Mai Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Neffes my is in elkenien der wêr In noflike jûn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Zeg marjo...het was al moeilijk genoeg toen je cryptisch schreef...nu is het chinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Dak het probeer maar niet snap wat er staat. Vaag gedoe. Vlaamsmeisje, wat een leuke hond! Lekker knuffelbeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Gni! Fleur. I'm off! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Zaterdag voormiddag fleurtje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 VM, nu zie ik em ook....wat een leuke hond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wy skuorden ús de bûsen út. Wolle is kinne. Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa. ik ha dy leaf. En Hond wacht op jou !!!! Ik ga slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Is ok Will..ik ben ondertussen dan wel aan de poets maar dat stoort ni hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Echt ik word ZOT van die dubbels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hoe gaan we het nu verder met Taxi doen mensen. Ik denk dat hij zich bij die berichtjes niet zo prettig voelt. Dat kun je wel doen naar iemand die hier al een tijd is, maar iemand die net hier komt is het denk ik niet zo prettig om zo benaderd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Jeannette, Albertina, Marjo en Fleurtje... DANK JULLIE WEL. Ik ben nu weer over de drempel heen... zucht. Nu moet ik gauw stoppen want ik heb al visite beneden zitten, dus moet snel afsluiten. Mijn nieuwe motto dan maar: Geen woorden maar daden.... Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Fleurtje, wil jij nummer 16 of 28 met bami bij? Iemand anders nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Tot vlug Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: marjoI am okay.quote> Marjo, dat zeg je weer heel makkelijk, misschien ben je daar nu ook van overtuigd, maar ik denk dat je niet okay bent. En je bent niet gek, als je heel heel eerlijk naar jezelf kijkt weet je dat dat ook zo is. Verdorie meis, wanneer ga je eindelijk het besef krijgen?????Wanneer ga je inzien dat je het waard bent om te leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Tobbertje, ik las net je bericht respect dat je dit zo hebt neer gezet!! ik wens je weer veel strijd toe tegen je vijand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Dank je Jeannet maar ik heb juist chinees gegeten...en dat is zelfs geen leugen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Komma voor "en" Er wordt wel gezegd dat voor het voegwoord "en" nooit een komma geplaatst wordt. Dit is niet juist, zoals uit het volgende voorbeeld duidelijk wordt. Peter en Hans ontmoetten in de stad Jan en Anna, en Hans vroeg hen mee te gaan naar de film. Als "en" wordt gebruikt in een opsomming, wordt er doorgaans geen komma geplaatst. Bijvoorbeeld: Patat en mayonaise en ketchup en satésaus zijn erg lekker. Patat, mayonaise, ketchup en satésaus zijn erg lekker. Beide zinnen zijn juist. Desondanks komt voor "en" minder vaak een komma dan in het Engels. Een komma bij een opsomming kan als er een pauze te horen is of als er lees- of interpretatieproblemen kunnen ontstaan. Bijvoorbeeld: Op het festival worden documentaires vertoond uit Oost-Europa, speelfilms van minder bekende regisseurs en cineasten, en korte animatiefilms. De volgende zinnen zijn niet correct: Piet, en Willem zijn goede vrienden. Neemt u de bon, en het garantiebewijs mee? zegt wikipedia... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: marjoI am okay.quote> Marjo, dat zeg je weer heel makkelijk, misschien ben je daar nu ook van overtuigd, maar ik denk dat je niet okay bent. En je bent niet gek, als je heel heel eerlijk naar jezelf kijkt weet je dat dat ook zo is. Verdorie meis, wanneer ga je eindelijk het besef krijgen?????Wanneer ga je inzien dat je het waard bent om te leven? quote> Zucht..... ja, wanneer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Fleurop je gaat goed met je roken!! (is overigens een bloemist in Nederland!! voordat je denkt....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Bolletje, mee eens!! Het kan hard overkomen. Toen ik net op het forum was had ik slaande ruzie en daardoor mijn eerste ban. Men dacht dat ik een ander was en ging aan mijn kop zeuren. Ik dronk nog en dan ben ik heavy. Ik werd zeer boos. Met dit soort zaken moet men oppassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik heb jaren een spatie tussen de laatste letter en komma gezet sinds mijn omscholing bijna 3 jaar terug werd ik erop geattendeerd! tja...je zal maar blond zijn Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Witte, je schreef over de berichten over Spike. Ik wil daar nog op reageren. Ik vond dat Yvonne mooi omschreef hoe het voor haar werkte. Ik maakte haar een compliment voor de manier waarop ze iets schreef. Dat het tegen Spike gericht was voor mij niet zo relevant. Ik heb niet veel gelezen de laatste dagen, heb het drama of wat het ook is geweest gemist. Ten tweede, je schrijft dat S een borderliner is. Dat mag zo zijn maar ontslaat dat iemand vd de verplichting om om een beschaafde manier te reageren. Ik ken borderline, ik weet dat het lastig is met stemmingen etc. Maar net zoals met alcoholisme, dat ik een alkie ben kan ik niets aan doen. Dat is een feit. Dat iemand een borderline stoornis heeft kan iemand niets aan doen. Is een feit. Dat neemt niet weg dat jij, ik, wij allemaal WEL verantwoordelijk blijven voor de manier waarop we met ziekte, een allergie en/of een stoornis om kunnen gaan. Dat ontslaat iemand niet vd verplichting te kijken naar welke zaken iemand kunnen helpen in het omgaan met de verslaving of alcoholisme. Borderline in combi met alcohol is neie zo handig. Nou weet ik dat het moeilijk is te stoppen met drinken, been there, done that. Daar kom ik ook niet aan. Wel heb ik de verantwoordelijkheid alles te doen wat in mijn macht ligt om te gaan met mn verslaving. Ik heb adhd. Dat wil niet zeggen dat ik altijd maar impulsief om me heen mag maaien of altijd maar zomaar wat mag roepen. Ik begrijp dat S hulp nodig heeft. Dat ik wil reageren op een stuk wt iemand schrijft is mijn keus en dat mag ik. Als anderen over de inhoud zeggen dat ze het er mee eens zijn houdt voor mij in dat die mensen er over nadenken. Wellicht mee in hun maag zitten, wie weet. En dus mag jij weer zeggen dat je de reacties niet nodig vond en mag ik daar weer wat op zeggen. Leuk he, zon forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Lekkel Fleur! Heb zelf een tomatensalade op, met feta en nog wat koud vlees, ook erg lekker. Het was helemaal niet zoveel en ik weet niet wat het is maar ik zit echt zo snel zo vol, alsof ik een megamaaltijd naar binnen heb gewerkt. Zal wel komen omdat het niet vloeibaar is mwoehaha, daar kon heel veel van naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik Laat je nog iets weten fleurtje, maar moet nu gaan werken. Toedels iedereen, hou het droogjes en tot gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden