Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: AlbertRemmo
ik had een kuipje zure zult gekocht en hij is al leegquote>



AR!!!!!!!!! Dat meen je niet!! Bah bah bah!!
Hoe kun je nu het aftreksel van een varkenskop eten!!
Vroeger, ik heb 10 jaar op een internaat gezeten, moest ik het opeten....
Ook al kotste ik het uit.
Uren moest ik dan blijven zitten....
Ik zit net aan een soepje.
Wil je er nooit meer over praten tijdens etenstijd???
Thanx!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo heb een dutje gedaan vanmiddag, had natuurlijk ook....... wat voor huishoudelijk klusje dan ook, kunnen doen, maar poeh nu weet ik het weer, zo moe was ik de eerste keren :$ met stoppen ook, maar goed, trek is aardig weg, kan ook niet anders, want moet nu aan het werk, N komt vanavond nog even lampjes plaatsen in mijn tuin, als het goed is, worden die dan gericht op mijn bomen in de voortuin, en als het dan donker is en ik zit in de huiskamer is het net alsof je in een schilderij zit, dan zie je ook niet meer wat er achter zit (nu een leeg bouwterrein) had laatst bouwlamp aan ,want al vroeg donker, en toen dacht ik ; wow wel mooi zo die bomen verlicht, wil ook nog 2 mooie potten neerzetten met winterhard siergras, iemand een idee? zal het ff op het tuindraadje zetten,

ja, moet m'n aandacht weer ergens anders oprichten, dus mijn nieuwe hobby; siergras, hier in de buurt staan veel van die grote huizen met van die prachtige pollen, en ze zijn zo mooi nu,

nu mensen hou het droog, bedankt voor jullie lieve reacties, ik ga het halen vandaag weer dag 3.

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Madelief:$

Ik zat een beetje de draad te lezen en dacht laat ik maar meteen beginnen met wat te eten en toen heb ik het tussentijds maar even neer gepend omdat ik mezelf er over verbaasde hoe snel ik drink en eet en hoe veel.(het is niet alleen met alcohol).

En Tina ik ben nog niet klaar met eten hoor, heb nog nasi over van gisteren die ik voor ons drieën gemaakt had. en daar zitten extra groenten in;)

Zo Goedenavond allemaal,

Ben weer thuis van mijn werk en zo klaar als een klontje dat ik vanavond niet drink.

Sorry Jane, maar 1 januari word het nog geen jaar dus sla nog over, maar volgend jaar ga ik wel dat beloof ik én Nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...