bolletje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goeie morgen kanjers. Iedereen goed geslapen? Ik ga vandaag weer werken. Morgen is het groot feest. het 25jarig bestaan van de d.a. maar ik denk dat ik niet ga omdat ik zelf voor vervoer moet zorgen en ik ga niet met de taxi. Dat gaat me teveel kosten. Bovendien zou ik er alleen heen gaan omdat ze dan veel hapjes met vis hebben. Verder is het in het begin leuk maar bijna iedereen drinkt en dat raak je toch het kontact kwijt. Dan vind ik het niet gezellig meer. Dus we kijken vandaag wel. Ik heb er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ook goeiemorgen Bol, werk ze vandaag.. Ik ga er vandoor.. werk wacht ook hier. Luitjes, laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 en nogmaals een zonnige morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goeiemorgen allemaal, Vandaag krijg ik eindelijk te horen welk traject ik inga wat betreft de schuldhulpverlening. Ben benieuwd... Regelmatig heb ik het idee dat ik het wel alleen aan kan pakken, maar laat ik nu voor eens in mn leven niet koppig en eigenwijs zijn en accepteren dat ik niet alles alleen kan... Op mn werk ook erg druk en met name chaotisch omdat de leidinggevende sinds 3 weken een andere baan heeft en er vooralsnog geen vervanging is. Iedereen vaart nu roerloos, met een aantal machtsliefhebbers die nu het heft in handen trachten te nemen. Hellaas voor de machtsliefhebbers is er een piraatje op het schip;). Afijn, beetje onrustige periode hier. Bij mijzelf blijven en in het nu blijven.... Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: snoepjeik ben allang klaar met doucheik mocht de afwas laten staan voor fleur zei shadus bij dezeis echt een schatje onze fleurtje:heart:fleur wat ik niet op heb mag jij op etenquote> Denk dat Fleur wel kruimels lust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Hallo freggeltjes van me, Hier alles goed gegaan geen drank meer gehad voel me wel lekker nu ook. Ga straks lekker erop uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Sha, mooi je zo te lezen gisteravond en vanmorgen dat helpt mij ook een stuk verder weer, na een vreselijke piekernacht. Idd mezelf weer resetten naar de veranderde toestand, het verloren vertrouwen en ongeloof, accepteren en andere lijstjes maken dan alleen de practische. pfffffffffffff gelukkig eerst nog een dagje struisvogel spelen, de practische dingen doen, strand als beloning en vanavond plan de campagne maken. En vooral van de natuur blijven genieten, die helpt me overal doorheen, is mijn grote voorbeeld van steeds een beetje sterven en tegelijk het leven van de toekomst voorbereiden en onderhouden. thnx en ja Snoepje, zo doe je ongemerkt en indirekt dus veel meer dan alleen onze Sha op de rails houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 en nu even volleyen wat ben ik blij dat ik kan meppen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Lekker hé Sterretje om zo helder wakker te worden. Dan wil je toch nooit anders meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Oei Blondie dat is minder. Ik ervaar dat zelf bij de D.A. Daar wordt ook geen leiding gegeven en iedereen doet maar wat. Houd je hoofd koel hé Pietje Piraat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Lekker al je toch nu het besluit hebt genomen te stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedenmorgen allemaal Weer een mooie dag vandaag. Groetjes Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: Shahiremaar het kwam mij ten oren dat Fleur graag vroeg wilde opstaan voor jullie ook speciaal voor jullie ontbijt...want ze had nog een afwas te doen??(heb ik ook maar gehoord hoor....)!!quote> Jullie slapen samen zekers?? Phoeh!!!..meisjes plagen is liefde vragen en zoals ik het lees hebben jullie een heeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeeeeeeeboel liefde nodig.Goed dat Fleur een groot hart heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: snoepjeik ben allang klaar met doucheik mocht de afwas laten staan voor fleur zei shadus bij dezeis echt een schatje onze fleurtje:heart:fleur wat ik niet op heb mag jij op etenquote> Krijg ik de kuimeltjes?? Oooooh dat is zo lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goeie morgen lief Borretje. Bollie is zo weg hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Fleur...ik heb het alleen maar horen zeggen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepje fleurtje:heart:fleur wat ik niet op heb mag jij op etenquote> Krijg ik de kuimeltjes?? Oooooh dat is zo lief!! quote> scheelt toch straks weer in de afwas Fleur :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen Rosa, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Die donder weet dat ik zulke dingen niet doe. Geniepig klein ding.. Ze houdt van me, dat is duidelijk Doeg doeg (op zijn kees') Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: bolletjeOei Blondie dat is minder. Ik ervaar dat zelf bij de D.A. Daar wordt ook geen leiding gegeven en iedereen doet maar wat. Houd je hoofd koel hé Pietje Piraat?quote> Hihihi... Doe mijn best Bol,al heb ik een wat explosief karakter...Pfffffffffffffffffffffffff, BOEM !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zo, nu eerst effe mn tuin in,voordat ik naar het klavot mag... Voelt een beetje als het zwaard van Damocles boven mn koppie nu:( Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Nogmaals goedemorgen lieve Frummels, ik ben al een poosje wakker. Omdat mijn rijbewijs is verlopen mag ik tot woensdag geen autorijden Grrrrrrrrrr. Dus, ik zal mijn stalen ros eens gaan inspecteren, en ik hou niet van fietsen!! Maar lopen is te ver om wat boodschapjes te halen.... Maar goed, het is mooi weer en ik doe gelijk een beetje aan lichaamsbeweging Fleur, je hebt een groot hart, is er nog een plekje voor mij? Oh en succes met de kruimels! Niet eerlijk eigenlijk he? Van mij mag je een dikke bruine boterham met kaas hoor! Woman, heb je een beetje kunnen slapen meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Stof, vreselijk. Mijn huis staat van boven tot beneden op zijn kop EN bergen stof, bah. Ik baal en ik ga denk ik spijbelen en gewoon de stad in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen allen, Nou, dat is maar zelden he,..ik zo vroeg op het forum. Geen werk vanochtend op de zaak. ook geen invalwerk in de thuiszorg. jammer, ben dol op extra centjes verdienen. Nou ja, dan maar even proberen te genieten van een vrij ochtendje. smaakte je ontbijtje Snoep? Is je gegund hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 An, troost je, zo erg als bij mij kan het nooit zijn. En het boren gaat maar door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden