Spring naar bijdragen

woensdag 5 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen MarQ, Jane, Bol en Sowhat..

Ik ga hier aan de slag... nu nog heerlijk rustig windstil hier, mild temperatuurtje...

Moet straks naar het werk, dus van de tuin afmaken zal weinig komen.

Ik ga er maar van uit dat we nog wel wat van dit soort dagen krijgen voor de winter in volle hevigheid op ons nederdaalt ;)

Luitjes,

fijne dag allemaal,

Laterrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Hier eindelijk weer eens een dagje vrij.

Valt me zwaar 32 uur per week werken.

Helaas ook een klein conflict op mn werk met een leidinggevende.

Heeft het idee dat ik uit een ei kom en denkt mij te kunnen vertellen hoe ik mn werk moet doen. Voel me als een klein kind dat continu op mn vingers getikt wordt.

Kan ik niet goed tegen.

Gesprek gehad, maar helaas met weinig resultaat...

Zij is niet van plan haar gedrag onder de loep te nemen, en dat terwijl meerdere mensen moeite hebben met haar gedrag.

Nog steeds flink gefrustreerd, maar het enige dat ik kan doen is mijzelf onder de loep te nemen en bij mijzelf verandering in omgang ermee te bewerkstelligen.

Vanmiddag weer gesprek met mn psych. Onderzoek naar persoonlijkheidsstoornissen.

Ben benieuwd...

Kijk er eerlijk gezegd naar uit wat er daar uit gaat komen.

Ik neem de eerste vandaag niet, wie doet er mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Vonnie.:present:

Ik heb het draadje van gisterenavond nog ff gelezen en gezien dat Kirky ook weer terug is.

Welkom Kaptain.:)

Jammer dat je een terugval hebt gehad. Kirky. Ja we moeten zorgen dat we in de W.A.O ( Wettelijk Alcohol Ongeschikt) komen en blijven.

Hoop dat je weer goed gaat meedraaien en veel zal hebben aan het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, lekker de kids naar school en peuterspeelplaats, dus ff tijd voormezelf (tussen het opruimen, boodschappen doen, wassen en strijken door!)

Lekker met een bakkie leut ff op het forum kijken.

Ik heb aardig geslapen, beter dan met drank op!!! helaas werd mijn kleine man wakker en die had in z'n bed geplast, dus dat moest ff verschoont worden!!!

maar doordat ik niets gedronken heb voel ik me nu 10 x beter dan voorheen, wat zeg ik 1000x beter

Ik wens iedereen een hele fijn dag!!!

en ook vandaag neem ik die eerste niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blondie, heb zelf ruim 2 jaar in zo'n situatie gezeten. Zij kon vanuit haar kamer mij ook de hele dag in de gaten houden en ik werd continue op mijn vingers getikt en verbeterd.

Ze behandelt iedereen als een klein kind. Ze is verhuisd op de afdeling en mijn leidinggevende niet meer, thank god. Thuis had ik ook zo'n belerende betuttelende vent dus ik had het er helemaal mee gehad. Daar ben ik ook van af - hij is verhuisd omdat ik er niet meer tegen kon.

1 ding, ga niet aan jezelf twijfelen of het bij je zelf zoeken. Lekker makkelijk van haar om geen zelfreflectie te houden (zegt ze!). Het zijn onzekere controlefreaks en = let maar op = uiteindelijk win jij.

Neem je zelf voor en herhaal dat voor mij duizend keer; Ik, Blondie, ben een zelfstandig en zelfverzekerd persoon en ik laat al het goede tot mij komen. Of zoiets, in ieder geval geen niet of nooit of negatiefs in je zinnen. Het werkt heb ik gemerkt:D

Begin nu! en suc6.

Pff, morgen mijn laatste parttime vrije dag - vanaf volgende week 5 dagen per week werken - money, money, money. Ik moet aan het werk, log in de loop van dag nog wel in.

Hierbij meld ik me aan voor de dagpact!

Groetjes en later,

J.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Gruwelijk wakker geworden

maar na 2 grote koffies en een lief gesprek voel ik mn bloed weer in mn wangen stromen. Vanavond dansles. Misschien zo wel zin om beetje te werken weer aan een kostuum ofzo.

Maar eerst in bad en mezelf beetje vertroetelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Jeannet voor je bemoedigende berichtje.

Ben inmiddels begonnen met een therapie ivm met mijn vrij negatieve zelfbeeld.

Helaas perfectionist en daardoor eigenlijk nooit tevreden.

Gaat me steeds beter af, maar juist dit soort situaties bevestigen in mijn '"rare" gedachtengang juist dat ik niet tevreden over mijzelf mag zijn.

Onzekerheid steekt dan de kop weer op.

Verstand en gevoel staan dan lijnrecht tegenover elkaar.

Gelukkig ben ik mij inmiddels daarvan bewust, nu nog in laten dalen in mijn gevoel.

Voelen, iets wat ik jarenlang weg gezopen heb... en nu nuchter het hoofd bied.

Niet makkelijk, maar die andere weg terug naar de drank wil ik niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Hoi Albertina,

Je bent als patient en familie gewoon een nummer geworden. Het komt voor dat de patient na het wassen en eten gewoon bij de receptie wordt gedropt met de tas op schoot. Vervolgens proberen ze hem/haar over te halen om in het busje te stappen en dat terwijl de begeleider of familie er nog niet is en deze veel later volgens afspraak verwacht wordt. Het is schandalig. Maar tijd is geld en niemand is in staat nog met de menselijke maat te meten! Echt heel erg. Als je eenmaal op leeftijd bent dan ben je gewoon aan de goden overgeleverd.

Groetjes en sterkte van Teun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...