsen waar je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: bolletjeBol.Irisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 dankjewel, ga straks even kijken. Ga nu weer even weg, mijn mannetje is wakker. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Morgen Ik ben er nog niet helemaal bij van wat ik net las. Mijn maag draait spontaan.. Woman toch :( Ik zou iets willen zeggen maar al wat ik zou zeggen zou enkel mijn reflectie zijn en daar ben je niets mee. Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat je de steun vindt die je verdient nu. Tussen de waas... Ik hoop alle sterren bij elkaar. Hij is niet weg.. :heart: Het spijt me zo hard voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 woman..heel veel sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen Woman wat een verschrikkelijk bericht Heel veel sterkte voor je lieve meid! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Hoop dat Woman vandaag nog even komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman in mijn hart huil ik mee met je zoveel onrecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman, gecondoleerd, alle sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Mogge. Woman:heart: Je hebt al zo een lange goede weg afgelegd en nu dit! Life's a bitch, soms toch. Meid, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman, wat vreselijk en enorm onverwachts, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden