Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 419
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi medefrummers.

Lange dag achter de rug.

Kees kijkt zoals altijd naar DWDD :angry:... ben een beetje allergisch voor Matthijs helaas, krijg er telkens weer vlekken van in mijn nek die giga gaan jeuken ;)

Ondertussen lekker gegeten en zit nu te dubben of ik hier beneden blijf zitten, lichtelijk geirriteerd door het geluid van de tv (Kees is een beetje doof aan het worden:$ ) of dat ik met laptopje naar boven verhuis en daar een rustig muziekje opzet...

.. Denk dat ik zoals meestal gewoon hier nog heel even blijf... en dan lekker met een boek in bed duik.

Ennu... Kirk... gezellig dat je hier ook weer bent.

Met ieder nieuw berichtje van je neem je steeds meer twijfel weg, kan er niets aan doen, maar ondanks dat ik behoorlijk 'kippig' ben denk ik toch dat ik je behoorlijk herken hoor :D

Fleur... hoe ist met de peukjes?

Las trouwens vandaag dat een (bekende) Belg zich aan het inzetten is om de de term 'plezant' weer geliefder te maken...

Rare jongens die belgen hoor... wat mij betreft is en blijft 'plezant' een heel mooi en blij woord, daar hoeft geen reclame voor te worden gemaakt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah met de peukjes gaat het goed hé vonneke. Heb vandaag nog maar twee sigaretjes gerookt dus ik mag er nog twee :).

Het valt al bij al nog mee. Nu nog..

Den baas houdt de telling bij en heeft den tabak in zijn schuif zitten op het werk zodat ik niet kan sjoemelen thuis. Op die manier voelt hij zich niet buitengesloten hé ;). Als ik eenmaal twee weken helemaal gestopt ben, krijg ik kaastaart van hem :D.. Njammie!!

Tobbertje is maar stil..TOBBERTJE..alloooooo

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Marjo :heart:

Ik heb de laatste tijd niet echt gereageerd op je meis.

Komt denk ik omdat het me een giga triest gevoel geeft om te zien dat je telkens weer terug naar af gaat en verder dan dat...

Ik weet dat je zo'n lief en ...(vul maar superlatieven in) mens bent.

Je gaat zo makkelijk om met even detox .. en dan weer kunnen omgaan met.

Zo makkelijk met 'maakt niet uit en het is goed' .....

En zo makkelijk met gewoon je weer helemaal te pletter zuipen....

Pffff. lieve mens, wat doe je jezelf en de mensen die om je geven allemaal niet aan .

Ik had het je zo anders gegund, echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...