Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

Lien je zou kunnen proberen om zoveel mogelijk het dagritme aan te houden zodat dat goed blijft. Ga je dat veranderen gooi je het ritme om en ik denk dat het juist zo belangrijk is om het dag nacht ritme in stand te houden. Kijk een keer een napje kan geen kwaad maar niet iedere x.

Als je hele nachten wakker ligt ben je gauw geneigd om dan maar een borrel of zo te pakken om toch maar te slapen.

Verder proberen om die onrust te accepteren en er niet tegen te vechten. Dat kost ook veel energie en is erg vermoeiend.

Oké ik ben moe maar ik weet waar het vandaan komt, en het gaat hoogstwaarschijnlijk toch over. En verder gaan waar je mee bezig was.Zoiets.;)

En als je kan kiezen, iets leuks gaan doen. Daar krijg je pos. energie van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 419
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Algechiraz, misschien is de online I-behandeling

hier via Tactive wel een optie voor je? Hoe anderen

het doen geeft misschien wel tips en adviezen, maar

je zult het toch moeten doen met je eigen leerproces

gekoppeld aan de dagelijkse ervaringen die je dan

hebt met je keuze om te stoppen. Dat is voor een

ieder weer anders. Natuurlijk zijn er overeenstemmingen,

maar een ieder zit in zijn eigen proces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alge, het gaat om de hoeveelheid drank die je gebruikt hebt als je wilt stoppen.

Ik ben 1 keer zomaar pats boem gestopt omdat de huisarts geen medicijnen wilde voorschrijven. Ik ben zo ziek geworden dat ik naar het ziekenhuis moest en de volgende dag heeft de huisarts heel tactus over zich heen gehad. Het kan heel gevaarlijk zijn.

Als je een detox in een kliniek nodig hebt krijg je voor 7 dagen medicijnen tegen de ontwenningsverschijnselen en ook geen dag meer. Maar ik zeg al ik weet niet hoeveel jij drinkt en hoe erg je last hebt van ontwenningsversijnselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: algechiraz
misschien een rare vraag: stel dat de wereld zou vergaan, het einde der tijden nabij is... wat doe je dan? drinken of gestopt blijven?quote>

Ik zit op mijn werk maar mijn oog viel hier op
mijn eerste reactie:
gestopt blijven!!

Ik geloof namelijk niet dat ik gelukkiger zou worden door wel te gaan drinken
dan zou ik die laatste periode het alsnog beroerd maken (netjes omschreven!!) voor mezelf maar zeer zeker voor mijn kids!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn idee is stoppen.

En daarvoor is Librium heel goed.

In een week ben je geen librium verslaafde.

Het dempt de ergste onrust.

En men heeft niet zo snel een delier.

Zeker niet met een pilletje erin.

Maar niet drank en het pilletje samen,

dat schiet niet op.

Actie Algechiraz, velen gingen je voor.

Het afscheid doet pijn, maar je wordt echt een ander mens.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*misschien een rare vraag: stel dat de wereld zou vergaan, het einde der tijden nabij is... wat doe je dan? drinken of gestopt blijven?*

Goeie vraag Algechiraz. Ik weet het niet!

Soms denk ik, gestel ik krijg een fatale ziekte, zou ik dan nog willen stoppen.

Ik zou het waardig willen eindigen, maar zou ook los kunnen gaan

als het daar is.

Hoop dat ik het dan toch droog weet te houden.

Moeilijk!

Ook hier veel verschillende meningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dan toch los zou willen gaan tijdens een fatale ziekte dan ga ik voor het echte werk. Opium, bijvoorbeeld.

Maar ja, meestal krijg je dan al morfine toch ?

Wat een onderwerp....maar kan me wel voorstellen dat je je dat afvraagt...

Drank staat bij mij overigens wel in het rijtje hard drugs, maar dat komt omdat ik geen maat kan houden. de hoeveelheid die ik dronk. Ik peins er niet over om heroine te nemen, zo sta ik nu ook to alcohol. ik peins er niet over om te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Alge nog van harte welkom op dit forum. Met 2 flessen wijn per dag zou het moeten lukken zonder medicijnen.

Minderen is voor mij geen optie dat is bij mij al wel 20 keer fout gegaan. Toch zijn er mensen die het kunnen dus doe wat je het beste lijkt.

Trouwens een vriendin van mij die al jaren verslaafd was aan heroine en die er niet mee kon stoppen heeft er een punt achter gezet op het moment dat ze hoorde dat ze kanker had en daar 3 jaar later aan overleden is. Ze wilde haar laatste tijd die ze nog te leven had heel bewust meemaken. Ook raar hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, eens in de zoveel maanden rook ik eens een blowtje, maar dat triggert me verder niet. Kan het rustig in huis hebben liggen zonder dat het me trekt.

Originally posted by: algechiraz

wat is een svp-er?

hoi borretje

woman, gebruik je dan drugs ipv drank nu?quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...