snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: jane4Snoepje, de volle 9 maanden voldragenwat een snoepie!!!!:musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light:quote> mag ik nu gaan persen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 En natuurlijk ook mijn felicitaties, met zoenen en al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: JaapBen benieuwd wat het wordtquote> een rode of een wittejij kan lekker zoenen jaap:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Fruit, ik woon gelukkig ook niet daar. Om heel veel redenen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hoeveel cm nog snoep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Doe maar rood met witte stippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: yajalaHoeveel cm nog snoep??quote> nog 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ff wat voor tussendoor. Is drie weken geleden, gebeurd in amsterdam Leuk om naar te kijken trouwens, niks naars aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: yajalaHoeveel cm nog snoep??quote> nog 3ooooeeeiiiiiiii of aaaaaaauwwwww!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 geweldig Witte, thnx! is dat niet het beroemde drinklied Brindisi uit La Traviata van Guiseppe Verdi speciaal voor Snoepje dus proosten met een kopje thee! op de volgende 3 maanden Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik ga mij eens even met het avondeten bemoeien Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: borretjeNee?Ik eerst ook niet.Pak liever de fiets dan, schiet tenminste wat op dan;)Stuk ongeduld ben ik he?Ik hou niet van wandelen, dan maar hardlopen, ofzo..Maar al doende..quote> oh borretje,wat herken ik dat allemaal!!!Je zou eens moeten proberen een verwijzing te krijgen naar De Gelderse Roos in Lunteren op de Veluwe,opname duurt een week of 6 afhankelijk van hoever je heen bent,maar je komt als herboren terug!ze keren je helemaal binnenstebuiten,niet leuk in het begin,maar het werkt!!je bent veel te gestresst! probeer het!! succes,vind je een kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Snoeperdepoep, van harte hoor, 9 maanden helemaal voldragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Even voor Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Jaap leuk hoor die kratjes! maar wij tukkers hadden dat pakweg 15 jaar geleden al bedacht,kwamen er ook mee het guinnes book,was een mega piramide! Stelt niet veel voor hoor,kwestie van doorgeven en stapelen,gaat vrij rap(als ze leeg zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: taxi Originally posted by: sailorJaap leuk hoor die kratjes! maar wij tukkers hadden dat pakweg 15 jaar geleden al bedacht,kwamen er ook mee het guinnes book,was een mega piramide!Stelt niet veel voor hoor,kwestie van doorgeven en stapelen,gaat vrij rap(als ze leeg zijn)quote> Al die kratjes eerst leeg zuipen is veel meer werk.quote> nee grapjas wij hadden gewoon ladingen vol lege kratjes van de beste brouwer uit toendertijd Groenloo! (mag geen namen noemen maar de insiders weten wel wie ik bedoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goeie middag Taxi, hoe is het vandaag met jou gegaan? alles een beetje meegevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedenavond teergeliefd forum. Dender er even tussendoor, droge dag vandaag, weer een streepje erbij Heb juist gisteren wat proberen te lezen, maar er is zoveel weggehaald dat het moeilijk wordt. Okay, zal wel niet zonder reden zijn veronderstel ik Veel werk hier, weinig tijd. Hoe los ik dat op ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 den Will se goe rusten, jonk....sletzen onder de zetel... legt a onder een sazeken...blafturen toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Will!!! Tijd maken misschien???????? Maar we missen je wel, ik heb al een paar keer geroepen naar je..... Maar ja, je hebt nu ook zoveel dingen aan je hoofd he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Will :-) Teergeliefd forum, wat klinkt dat hahaha. Hoi allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedenavond, Dinah sterkte Ook de rest uiteraard niets dan goeds... Maak er wat van, te beginnen met deze avond. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Haha, is wel gemeend hoor, Carmen Ja my dear niwi, was het maar zo simpel hé ? Het klinkt in elk geval heerlijk !! Liefje, als jij me roept, dan is er een heel klein stemmetje dat ik hoor in mijn hoofd , en tijd maken, bestaat daar een toestel voor ?? Ik koop er 3 Droge dag vandaag, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: willDroge dag vandaag, niet ? quote> Woestijndroog, rekel weer een strepeke bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: borretjeDisgust werkt niet op het nieuwe Frum en Beer zou ik weghalen, Jan..quote> Done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden