bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Lien je zou kunnen proberen om zoveel mogelijk het dagritme aan te houden zodat dat goed blijft. Ga je dat veranderen gooi je het ritme om en ik denk dat het juist zo belangrijk is om het dag nacht ritme in stand te houden. Kijk een keer een napje kan geen kwaad maar niet iedere x. Als je hele nachten wakker ligt ben je gauw geneigd om dan maar een borrel of zo te pakken om toch maar te slapen. Verder proberen om die onrust te accepteren en er niet tegen te vechten. Dat kost ook veel energie en is erg vermoeiend. Oké ik ben moe maar ik weet waar het vandaan komt, en het gaat hoogstwaarschijnlijk toch over. En verder gaan waar je mee bezig was.Zoiets. En als je kan kiezen, iets leuks gaan doen. Daar krijg je pos. energie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 @Algechiraz, misschien is de online I-behandeling hier via Tactive wel een optie voor je? Hoe anderen het doen geeft misschien wel tips en adviezen, maar je zult het toch moeten doen met je eigen leerproces gekoppeld aan de dagelijkse ervaringen die je dan hebt met je keuze om te stoppen. Dat is voor een ieder weer anders. Natuurlijk zijn er overeenstemmingen, maar een ieder zit in zijn eigen proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Algechiraz Wil je met drinken stoppen? Wat zijn je plannen? Laat het eens weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hoe sterk zijn die Librium? Oei, wat een vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Alge, het gaat om de hoeveelheid drank die je gebruikt hebt als je wilt stoppen. Ik ben 1 keer zomaar pats boem gestopt omdat de huisarts geen medicijnen wilde voorschrijven. Ik ben zo ziek geworden dat ik naar het ziekenhuis moest en de volgende dag heeft de huisarts heel tactus over zich heen gehad. Het kan heel gevaarlijk zijn. Als je een detox in een kliniek nodig hebt krijg je voor 7 dagen medicijnen tegen de ontwenningsverschijnselen en ook geen dag meer. Maar ik zeg al ik weet niet hoeveel jij drinkt en hoe erg je last hebt van ontwenningsversijnselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: algechirazmisschien een rare vraag: stel dat de wereld zou vergaan, het einde der tijden nabij is... wat doe je dan? drinken of gestopt blijven?quote> Ik zit op mijn werk maar mijn oog viel hier opmijn eerste reactie:gestopt blijven!!Ik geloof namelijk niet dat ik gelukkiger zou worden door wel te gaan drinkendan zou ik die laatste periode het alsnog beroerd maken (netjes omschreven!!) voor mezelf maar zeer zeker voor mijn kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Mijn idee is stoppen. En daarvoor is Librium heel goed. In een week ben je geen librium verslaafde. Het dempt de ergste onrust. En men heeft niet zo snel een delier. Zeker niet met een pilletje erin. Maar niet drank en het pilletje samen, dat schiet niet op. Actie Algechiraz, velen gingen je voor. Het afscheid doet pijn, maar je wordt echt een ander mens. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Gestopt blijven. zeker weten 100 % Drank betekent niets meer voor mij, behalve verwoesting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ja, sorry vergat ik bijna....WELKOM Alge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Goedemiddag allemaal! Welkom algje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 *misschien een rare vraag: stel dat de wereld zou vergaan, het einde der tijden nabij is... wat doe je dan? drinken of gestopt blijven?* Goeie vraag Algechiraz. Ik weet het niet! Soms denk ik, gestel ik krijg een fatale ziekte, zou ik dan nog willen stoppen. Ik zou het waardig willen eindigen, maar zou ook los kunnen gaan als het daar is. Hoop dat ik het dan toch droog weet te houden. Moeilijk! Ook hier veel verschillende meningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 hele goede vraag en simpel te beantwoorden ik zet het zwaar op een zuipen! gr toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Laten we het maar vandaag drooghouden en niet aan het einde der tijden denken. Iedere dag heeft zo z'n eigen gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Als ik dan toch los zou willen gaan tijdens een fatale ziekte dan ga ik voor het echte werk. Opium, bijvoorbeeld. Maar ja, meestal krijg je dan al morfine toch ? Wat een onderwerp....maar kan me wel voorstellen dat je je dat afvraagt... Drank staat bij mij overigens wel in het rijtje hard drugs, maar dat komt omdat ik geen maat kan houden. de hoeveelheid die ik dronk. Ik peins er niet over om heroine te nemen, zo sta ik nu ook to alcohol. ik peins er niet over om te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Goed werk Taxi. Rustig doorgaan Taxi. Later wordt ook de belangsstellingssfeer weer groter. Nu 'een soort rouw'. Afscheid van een vriend in good and bad times. Aanp: Fout lettertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Allen een groet. Tot "horens". En... houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Trouwens Alge nog van harte welkom op dit forum. Met 2 flessen wijn per dag zou het moeten lukken zonder medicijnen. Minderen is voor mij geen optie dat is bij mij al wel 20 keer fout gegaan. Toch zijn er mensen die het kunnen dus doe wat je het beste lijkt. Trouwens een vriendin van mij die al jaren verslaafd was aan heroine en die er niet mee kon stoppen heeft er een punt achter gezet op het moment dat ze hoorde dat ze kanker had en daar 3 jaar later aan overleden is. Ze wilde haar laatste tijd die ze nog te leven had heel bewust meemaken. Ook raar hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Taxi er wordt beweerd dat wanneer je spierpijn hebt in nek en schouders, dat wel eens kan duiden op opgekropte agressie die er uit moet. Zou je eens kunnen vragen aan de fisio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 laat je lekker masseren Taxi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Nee hoor, eens in de zoveel maanden rook ik eens een blowtje, maar dat triggert me verder niet. Kan het rustig in huis hebben liggen zonder dat het me trekt. Originally posted by: algechirazwat is een svp-er? hoi borretje woman, gebruik je dan drugs ipv drank nu?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ja goed he. De eerste paar maanden zat ik de hele dag op het forum. Dat geeft enorme steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Alge dat wordt wel wat makkelijker als je elkaar beter kent hoor. We zijn allemaal erg lieve toffe mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Allo Ik spring ff binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Is Heleen nu voorgoed weg of las ik dat gisteren fout? Welkom Al Welkom Taxi Welkom Fleurtje ..welkom terug gekkerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 lieve toffe mensen, nou nou bol:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden