Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosa, ik heb net je 'wie is wie' gelezen

nou meid, join the club...hoe herkenbaar!

je hebt een goede stap genomen door je hier aan te melden :present:

Fleur :heart:

Ik hoop dat Jan ook zijn rust vannacht een beetje heeft kunnen pakken

en vandaag nog even langs komt hier.

:heart: voor ieder die het kan gebruiken.....en dat zijn er veel!!

Sha kleertjes aanschieten...over half uurtje 'visite'

rollaterssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal!!

Gisteravond schreef ik onderstaande:

Nog even dit: wat leuk dat je bij 'tips en adviezen' o.a. foto's kan plaatsen en dat er een draadje is over huisdieren: 'vragen en verhalen voer je huisdieren'. Maar ook computervragen en creatieve toestanden. Wat leuk, zo kom je nooit meer van deze site af

Even een vraag voor iemand die meer de regels van tegenwoordig weet: mag je de link naar een foto ook hier neerzetten als het bij je onderwerp zo uit komt? links naar youtube filmpjes mogen tegenwoordig ook. Dat was volgens mij vroeger anders.

Nu komen er meer mensen langs: iemand een antwoord?

Het wordt weer een prachtige dag en vandaag gaan we het weer redden. Is er al een 'vreselijke vrijdagpact'? Nee is niet zo handig om dit de 'vreselijke vrijdagpact' te gaan noemen natuurlijk. Opnieuw: is er al een 'heel-verstandige-vrijdagpact'?

zo niet hier komttie:

heel-verstandige-vrijdagpact

Luciene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede roggel,

geslapen als een baby!

verkoudheid gaat heeeeel iets beter, zit nog

steeds onder de groene roggels, begint

inmiddels overal redelijk aan te koekken,

maar ja ,zie dat maar als een beschermlaagje

nies fledder,.........

codeine helpt wel, maar je wordt er ook duffie

van, tis niet anders

wat een weer voor eind september!!

gaan jullie nog iets leuks doen?

gedag

toine:Disgust;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rapilos
Albertina,

Dat alles onder het stof zit, is misschien een goede aanleiding om dan maar meteen grote schoonmaak te houden.
Zou ik doen.
Ben je er voorlopig weer vanaf, en is het straks binnen en buiten weer netjes.
Een soort najaarsschoonmaak inplaats van voorjaarsschoonmaak ofzo.quote>




Da's nou juist het erge,
dat had ik al gedaan.
$^^&&^^
vloeken mag niet.
;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja Marc, wat zeg je nou????!!?? Ik kan je nog niet goed peilen maar is dit een leuk grapje of meen je dit nu.

Als het een grapje is dan lig jij waarschijnlijk nu in een deuk met zoiets van: hahaha in ieder geval ééntje die er in getrapt is.

En als je het meent dan is dit wel erg plompverloren neergekwakt. Want stel voor dat het echt gebeurd zou zijn, dan zou de dokter de diagnose wel iets omfloerster neer mogen zetten.

Edoch: verklaar u nader :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow.... er komt opeens een vreselijk trek, of hoe noem je dat, langskomen. Ik stond op vanachter mijn pc met de gedachte: ik ga een wijntje inschenken!!!!! Jemig nee!! Niet doen... ik ben maar weer gaan zitten en dacht ik meld het even.....

Ga wel een smoothie maken heb ik nog niet genuttigd vanmorgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer. Dank voor de steun allemaal en ik heb net 1 1/2 glas vruchtensmootie opgeslobberd, een wasje opgehangen en gauw weer terug naar de pc.

An je hebt helemaal gelijk TIEN uur. Daar had ik vorige week nog geen problemen mee. Kunnen we de vrijdag over slaan?

Wat zijn hersens toch een raar verschijnsel. Komt gewoon zo'n gedachte op: ik ga inschenken. Maar ik heb ze nu voor de gek gehouden met 3 sinaasappels 1 banaan en 1 kiwi!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Ik heb goed geslapen. Braaf mn pillen genomen zoals de docter zegt. Gister eigenwijs en dat ging niet goed. Eerst koffie, zo lekker in bad. Met nieuwe muziek. Bij een nieuw begin hoort nieuwe muziek. Lekker mezelf vertoetelen en vanmiddag wil ik klein beetje in mn huis de kamers boven gaan opknappen. Zit er al zo lang tegenaan te hikken, nu ga ik het doen.

Owja en ik wilde nog een laatste bericht sturen naar een schoonzus die best aardig was geweest en waar ik kortaf tegen was.....maar dat bericht is naar de verkeerde persoon gestuurd. goed zo woman, lekker bezig. maar ja ik heb alles gewist natuurlijk dus ik kan die aardige schoonzus niet meer traceren.

lekker laten maar. loslaten nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...